Napaka na LMM-ju?

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Napaka na LMM-ju?

OdgovorNapisal/-a misko dne Če Okt 05, 2006 8:55 pm

Koda: Izberi vse
Address 01     -------------------------------------------------------
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
            31-00 - Open or Short to Ground
Readiness: N/A
Address 01     -------------------------------------------------------

Če prav razumem tole sporočilo o napaki, naj bi bil LMM s slabimi kontakti? Kolikor sem gledal je plastika, ki objema kontakte na konektorju kabla ki je priključen gor razpokana. Konektor ne sede čvrsto na ohišje senzorja. Zanima me, ali napisano drži in pa, kje bi dobil nadomestni konektor za tole?

Ja, gre pa za A6, 2.5TDI.

Lp, Misko
Uporabniški avatar
misko
Novinec
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So Feb 18, 2006 10:02 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: A6 TDI

OdgovorNapisal/-a frcac dne Pe Okt 06, 2006 9:44 am

Sicer nisem od foha, ampak open or short to ground pomeni da ali ni spojeno ali pa je direkt na maso oziroma signal prebije. Imaš težave v mokrem?

Kakšno urco ali dve pa se bo kdo izmed fantov spravil sem gor pa ne dvomim da ti pove kako in kaj.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Okt 06, 2006 10:25 am

spucej kontakte, skup natakni pa z vezico pritrdi. če ne bo pomagal imaš pa v ohišju not že mal načeto plato. to je A6 C4 ne?
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a misko dne Ne Okt 08, 2006 3:46 pm

Fantje hvala za odgovore. Zadevo sem "nekako" rešil. Škoda je, ker problema že prvič nisem opisal dovolj obširno. Stvar se je pojavila nekaj dni po posegu na pooblaščenem servisu. Na poti mi je namreč šel jermen, ki poganja servo črpalko, alternator, ... Po nekaj dneh (po menjavi jermena) pa motor ni več tekel tako kot mora. Tester je javil napisano napako. Naslednje jutro je škripnila še klima in ventilacija v kabini. Spravil sem se iskat kje je problem. Odletela je 30A varovalka, preko katere se kot kaže napaja kar nekaj stvari. Vzrok je bil tule: Slika
Fantje na servisu so kot kaže pozabili na to, da je potrebno kable pričvrstiti tako, da se ne dotikajo vrtečih delov. Kabla je namreč postružila jermenica klima kompresorja. Najhujše pri vsem je, da verjetno ni manjkalo veliko do kakšnega požara. Ko sem popravil prekinjene žice, sem snel konektorje dol na obeh straneh in pomeril, če je stvar OK. Ne! Kabelska izolacija na dveh prekinjenih žicah se je stopila praktično po celi dolžini kabla in držala stvar v stiku. Nsem videl druge kot menjava celega kabla tako, da sta ostala samo še stara konektorja na obeh straneh. Omenjeni "Intake Manifold Pressure Sensor" do katerega gre prekinjeni kabel pa ni LMM, nahaja se na desni strani hladilnika vstopnega zraka. LMM o katerem je bilo govora ima sicer malo razmajan konektor, vendar ni bil vzrok za napako.

Lp, Misko
Uporabniški avatar
misko
Novinec
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So Feb 18, 2006 10:02 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: A6 TDI

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Ne Okt 08, 2006 3:51 pm

:) sej nam nič rekel, ampak nisi edini ki se mu je kaj tacga naredilo. svaka čast da si se sam lotil popravila, ker drugače bi bil sedaj ob kar nekaj cankarjev, če ne celo brez avta.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov