Samo ti si pa po svoje tud en model no, hehe
Ok, priznam da sem zvedel nekaj novega samo vseeno si ti tud mal preber kaj kdo napiše
@1: Stikalo v šoferskih vratih in vratih prtljažnika naj bi bilo potemtakem v redu. Če ga trikrat obrnem v levo, se namreč prižge in sveti LED-dioda, kar naj bi bil znak, da je avto pripravljen za sinhronizacijo. Bom pa za probo premontiral kljuko z levih na desna vrata in probal še tam sinhronizirat, če bi slučajno res kaj bilo narobe v tisti škatlici zadaj za šofersko kljuko. Po ledici sodeč naj bi bilo ok... bom probal, zakaj ne.
@3: To o presledkih imam skozi v glavi, kjerkoli sem kaj našel na to temo, se to poudarja. Ne bom trdil za prmej, ampak po moje mi kar rata ujet. Če ne bi v pravem časovnem razmaku obrnil ključa 3x levo, se ne bi prižgala ledica v vratih, znak da je avto pripravljen na sinhronizacijo. Ko se le ta prižge, je treba v 5sec izvleči ključ, ga usnerit proti ogledalu, stisnit (in držat) gumb za zaklepanje na daljincu, nato hkrati 3x pritisniti še gumb za odklepanje, nato spustiš še gumb za zaklepanje. To je potrebno narediti v 5sec, štopal nisem ampak po moje ujamem teh 5sec, nato mora ledica na ključu utripnit 5x, kar se pri meni tudi zgodi. Zdaj naj bi ledica v vratih iz stalnega gorenja prešla v utripanje, kar pomeni uspešno sinhronizacijo. Cel postopek pa ne sme trajati več ko 20sec, poudarjeno je tudi, da če ima avto električni pomik šip, da morajo biti vsa okna zaprta.
@4: ni potreben komentar, saj že od samega začetka trdim, da je radijski in ne IR
@5: to mi je rekel tudi ThaOne in sedaj še ti, torej bo to kar držalo. Zame v bistvu nova informacija in dobrodošla
@6: to mi je tudi novo, bom res poferbcal po parkingu. Tisti kanalček na steklu bi pa lahko takoj omenil in bi že na začetku razčistili ali je avto IR ali radijski in ali je moj daljinec pravi za vgrajen comp...
@7: tudi nov info zame, vzamem na znanje
@8: Ok, zdaj imam še kataloško, super. Za programiranje si pa slabo prebral.
Čip in programiranje čipa za kodni vžig staneta 30eur, ne programiranje daljinca
Za to sem se pozanimal, ker imam samo en ključ (ebi ga, tak pride) in sem vprašal na Porsche-ju za nov daljinec za obstoječi ključ in vprašal sem za navadni ključ, da ga imam za rezervo. Pa mi je zraven pač povedal še ceno za mehanski del ključa, ki paše na daljinca in seveda tudi ceno čipa in programiranja čipa za kodni vžig. Brez te 2x5 mm "ploščice" avto pač ne bo vžgal
To programiranje sem imel v mislih ko sem napisal cene, ne programiranje daljinca.
Hvala za nove informacije, sicer rabiš nekaj časa da ti dopovem, da kakšno stvar poznam in da kaka stvar tudi dela, ampak postregel si mi z nekaj novimi informacijami, kar pa je bil tudi namen te teme
Ni hudič, da bomo s skupnimi močmi nekaj zrihtal.