DNEVNE LUČI V B4 (in tip 89, za ostale podobno)

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

DNEVNE LUČI V B4 (in tip 89, za ostale podobno)

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Okt 26, 2006 4:59 pm

Cilj je, da se z zagonom motorja (ne že s kontaktom) prižgejo kratke luči. Samo dve žarnici za kratke luči. Brez pozicijskih spredaj in zadaj, brez osvetlitve armaturke in števcev, brez osvetlitve tablice.

Zadeve še nisem nagruntal, mislim pa, da bo šlo nekako tako: s signalom iz alternatorja (kontakt 61, modra žica, +12V, ko motor teče) bi vključil rele za kratke luči.

Zanima me pa tole: Jaz že imam rele za kratke luči, ki ga vključim z originalnim debelim rumenim kablom s stikala. Kako bi dosegel, da bi ta isti rele lahko vključil tudi z alternatorjem? Ali dam raje zraven še en rele?

Skrbi me to, da najbrž ni dobro povezati signala z alternatorja z original stikalom za kratke luči, ker bi tako:
1. včasih spuščal +12V iz stikala luči v alternator (bi znal bit problem?)
2. v vseh ostalih primerih spuščal +12V iz alternatorja direkt na stikalo in obenem rele (kar v bistvu želim)

Na meckiju so pobje čarali in štrikali, pa so vsi naredili, da se zadeva vključi takoj ob kontaktu:

http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=102323&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=lichtschalter

So imele pa švedske variante B4 to serijsko, celo z zmanjšano svetilnostjo podnevi.

Dajmo kaj pogruntat!
Zadnjič spremenil Goti, dne Če Jul 12, 2007 4:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Če Okt 26, 2006 11:21 pm

glede na to da j moj g3 iz iste grupe imaš tudi ti pomojem kot jaz puščen kontakt na stikalu luič - za to da so ga povezali z drugim pinom z žičko so avstrijci računali tudi po 70 eur!!na passatih, iz prve roke
jaz sem to storil sam, VENDAR potem gorijo samo kratke BREZ zadnjih luči
zadevo sem rešil tako da sem povezal preko diod še leo in desno "pozicijo" kar pomeni sprednji poziciji in zadnji dve luči brez tablice, števca itd

ime kontakta sem žal pozabil
ob mrZlih dneh vžigam avto tako da najprej preklopim na pozicijo drugače pa se luči ob zagonu motorja same vklopijo
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

OdgovorNapisal/-a Goti dne Pe Okt 27, 2006 12:40 pm

Ob zagonu motorja, al ko daš kontakt? Drugač pa jaz hočem glih to, da gorita samo spredaj kratki ...
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a Goti dne Po Nov 13, 2006 5:44 pm

A kdo ve, če lahko na obstoječ rele, ki mi vklaplja zasenčene luči (2 žarnici), katerega vklaplja original žica iz stikala za kratke luči, preko diode zvežem signal iz alternatorja? Je ta signal že original kje blizu števcev speljan?

Torej obstoječe stanje na releju:
pin1: napajanje + 12V akumulator
pin2: vklopni tok + 12V skozi stikalo kratkih luči (debel rumen, ki gre original na varovalke kratkih luči)
pin3: masa
pin4: izhod + 12V na varovalke za kratke luči

Ideja:
pin1: napajanje + 12V akumulator
pin2: vklopni tok + 12V skozi stikalo kratkih luči (debel rumen, ki gre original na varovalke kratkih luči) + kontakt iz alternatorja skozi diodo
pin3: masa
pin4: izhod + 12V na varovalke za kratke luči

(Glej mojo sosednjo temo o relejih za luči)

Bi to šlo? Bi svetile samo kratke, ali še kaka druga pomožna osvetlitev?
Rad bi samo kratke. Brez števcev, tablice, zadnjih luči itd. :)
Saj bi lahko čaral po shemah, ampak če kdo ve, mi bo to prišparal. Sebi pa bo prišparal kak pir ...

DODATEK: Moja ideja se ni izkazala za najboljšo, ker bi kratke luči vseeno svetile, tudi ko bi prižgal dolge. Bi pa bila ideja uporabna pri dvojnih parabolah itd.
Zadnjič spremenil Goti, dne Če Jul 12, 2007 2:35 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a $küll dne Po Nov 13, 2006 8:28 pm

Meni se zdi da boš moral na chromarta počakat :D
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a Pozer dne Po Nov 13, 2006 9:11 pm

.
Zadnjič spremenil Pozer, dne Če Avg 16, 2007 12:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozer
 

OdgovorNapisal/-a Goti dne Po Nov 13, 2006 9:20 pm

Ma ne. Ne štekate. Ne ko daš kontakt. Šele ko motor steče!

Rele pa imam že dolgo not. Tudi pri prejšnji 80 sem si ga vgradil.
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a Pozer dne To Nov 14, 2006 12:05 am

.
Zadnjič spremenil Pozer, dne Če Avg 16, 2007 12:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozer
 

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Jul 12, 2007 2:19 pm

Hehe, naš mladi kolega, 80-farer in obetavni štromar Štajnar mi je povedal, da si je uredil dnevne luči, kot se spodobi. Je obljubil načrte!
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a Goti dne Če Jul 12, 2007 4:37 pm

stajnar47 napisal/-a:Končno sem, doma preštudiral en načrt, ki vklopi luči, šele ko motor zalaufa. In svetijo samo prednje kratke luči, brez notranje osvetlitve, zadnjih luči, tablic, ...

:arrow: Za tole vezje rabite:
Slika
-3diode (2 morata biti 10A),
-rele (enopolni, 12V, 40A zato da se slučajno nebi grel)
-varovalko 15A (zihr, je zihr) :lol:
-kable, pa kakšno podnožje, da bo vse lepše zgledalo
-spajkalnik, cin, orodje

Slika

No pa se lotimo vezja:
-nekje morate dobiti stalni +, to je najlažje dobit na razdelilni plošči,
to je na releju oznaka 30, vmes pa dajte še 15A varovalko da se ne bo
kaj kadilo v armaturi :evil:
Slika

- potem najdite + zadnje desne ali leve pozicijske luči in tu vežite pin 85 releja
Slika

-nato še povežite z W klemo na altenatorju
Slika
|_|_|_|_|a| |_|_|
|_|_|_|_|_| |_|_|
TA žica je edina čist cela modra, BREZ ČRTE

-končno prve kratke luči :D
Slika
Ni teško za zvezat, ampak diode dat na vsak kabel, da bo zihier, če se rele slučajno pokvari (stopljeni kontakti)
in nebi potem, ko bi luči vklopili preko stikala, el. tok tekel nazaj čez rele, in pri tem bi lahko marskiaj šlo. [smilie=rolleyes.gif]

-na koncu zgleda takole
Slika

Ko končate poročajte, če deluje.
Vse to delate na lastno odgovornost
in ne prevzememam noboene odgovornosti :!:
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov