alternator vr6

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Dec 07, 2010 7:15 pm

Danes mi je lučka za alternator začela svetit, pole se je ugasnila in tako ene parkrat, skratka light-show.
Začnem razkopavat, v vr-ju jasno ni placa niti za prdnit, kaj šele kaj drugega.

No, nekako sem se prebil čez vse šravfe, treba je blo eno cev umaknit, pa šibko stran, pa kup enih nosilčkov za kable
in ko končno pridem do tega, da samo še snamem zaščitno plastiko na alternatorju in bi prišel do regilatorja, ugotovim
da tisto plastiko držijo še trije štifti. En je skoraj popolnoma nedostopen, en je bil že zlomljen, zadnji je pa meni v roki ostal ko sem ga probal premaknit.

Slika

Enega sem obkrožil, ostala dva sta samo s piko označena.
Kako je to zataknjeno, treba pritisnit noter al ven, da popusti ?
Hudič, najraje bi zlamal tist plastični pokrov, itak je polno luken za hlajenje na njemu.

Upam namreč da so samo krtačke znucane na reglerju in bi z menjavo reglerja zadeva morala špilat.
Če so pa obroči kolektorja na rotorju fuč, sem ga pa najebal... sploh ni placa da bi kaj odvil, kaj šele da bi alternator enostavno ven dobil :roll:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Dec 07, 2010 7:33 pm

če dobro pogledas imas pri rdecih pikah 3 vijake, potem ko jih bos odvil bo slo lazje narazen.
p.s. se lazje bo slo ce bos alternator dol vzev [smilie=biggrin.gif] .
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Dec 07, 2010 7:37 pm

ma odšravfal sem tiste tri vijake, lej ga no :D

če čem pa alternator ven vzet moram pa cel sprednji konc razmontirat... če dobim tisto plastiko dol,
mam pole sam še dva vijaka na reglerju in ko bo le-ta zunaj, bo jasno al regler za zamenjat al bo treba kar cel alternator remontirat.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Dec 07, 2010 7:38 pm

no tisti hakelcki gredo pa tako da jih porines stran od ohišja [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne To Dec 07, 2010 7:42 pm

tko sem probal pa se je en prec zlomil, en je že bil zlomljen, enga pa lih en qrc dosežem.
zdaj ku je zlomljen, verjetno ne drži več, če ga ni al kaj, benti plastiko brezvezno.

najraje bi kar zlomil ta pokrov... :roll:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Dec 07, 2010 7:47 pm

pa dej, kaj te ovira,...

na koncu bos itak ugotovu da ti je jermen spodrsavu [smilie=biggrin.gif]
HEC!!!
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne To Dec 07, 2010 11:51 pm

Pa polomi jih! Saj ne bo nič narobe,itak ti vijaki potem držijo vkup.Drugače pa lepo z enim malim izvijačem pajsaj pvc proč in obenem nagibaj hakeljčke navzven. :wink:

Če pa bi rad orenk naredo,pa altenator VEN in še ležaje menjat,pa drsne obroče tudi!!
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Dec 08, 2010 2:46 am

bom si jutri naredil en mali štift za pajsat, ker za boga milega z ničemer ne pridem zraven :roll:
kolkor ma ta krap placa v kabini, ga okol mašine nima prav neč.

upam, da so obroči kolektorja vsaj tolko ok, da bi zadeva z zamenjavo regulatorja delala do spomladi, ko se bo malo ogrelo in se da ob daljših dnevih tud kaj naredit.

sem pač take sreče, da lih pozimi kaj rikne [smilie=angry.gif]

saj napaka sama po sebi je čist enostavna, sam da v tem moto-bayu kam prideš, moraš bit najmanj Houdini :lol:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Sr Dec 08, 2010 8:37 am

Pa si preveril,če je napaka na altenatorju? Zakaj sumiš prav regulator? Imaš dosti km?

Lahko bi ga preveril direktno.Vzemi probno lučko (fazen-prufer s kablom),krokodilčka spoji na debel kabelj na alt.,snemi konektor in na označeno mesto D+ (tanek moder kabelj 0,5 kvadrat) spoji drug del lučke.Pa zalaufaj.Prekontroliraj tudi obvezno plus napeljavo na altenator.Ker ne vem kateri letnik imaš,ti povem,da od 2001 dalje največ vzrokov za to izhaja iz varovalne omarice ob akomulatorju.Če imaš tak letnik,najprej TO preveri.Pa še en možni vzrok za to je,in sicer jermenica na altenatorju,ker ne vem na pamet,ali ima VR6 tudi račna jermenico,potem je lahko problemu kriva tudi ona.

Pa veliko uspeha! [smilie=console.gif]
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Dec 08, 2010 10:48 am

Na regulator oz. znucane krtačke sem posumil, ker ima avto skoraj 290.000 km, čeprav po drugi strani pa alternator ni glasen in ker je bil avto od novega in potem še kar nekaj v lasti gospe, ki je bila zaposlena na Porscheju, je bil vsaj takrat servisiran kot treba (kar tudi na splošno kaže stanje avta).

Glede na to, da se je začelo tako, da se je lučka prižgala po nekih 15-20 km vožnje, nehala če sem malo nabil gas ali avto ugasnil in prižgal nazaj, sklepam da nekje zgublja stik. In pač preverjam od začetka naprej, torej rad bi videl stanje krtačk, hkrati stanje obročev na rotorju in pole dalje. Lahko je tudi kaj zarustano, tisti štifti za maso na regulatorju so mi že sumljivi.

Avto je letnik 1998, za jermenico pa ne vem, na pogled je točno taka ku tista na sliki na začetku teme.

Kaj pomeni račna jermenica - da ima ler-lauf in se vrti v prazno ?
Bom pogledal, jermenica se je včeraj vrtela z jermenom, če se je pa rotor tudi pa ne vem, mislil sem da je to fiksno skupaj :?


Bom pogledal še za tisto omarico, vendar po letniku sodeč je verjetno nima, če jo imajo tako kot praviš po letu 2001.


A gre ta debela žica (moč) iz plusa na alternatorju direkt na plus akumulatorja al ma še kakega hudiča vmes montiranega ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Sr Dec 08, 2010 1:52 pm

Zdaj sem ravno na šolanju za novi model. Pišem preko mobija.Se beremo zvečer. Lp
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Sr Dec 08, 2010 9:36 pm

Če imaš jermenico,kot je na sliki,potem je navadna jermenica.Če je letnik 1998,potem omarice z varovalkam nima pred akomulatorjem in gre kabelj direkt na akomulator.Pa če ima toliko kilometrov,mislim da si z diagnozo zadel.Pa če bi rad privarčeval,lahko na regulatorju še samo ščetke zamenjaš. :D
Drugače pa je možen še en vzrok okvare,in sicer,da kolektor(prstani) ni enakomerno obrabljen in ščetke odskakujejo.Pa veliko uspeha.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Dec 09, 2010 2:02 pm

Med "B+" (ta debela žica na alternatorju) in tanko modro žico "D+" mora na v-metru kazat kaj ?

Med "B+" in maso naj bi bila polnilna napetost, torej nekje 13,7-14,5V (+- par desetink),
kaj pa napram tisti plavi žici ?

Da ne brskam zej naokrog, ti boš to z glave vedel (apokalipso) :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Dec 09, 2010 7:47 pm

Najdu slabe stike (zarustano), porihtal ampak regler zgeda ni zdržal tolko časa.

Se pravi da se bo treba mal ebat v tri-put-ništa prostoru za demontažo reglerja iz alternatorja... :roll:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Če Dec 09, 2010 11:21 pm

Sem ti poslal ZS.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Dec 10, 2010 1:32 am

Jap, sem videl zdaj, prej tak gledal nisem, ker sem jezen ku pes... [smilie=angry.gif]

... katerga koli "majstra" sem vprašal, kak se najlažje pride do fakin reglerja, me je vprašal zakaj in sem mu povedal o žmiganju in prižiganju in ugašanju lučke za akumulator, je rekel ne ga srat, komplet remont pa je, pa ene 200 ojru pripravi. Ajde v redu, samo če nekaj časa dela ok, nekaj časa pa ne, bi znal bit kak slab kontakt kjet.

Ma kaki ni šans, ne ga biksat... isti odgovor pri vseh.



No, in sem našel, čeprav prepozno, ker se nič ne vidi in nikamor ne pride pod to vr-havbo...

Bilo je točno to kar sem predvideval, bli so zarustani kontakti in to na štarterju in sicer za kabel od alternatorja do štarterja, od štarterja do akuja pa je bilo še v redu.

Zdelo se mi je da bo kaj takega, ker enkrat je lučka žmigala, potem ni gorela, potem spet je in sem si kar mislil, da bo kaj takega. Malo me je zmedlo tisto o račna-jermenici in sem brskal predvsem okoli alternatorja, kablov se itak nič ne vidi, je vse skrito.

danes sem imel več časa in sem v ene 10 minutah našel problem.

Kurc je edino, ker regler ni zdržal, par sto metrov pred hišo se je lučka prižgala za stalno, kar pomeni, da je regler prebit in zdaj sem ga najebal s šravfarijo v tisti mini luknji kamor so stlačili alternator v vr-u.

pa še fakin-štifti na tisti plastiki so polomljeni, kateri cepec se je spomnil ebeno plastiko šravfat in še s štifti zatikat za alternator :roll:

Jutri, če ne bo mraz preveč za šravfarijo, bo operacija na alternatorju.

Drug teden bodo pa spolni odnosi z mamicami in sestrami teh majstrov, ker je žmiganje lućke med vožnjo in njeno ugašanje ob nabijanju obratov TIPIČNO za slab kontakt med alternatorjem in akujem in če tega ne odkriješ pravočasno, uničiš regler.

Od samega začetka sem sumil slab kontakt nekje ali pa slabo naleganje krtačk, ker če je nekaj crknilo, potem ne dela in basta, ne pa da enkrat dela in enkrat ne.

Upam, da kmalu dobim kak aparat teh majstrov v popravilo, peeezde hudičeve, še par dni nazaj smo spili pir za rojstni dan... nikoli več, mamu jim, sem si naredil dela in škode (pa ne v denarju) da se tud povedat ne da [smilie=angry.gif]


In res škoda, ker nisem tega linka takoj našel.
V par stavkih v poglavju "Troubleshooting" na enostaven način povedano vse kar je treba vedet in probat.

Fakin avto-električarji, če bi jaz na tak način popravljal tv-je...

............................................

Apokalipso, zej ku so tisti štifti zlomljeni, a so odlomljeni tudi zatiči in še držijo plastiko na alternatorju al ne, oz. ali lahko počasi spajsam plastični pokrov stran brez žokanja s kakim mini-šravfencigerjem po tistih luknjah, kjer so bli prej štifti ?
Ker če ne držijo več, bi odlomil še tretjega, ker do tega se pa res težko težko pride... sem iskal danes okoli če ima kdo demontiran tak alternator, da vidim v katero smer gre ta štiftarija, pa nima noben nič... :(
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Pe Dec 10, 2010 9:07 am

apokalipso napisal/-a:Pa si preveril,če je napaka na altenatorju? Zakaj sumiš prav regulator? Imaš dosti km?

Lahko bi ga preveril direktno.Vzemi probno lučko (fazen-prufer s kablom),krokodilčka spoji na debel kabelj na alt.,snemi konektor in na označeno mesto D+ (tanek moder kabelj 0,5 kvadrat) spoji drug del lučke.Pa zalaufaj.Prekontroliraj tudi obvezno plus napeljavo na altenator.Ker ne vem kateri letnik imaš,ti povem,da od 2001 dalje največ vzrokov za to izhaja iz varovalne omarice ob akomulatorju.Če imaš tak letnik,najprej TO preveri.Pa še en možni vzrok za to je,in sicer jermenica na altenatorju,ker ne vem na pamet,ali ima VR6 tudi račna jermenico,potem je lahko problemu kriva tudi ona.

Pa veliko uspeha! [smilie=console.gif]


No zda smo pa tam! :D Nisem te zastonj "vozil" naokrog altenatorja,ker s tem izločiš ostale možne felerje,predno se ga lotiš In tudi Najboljši test je,da ga PREISKUSIŠ ko je vgrajen še na vozilu s probno lučko,to je zakon hitrega testa.To ti je najboljše.Pa pri merjenju nisi bil najbolj pedanten :( ,razlika napetosti na akomulatorju in sponki 30 na altenatorju ti pove,da imaš nekje padec napetosti.

Vendar me precej moti nekaj drugega.Predno sem se lotil,da ti odgovorim sem preveril literaturo in stvari se nekje rashajajo.Praviš,da imaš VR6.Predvidevam,da je to 2.8 128 kw AAA,ali AMY motor?

Po shemi gre kabelj 30 DIREKTNO na akomulator in z zaganjača POSEBEJ DIREKTNO na akomulator.Tako je razvidno iz originalne vezalne sheme,ki je do sedaj bila še vedno točna razen gdajkakšnega spremnega teksta.Torej tkaj nekaj ne bo štimalo.Poleg tega me malo moti tudi to,da bi v primeru deljene napeljave na zaganjaču ob tesni povezavi teh dveh kablov morala ob zaganjanju napetost silovito past,kar bi se odražalo s težkim obračanjem motorja.Pa je bilo tako?

Zdej za tisto plastiko se ne sekirat,je itak samo za okras gor.Zlomi še tisti zatič,pa jo pajsni dol.Zatič pa gre drugače od sredine navzven.Ta PVC pa je v bistvu zaščita pred neželjenimi kratkimi stiki ob morebitnih posegih okoli altenatorja.Pa tisti vijaki jo bodo držali.Drugače pa ti svetujem,altenator dol,pa pozamenjaj še ležaje in preglej prstane,regulator (bosch) ti pa lahko jaz kakšnega dam,samo ščetke si boš menjal.Pa bo samo par evrov,ne 200.

Drugače pa se lučka lahko prižiga zaradi občasnega preboja diode,dokler ta do konca ne prebije,ali pa medfaznega preboja na navitju kar je na tako starih vozilih tudi prisotno in ni zanič,ko meriš,ko pa se segreva,pa nagaja.
Drugače ti pa povem,da em oni dan popravljal altenator na tamalem polotu 95 letnik 1.9 disel.To si poiskusi,boš videl,da je tvoj sharan še klub temu majka! :lol: En cel popoldan na dvigalu,najprej demontirat servo črpalko kpl.,prej še jermen in napenjalc,potem odvit altenator,ga spajsat nekek ven iz ležišča navzgor,ga nekako obesit tistih 5 cm nad nosilcem,potem odvit en GROMOZANSKI nosilec,ki je privit pod altenatorjem in nosi vse agregate,potem še vodno črpalko pa vse cevi,potem pa to vse skupa v kompletu nekak dobit dol z avta.Placa pa ni za pest.Nato pa isto nazaj not samo v KOMPLETU,ampak NE SME biti sestavljeno.ZNORIŠ !!! Takrat moraš res obnoviti vse,al pa ga kar zakurit [smilie=angry.gif]
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Dec 10, 2010 10:50 am

šravfam pa v prste piham... :?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Pe Dec 10, 2010 10:57 am

Daj en roštilj si zraven postavi,pa zakuri,pa ene klobase gor zavrt,pa en litrček,pol se ti bo pa tak fučkal če altenator dela,al ne!! :lol: Hecam se!
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Dec 10, 2010 1:39 pm

ma potegni tega GTI-ja iz kleti pa šravfaj v njej !!!!

potem se pa še njega loti !!!
:mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Dec 10, 2010 2:53 pm

matr, vse bo, z roštiljem vred, sonček je že :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Dec 10, 2010 8:01 pm

a ebela pa internet, napišem odgovor pa gre v maloro...



V glavnem, elektrarna je zrihtana, polnilna napetost je zej taka ku mora bit :D

Slika



Glavni krivec s prekratkimi nogami...

Slika


...novega ni bilo ne blizu ne daleč naokoli, enega rabljenega bi sicer lahko dobil jutri
ampak jaz rabim bus danes !! In sem se spomnil enga 60+ majstra, čez 3/4 ure me je že
klical da je žejen in aja, da je tud krtačke že zamenjal :lol:

Slika


Mora malo višak djelova da ostane... :lol:

Slika



Ebat ga, placa nobenega, še en ventil se je kar naenkrat znašel tam zraven in po Apokalipsovi spodbudi "cepaj Miško...",
sem to tudi naredil :wink:


V glavnem, Apokalipso hvala za telefonsko pomoč in usput še za par teoretičnih razlag okol te elektrarne :D
Brez bi bolj švoh danes kaj naredil.


Zdaj nama ostane sam še ena [smilie=beer.gif] pavza, javi se ko boš v LJ in zbobnamo še ostale favdlce na kup.
[smilie=beer2.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Dec 10, 2010 8:30 pm

tis tud en favdlc [smilie=zeppelin.gif]
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne So Dec 11, 2010 12:02 am

Ni problem,vedno na voljo.

Naš moto je:ČE NE GRE.........................PA PUSTIMO!!! :lol: :lol: :lol:

Samo ej,vsaka ti čast,ko te najbolj jebe,pa zebe,ti imaš voljo pa še slikat in gor limat!! Kapo dol! [smilie=beer2.gif]

Ja na eno pivsko srečanje še to leto bo pa treba se dobit,ITAK !! :wink:
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: alternator vr6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Ne Dec 12, 2010 8:49 pm

Jurtz napisal/-a:tis tud en favdlc [smilie=zeppelin.gif]


menda ja, kaj :D



apokalipso napisal/-a:Ni problem,vedno na voljo.

Naš moto je:ČE NE GRE.........................PA PUSTIMO!!! :lol: :lol: :lol:

Samo ej,vsaka ti čast,ko te najbolj jebe,pa zebe,ti imaš voljo pa še slikat in gor limat!! Kapo dol! [smilie=beer2.gif]

Ja na eno pivsko srečanje še to leto bo pa treba se dobit,ITAK !! :wink:



neus moto: če ne gre, pa potrgamo :D


Ja kaj mi je pa drugega preostalo, bus bi skup sestavil pa če bi prekle dol letele.
Al pa da grem peš na drugo stran Ljubljane h moji vasovat.

Mej grela zej dva dni, tak da sem že pozabil da je mrzlo blo :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Naslednja

Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov