Cilj je, da se z zagonom motorja (ne že s kontaktom) prižgejo kratke luči. Samo dve žarnici za kratke luči. Brez pozicijskih spredaj in zadaj, brez osvetlitve armaturke in števcev, brez osvetlitve tablice.
Zadeve še nisem nagruntal, mislim pa, da bo šlo nekako tako: s signalom iz alternatorja (kontakt 61, modra žica, +12V, ko motor teče) bi vključil rele za kratke luči.
Zanima me pa tole: Jaz že imam rele za kratke luči, ki ga vključim z originalnim debelim rumenim kablom s stikala. Kako bi dosegel, da bi ta isti rele lahko vključil tudi z alternatorjem? Ali dam raje zraven še en rele?
Skrbi me to, da najbrž ni dobro povezati signala z alternatorja z original stikalom za kratke luči, ker bi tako:
1. včasih spuščal +12V iz stikala luči v alternator (bi znal bit problem?)
2. v vseh ostalih primerih spuščal +12V iz alternatorja direkt na stikalo in obenem rele (kar v bistvu želim)
Na meckiju so pobje čarali in štrikali, pa so vsi naredili, da se zadeva vključi takoj ob kontaktu:
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=102323&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=lichtschalter
So imele pa švedske variante B4 to serijsko, celo z zmanjšano svetilnostjo podnevi.
Dajmo kaj pogruntat!