pa sem na toplem. zmrznu sem od 8 do 12 v neogrevani delavnici.
uspelo je. stavr dela.
ampak ni bil samo regler. najprej mi je uspelo zlomit cev za zajem mrzlega zraka, ki je ne vem kako privijacena
in speta skupaj z gesipo kovicami. potem je bilo trenba odstranit skatlo filtra, odvit kolesce napenjalca,
in spajsat ven alternator. itak s prekratkimi scetkami
original
ampak, presenecenj ni bilo konec. prava "bob steza":
seveda smo kos stolkli dol. hvala bogu je bil nov na zalogi in smo ga dali na mesto
in fajn zalili kontakte s cinom.
lezaj je imel kar precej lufta zato se je seveda zamenjal se lezaj. da bo mir en cajt.
nov aftermarket regler. made in usa. bosch OE replacment
in ker murphy pravi chuck norris in nikoli ne spi, je bila ena scetka na novem kosu zlomlljena
cez eno uro je po avtobusu prisel izpraven (zadnji na zalogi) kos in sel v delo.
zadeva zlozena, preizkusena na stroju in zlozena v avtu.
kletvic seveda ne bom navajal, ampak zgleda da bo delovalo.
in da ne pozabim, lazji sem za dobrih 100 eurov.
poraja pa se mi vprasanje, a je mozno da je lezaj in baker in scetke vse tako v ku**u pri
180 000 prevozenih kilometrih.
ben ja no, upam da bo mir vsaj do konca zime, ker v tem mrazu je bolj za pit kako kafe na gorkem.
lpf