skull, kaj dejanski test na avtu ne šteje?
Če jih daš v kanto vode je zadeva takšna... grelna svečka se greje na 1100 stopinj (na zraku). Če daš svečke v stoječo vodo, ti okoli svečke voda vre. Ker je površina grelne svečke majhna, temperatura pa velika vode neposredno okoli svečke pa dosega temperature da voda VRE, voda pa slabo sama kroži v kanti. mešaj vodo zraven, da ti ne bo grela okoli grelnih svečk pa boš videl da se bo voda hitro segrela
Je pa še nekaj... jaz sem originalne grelne svečke vrgel ven, in notri dal grelne svečke od FIATa (ki imajo pravtako dodatno gretje vode, svečke pa imajo daljšo svečo-to mislim del svečke ki greje, bolje grejejo ker so močnejše (OEM varijanta ''kuri'' 16,8A, omenjene ''fiatove'' pa kurijo 19,4A, kar prinese razliko 2,6A po komadu in po enačbi moč=tok x napetost to preračunano pri 12V da večjo moč za dobrih 30W po svečki, krat 3 = ~90W več , pa tudi 10€ po komadu so cenejše od OEM varijante, proizvajalec obeh je pa BERU) Tok obeh pa sem meril pri 12V, obe svečke so bile nove.
Zadeva funkcionira. In je efekt. Že logika to pove, da 700W mora vodo zagreti.
Rad bi samo usposobil (če je mogoče) originalno regulacijo, če ne, bom pač naredil svojo, ni to neka umetnost, vendar še se da, bi raje imel kot je bilo original.
Trenutno imam za test narejeno regulacijo na AVR testni plošči, zadeva dela po original parametrih (avto mora biti prižgan, segrevanje hladilne tekočine do 70stopinj, meri napetost na aku-ju, če ta pade zaradi povečane porabe, ali ker alternator ne more dovolj polniti) začene izklapljati grelne svečke (najprej eno, če ne zadostuje izklopi dve, ali pa vse tri) Zraven pa sem še dodal, da greje samo, če je zunanja temp. pod 10stopinj in da se zadeva izklopi če vklopiš klimo (zaradi alternatorja, ker drugače bi prišlo do preobremenitve)