ja. jaz sem se jebau s tem..
za tempomat na vacuum rabiš en temopamt ki ga celega pobereš iz darovalca. ma svojo štrom vejo, ma svojo vacuum šlauh napeljavo, ma svoj računalnik, stikala, lalala...
dela tako, da maš pri kanti za vodo za šipe vacuum motorček. od tam ti gre šlauh čez stikalo na kuplengi, potem na stikalo na bremzi in potem še nazadnje na vacuum meh na pedal za gas..
iz števca mora na releplato prit signal o hitrosti, ena vijola žica, sem že pozavu na ker pin gre, na pin na U2 konektor v glavnem če se prav spomnem.. pri tebi to nebi smelo bit problem, ker trojka ma že itak tak signal, pri dvojkah je pa problem, ker če ni gti, tega signala ne dobi na plato, oz. tega kabla ni in rabiš še en vmesnik, ki ti bere hitrost direktno na števcu.. viden je
TUKAJ na sliki v mojem oglasu, tisto ko sta cviknjena 2 kabla poleg zajle za števec..
še kaj?