Menjava števca/napeljave Golf 1

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a ziga dne Pe Jul 08, 2011 10:15 am

Torej stvar je sledeča. V Golfu 1 diesel bi rad menjal števec z takšnim kot ga je imel GTI. Nabavil sem števec in me zanima kaj vse še potrebujem da bo stvar delovalo, vsaj kar se računalnika tiče. Ok poraba vem da ne more delat, ali pač? Za MFA ročko vem da jo moram dobit, vendar se razlikujeta GTI in Cabrio? Ali mora bit ona ki ima še šalter za prestavljat med 1 in 2 ali ni potrebno?

Evo še slika števca:
Slika
Pa kaj je tisti šalter na števcu v zgornjem desnem kotu? Je to za prestavljanje med 1 in 2 za potovalni računalnik?

Cabrio MFA:
Slika

GTI MFA:
Slika

In zadnje, napeljava? Je potrebno celotno zamenjat ali samo notranji štrom za MFA?
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Pe Jul 08, 2011 11:53 am

za ta števec ti pride v poštev zadnja ročka na slikah
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Pe Jul 08, 2011 12:01 pm

poleg ročke rabiš še senzor za merjenje temperature olja in senzor za merjenje zunanje temperature, instalacijo ali vsaj konektorje, če boš instalacijo delal sam :)
obratomer od bencinarja bo delal, vendar ne bo kazal pravih vrednosti (...predvidevam, da tu obratomer deluje po istem sistemu kot pri mk2)
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a ziga dne Pe Jul 08, 2011 1:40 pm

A z ono ročko od Cabriota pa ne bi šlo? Namreč prodaja se jih na desetine....

V avtu je GTD motor od G2 pa je že nek senzor tam na filtru olja, je to tapravi?
Glede obratomerja, a ni bil v G2 GTD tudi števec z obratomerjem, torej obstaja alternator za dizla, ki meri obrate?
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Pe Jul 08, 2011 2:49 pm

ziga napisal/-a:A z ono ročko od Cabriota pa ne bi šlo? Namreč prodaja se jih na desetine....

V avtu je GTD motor od G2 pa je že nek senzor tam na filtru olja, je to tapravi?
Glede obratomerja, a ni bil v G2 GTD tudi števec z obratomerjem, torej obstaja alternator za dizla, ki meri obrate?


Verjetno bi se dalo uporabit tudi ročko od cabrioleta, pač priklopiš samo tipko (pišem na pamet, bi bilo treba pogledat po shemi :))
na filtru morata biti dva senzorja. Eden meri tlak olja, drugi pa temperaturo olja ki ti jo prikazuje MFA.

Ja v GTDju je bil obratomer, ampak ni isti kot od bencinarja in ima na skali samo 5500obratov (bencinar 7000/8000 obratov)
Saj pravim, cager se premika, samo ne kaže pravih obratov (sprobano na G2 GTD) :) ker je drugačen sistem zajema podatkov (pri bencinarju deluje tako, da ''šteje'' impulze na cinšpuli, pri dizelici pa šteje obrate altermatorja in posredno število obratov motorja)

Altermator je vsak dober, tudi tistega od bencinarja se da naučit obrate štet ;)
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Pe Jul 08, 2011 3:14 pm

Je kaj pogojeno s tem da je imel cabriol z mfa (2H motor) ze CE2? Razen seveda z EG ali DX motorjem, kar pa je prakticno stari gti model.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a ziga dne Pe Jul 08, 2011 4:16 pm

No sej za obrate mi ni tak važno, se mi je tak zdelo da ne bo šlo skoz že to ker je skala do 7k.

Kako je pa potem z napeljavo? Je možno ponucat obstoječo in samo zamenjat dodat potrebno? In kaj je potrebno dodat?
Ali raje dobim komplet elektriko od Cabriota in se priredi za dizla.
Ne spoznam se najbolj na elektriko pa sheme tak da ne me čudno gledat. :roll:
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

Re: Menjava števca/napeljave Golf 1

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Pe Jul 08, 2011 9:41 pm

mislim da bo bolj enostavno potegnit tistih par kablov, kot menjat vse skupaj. V vsakem primeru je treba predelovat :)

Gloga napisal/-a:Je kaj pogojeno s tem da je imel cabriol z mfa (2H motor) ze CE2? Razen seveda z EG ali DX motorjem, kar pa je prakticno stari gti model.


CE2 al pa 1, je oboje več ali manj enaka stvar, bistvena razlika so konektorji. Se pa da oboje brez prevelikega truda predelat tako, da paše med sabo. Rabiš samo sheme, potrplenje pa predvsem zadostno količino zelenega (količina je odvisna od spretnosti štromarja) :mrgreen:
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov