Vbrizg

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Re: Vbrizg

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Če Feb 17, 2011 8:23 pm

Verjetno si spregledal. Omenjam samo en motor,2E in paralelno k njemu smo v tej debati omenjali ABF,ker smo z mano vred mnogi mislili,da je to enak motor samo 16 ventilar,kar ne drži.No mehansko do neke mere že.Nisem pa do danes vedel,da obstaja tudi 2E motor v več varijantah (očitno vsaj v dveh).V elsi žal ni shaltplana za golfa 2E,pa sem do sedaj gledal papirno dokumentacijo od toledota.Dans pa ko sem videl spet nekaj novega sem iskal razliko v avtodati in tam se jasno vidi:obakrat 2E motor,vendar pri volksvagnu še ni senzorja glavne gredi,samo frtajler,toledo pa ima nekaj med 2E in ABF,črkovna oznaka pa je še vedno 2E in tudi vbrizg še kljub temu ni selektiven.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Vbrizg

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Po Apr 25, 2011 12:20 pm

$küll napisal/-a:tole si napisal: ".Če na abf odklopimo hal geber,bo avto malo kasneje vžgal,ker se mora "naučiti! kateri valj je na vžigu.Ko enkrat vžge,ga sploh ne rabi več.Pri 2E tega ni."


če odklopiš hall geber močno dvomim da bo avto užgal.. ker hall geber daje podatek o tem, kdaj naj užge iskra

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Prejšnja

Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov