Torej, tisti ki imate hišo, v nedeljah kosite travco, obrezujete drevje bla bla bla. Jaz, blokovski dečko, pa gedorce v roke okol avta prčkam neki:)
No včeraj sem se lotil zamenjati žarnico v pepelniku, kako mi je ratalo ne vem, uglavnem nardim stik, pokurim varovalko za notranjo osvetlitev, radio. Prvo kar sem preveril, je blo, če sm skuru še kej več, in takoj obrnu ključ. Dobro, avto dela. Se odpelem še na petrol po varovalko in žarnico.
In glej ga zlomka, ko potegnem plato z varovalkami dol, da bi zamnjal varovalko, mi v rokah ostane par kablov od relejev. ://
Pa če obrazložim še zgornjo sliko.
Edin kabel ki je ostal priključen je bil kabel A. Pelje iz releja 2 na zadnjo stran plate z varovalkami.
kabel B je ostal priključen na releju, vendar je drug konec mahal po svoje. Ne vem kam ga prklopt
Na releju za pumpo je bla stvar taka...prklučen je bil samo tamal kabl k je neoznačen. Priključim še D, in pumpa ob kontaktu zabrni...
Ostane še kabel C, ki zopet ne vem, kam nej ga prklučim.
Če sedaj, ko hočem vžgati avto, dam kontakt, slišim pumpo za sekundo, dve, ko nardi bzzzz. (Prvo ubacim kljuc, okrenem krug da benzinska pumpa odradi bzzzz.) haha Potem, pa avto samo vergla.
Torej, če mi kdo lahko pomaga, kakorkoli, bom zelo hvaležen.
Gre se pa za golf 1 cabrio l. 87 z mašino od golf 3 gti 8V...
P.s. varovalke sm use še enkrat pregledov, so dobre. Konektorje stisnil s kleščami, tako da sedaj moraš biti malo Popaya, da jih snameš dol. Ne padejo kar sami od sebe.