Golf Mk1 Cabrio Karmann
OdgovorNapisal/-a nevednez dne To dec 07, 2010 2:50 pm
Na mk2 najboljše sveti varijanta kovinskih fokusov (ne plastičnih), pa tudi če so saturnus v kombinaciji z 100W žarnicami
Apkalipso, dam ti prav. V originalu se na instalaciji po 20ih letih pojavi padec napetosti 2-2,5V, mogoče tudi več, zaradi dolžine žic, ker ni relejev v instalaciji in ima originalna inštalacijo dolgo pot in veliko spojev (aku-rele plata-volanska ključavnica, stikalo luči-volansko stikalo-rele plata-luči, skupaj to nanese cca 20+spojev, na vsakem spoju pa padec napetosti in z leti zadeva postane bolj očitna)
Jaz sem imel ta problem, rešil tako, da sem dodal v instalacijo dva releja in varovalko, padec napetosti med +polom akuja in žarnico pa je magično padel z 2,5V na 0,12V. Kasneje sem dodal še 100/90W H4 žarnice in v kombinaciji z daljinkami bil dan že ob kratki luči (180W), da o dolgih lučeh sploh ne govorim (2x100W H4 + 2x55W H3 daljinka = 310W).
In ja... vem da omenjene žarnice niso dovoljene za rabo na cesti, ampak moteče pa niso bile, ker se pač luč malenkostno spusti... je bilo pa zabavno, ko se je kakšen pripeljal z dolgimi ponoči, ko sem mu posvetil z dolgimi nazaj... jih je vsak ugasnil..
Žarnice pa kupoval pri lokalnem trgovcu z avtodeli... cena ene žarnice je bila cca 10€, v štirih letih zamenjal 4 H4 žarnice.
Pri mk2 je swap z močnejšimi žarnicami izvedljiv, ker so parabole kovinske.
Veliko razliko naredi že ''update'' z releji v instalaciji, strošek je cca 10€+6pack zelenega da se roka umiri in ajde, max 1 ura dela.
No pa je le eden,ki pozna,kako streči zadevi.Točno tako je,kot si zapisal,(Ne)vednež
Jaz sem vse svoje golfe v preteklosti opremil z izboljšavami,a ne,ker bi bilo potrebno,ampak ker je bil to moj posel in izziv.Tudi 120/140 watne žarnice so kraljevale v fokusih,vendar ni bila težava v pvc parabolah,pač pa v steklih,ki so takoj počla,da je samo kaplica vode padla gor.Pa sem nagruntal in sem za podnevi eni žarnici prekinil plus,drugi maso in s pomočjo relejev je zadeva čez dan delovala zaporedno,zmanjšala se je poraba toka,žarnice niso tako crkovale,stekla prav tako,svetilnost pa je zadostovala.Za zvečer/ponoči,pa sem z vklopom stikala sprostil vezave v standard in spred je bilo vse belo . Takrat sem še tudi delal na enem avtobusnem podjetju in za stekla ni bil problem.
Mariborski TAM je na svoje buse vgrajeval saturnusove luči,ki so crkovale(rjavele,luščile) kot za stavo.Stekla pa so šla u nulo na parabulo od golfa.
Tokrat na moji "totalni predelavi MK2" napeljave nisem pojačal,ker sem pustil originalne žarnice,ki zadostujejo v kompletu z KVALITETNIMI fokusi.Sem pa vgradil VEČ relejev,med njimi tudi rele za sponko X in 15,ter s tem razrešil(razbremenil) nekaj linij in kontaktov.Napeljava v starem golfu pa je sicer tako prediomenzionirana,da dolge linije niso največji problem,pač pa zoksidirani kontakti na vseh spojih in stikalih.Če se vse to uredi in obnovi,pa luči niso tako za en "kurc".
Negdo je spraševal,koliko voltov imam na žarnicah.Nisem meril,lahko,če je želja.Na pamet bom ocenil,da pod prostim tekom nekje okoli 12.3 V,pod 1500 obrati pa malo pod 13.Seveda sem avto med predelavo opremil z zelo močnim altenatorjem (120 A),ker nekje ždi ideja o gorilnih celicah,ampak to je že druga zgodba,verjetno nikoli udejanjena.