Stran 1 od 1

Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 18, 2010 3:50 pm
Napisal/-a nevednez
Spet ga kanta nekaj serje.

Trikrat se mi je ža naredilo, da ko avto ugasnem in ga hočem prižgat nazaj, enostavno noče vžgat. Prižgejo se lučke za aku,vodo,olje, ampak samo gorijo, morale pa bi utripati (kot pri dvojki). Zdraven se prižge lučka za grelne svečke, ampak gori semo polovično (glih toliko da se vidi). Ko to naredi mašina sicer vergla, ampak vžgati pa noče. Počakaš 5minut, se lučke normalno prižgejo in lahko prižgeš avto.

Avto ima sicer kodno varovan vžig, ampak mislim da ni problem v kodi, ker če ne preber kode, mašina zavergla in vžge in se nato takoj ugasne.

Motor je 1.9TDI oznaka motorja AHU (isti moto kot golf3, passat). Letnik 98, prevoženih 250k km. Aku je nov, menjan 2 meseca nazaj. Mi je pa to naredil že 1x prej, preden sem menjal aku.

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: So Jun 19, 2010 2:39 pm
Napisal/-a Tha Reel M
nevednez napisal/-a:Spet ga kanta nekaj serje.

Trikrat se mi je ža naredilo, da ko avto ugasnem in ga hočem prižgat nazaj, enostavno noče vžgat. Prižgejo se lučke za aku,vodo,olje, ampak samo gorijo, morale pa bi utripati (kot pri dvojki). Zdraven se prižge lučka za grelne svečke, ampak gori semo polovično (glih toliko da se vidi). Ko to naredi mašina sicer vergla, ampak vžgati pa noče. Počakaš 5minut, se lučke normalno prižgejo in lahko prižgeš avto.

Avto ima sicer kodno varovan vžig, ampak mislim da ni problem v kodi, ker če ne preber kode, mašina zavergla in vžge in se nato takoj ugasne.

Motor je 1.9TDI oznaka motorja AHU (isti moto kot golf3, passat). Letnik 98, prevoženih 250k km. Aku je nov, menjan 2 meseca nazaj. Mi je pa to naredil že 1x prej, preden sem menjal aku.



ena fora je v tem, da ti pokaze špiralo, je pa cist nekaj tretjega... dejte mal pomagat, ker se ne spomnim tocno kaj je ze...

LP
M

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: So Jun 19, 2010 11:08 pm
Napisal/-a nevednez
Da še dodam,

Ponavadi se špirala za grelne svečke prižge za kakšno sekundo, nato ugasne. Avto lahko normalno vžgeš V primeru ko pa avto noče vžgat, pa lučka gori z ''polovično'' svetilnostjo in se ne ugasne. Takrat gajba ne vžge.

In pa še eno vprašanje... A mogoče kdo ve kako se resetira rervisni interval na števcu? Dobil sem števec z pot.računalnikom, vse dela (razen zunanje temperature ker jst butl nisem senzorja dol vzel :roll: ). Samo ko daš kontakt se na ekranu izpiše IN02 (servis). To bi rad resetiral.

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: So Jun 19, 2010 11:30 pm
Napisal/-a ŽucMac
Pri Sharanu servisne intervale resetiraš takole:

Pri izključenem kontaktu pritisneš tipko za reset in držiš.
Vključiš kontakt in še vedno držiš tipko za reset dokler se na ekranu pokažejo črtice ----
Izkljućiš kontakt in nato spustiš še tipko reset.

Mogoče je pri tebi isto, probaj.

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: So Jun 19, 2010 11:50 pm
Napisal/-a čare
na desni strani števcev maš knofe za uro štelat h in min a ne.

in02 reset:
Pritisneš in držiš knof za uro premikat (h)
daš kontakt
spustiš (h) knof
2X pritisneš in spustiš (h) knof
izpiše se IN02
pritisneš knof (min) in ti izpiše "----"
pritisneš spustiš (h)
vzameš kontakt

za resetirat samo oil servis

pritisneš (h)
daš kontakt
spustiš (h)
pritisni (min) dokler se ne pokaže "----"
pritisneš spustiš (h)
vzameš kontakt

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: Ne Jun 20, 2010 5:23 am
Napisal/-a nevednez
hvala čare

naredil kot si napisal, sedaj ko daš kontakt napiše za kako sekundo IN00, potem se pokaže ura. To je ok?

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: Ne Jun 20, 2010 10:01 am
Napisal/-a $küll
preglej maso na akkuju?

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: To Jun 22, 2010 2:46 am
Napisal/-a odprema
Tha Reel M napisal/-a:
ena fora je v tem, da ti pokaze špiralo, je pa cist nekaj tretjega... dejte mal pomagat, ker se ne spomnim tocno kaj je ze...

LP
M


Se mi zdi, da je v tem primeru štop luči ne delajo.

Preglej še maso kabl akumulatorja na karoserijo.

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: So Jul 10, 2010 12:01 am
Napisal/-a apokalipso
Na relejni plošči boš našel rele 109.Odpri ga in naštudiraj,katera dva kontakta sklene in namesto njega vstavi kos žice.Če znaš,pospajkaj kontakte,ali pa ga zamenjaj z drugim.Je pogost krivec za takšne težave.Drugače pa izmeri napajalno napetost na računalniku motorja,ker ti zna nekje zaradi upora pasti. Preveri tudi zadnjo stran relejne plošče.Zaradi močnih tokovnih poti skozi njo lahko imaš kje kakšen ožgan kontakt,lahko tudi na ključavnici.Glej,da ti tvoj 1L0 ne zacveti za stalno,ne bo prvi.

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: To Sep 14, 2010 10:31 am
Napisal/-a nevednez
apokalipso hvala.

Vzrok da je avto zaj...... je bil omenjeni rele. Odprl, našel hladne lote, pospajkal, dela.

Kakor sem pa zasledil na netu po tujih forumih, pa je omenjeni rele kar pogost krivec za težave pri TDIjih (predvsem golf 4 letnik 2000)

Imaš pivo, dva v dobrem

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: To Avg 26, 2014 10:13 pm
Napisal/-a Gloga
Je tema ze stara, pa vseeno.
Avto vzge takoj, ali pa vergla v prazno v nedogled. Vcds ne pokaze napake, texa pravtako, zamenjal rele 109 (kataloska 1J0906381A mk4 ali 357906381A mk3) cena 22eur polna na uradnem, zaenkrat dela BP.

Internet mehaniki 1:0 :D

Re: Seat toledo TDI

OdgovorObjavljeno: Če Dec 11, 2014 9:04 pm
Napisal/-a mk2_freak
to se je tudi meni enkrat zgodilo... samo da se je problem pojavil kar pri vožnji... kar naenkrat je avto crknil... računalnik ni pokazal napake...
pol sem pa vse releje in varovalke zmaknil ven pa nazaj noter... varovalke sem še pregledal... in od tistega časa je mir...
isti motor ahu