Jap, sem videl zdaj, prej tak gledal nisem, ker sem jezen ku pes...
... katerga koli "majstra" sem vprašal, kak se najlažje pride do fakin reglerja, me je vprašal zakaj in sem mu povedal o žmiganju in prižiganju in ugašanju lučke za akumulator, je rekel ne ga srat, komplet remont pa je, pa ene 200 ojru pripravi. Ajde v redu, samo če nekaj časa dela ok, nekaj časa pa ne, bi znal bit kak slab kontakt kjet.
Ma kaki ni šans, ne ga biksat... isti odgovor pri vseh.
No, in sem našel, čeprav prepozno, ker se nič ne vidi in nikamor ne pride pod to vr-havbo...
Bilo je točno to kar sem predvideval, bli so zarustani kontakti in to na štarterju in sicer za kabel od alternatorja do štarterja, od štarterja do akuja pa je bilo še v redu.
Zdelo se mi je da bo kaj takega, ker enkrat je lučka žmigala, potem ni gorela, potem spet je in sem si kar mislil, da bo kaj takega. Malo me je zmedlo tisto o račna-jermenici in sem brskal predvsem okoli alternatorja, kablov se itak nič ne vidi, je vse skrito.
danes sem imel več časa in sem v ene 10 minutah našel problem.
Kurc je edino, ker regler ni zdržal, par sto metrov pred hišo se je lučka prižgala za stalno, kar pomeni, da je regler prebit in zdaj sem ga najebal s šravfarijo v tisti mini luknji kamor so stlačili alternator v vr-u.
pa še fakin-štifti na tisti plastiki so polomljeni, kateri cepec se je spomnil ebeno plastiko šravfat in še s štifti zatikat za alternator
Jutri, če ne bo mraz preveč za šravfarijo, bo operacija na alternatorju.
Drug teden bodo pa spolni odnosi z mamicami in sestrami teh majstrov, ker je žmiganje lućke med vožnjo in njeno ugašanje ob nabijanju obratov
TIPIČNO za slab kontakt med alternatorjem in akujem in če tega ne odkriješ pravočasno, uničiš regler.
Od samega začetka sem sumil slab kontakt nekje ali pa slabo naleganje krtačk, ker če je nekaj crknilo, potem ne dela in basta, ne pa da enkrat dela in enkrat ne.
Upam, da kmalu dobim kak aparat teh majstrov v popravilo, peeezde hudičeve, še par dni nazaj smo spili pir za rojstni dan... nikoli več, mamu jim, sem si naredil dela in škode (pa ne v denarju) da se tud povedat ne da
In res škoda, ker nisem tega
linka takoj našel.
V par stavkih v poglavju "Troubleshooting" na enostaven način povedano vse kar je treba vedet in probat.
Fakin avto-električarji, če bi jaz na tak način popravljal tv-je...
............................................
Apokalipso, zej ku so tisti štifti zlomljeni, a so odlomljeni tudi zatiči in še držijo plastiko na alternatorju al ne, oz. ali lahko počasi spajsam plastični pokrov stran brez žokanja s kakim mini-šravfencigerjem po tistih luknjah, kjer so bli prej štifti ?
Ker če ne držijo več, bi odlomil še tretjega, ker do tega se pa res težko težko pride... sem iskal danes okoli če ima kdo demontiran tak alternator, da vidim v katero smer gre ta štiftarija, pa nima noben nič...