Napisal/-a apokalipso dne To Sep 11, 2012 6:44 pm
Dans nora gužva , a sem si vseeno uspel na hitro nabrati nekaj podatkov z etke.
Jurtz , to so vse kataloške , ki niso več mirodajne in so se med sabo en za drugim menjevale. Šlo je za isti krmilnik z posodobljeno programsko verzijo.
037 906 024 je odpadla 31.5. 1993 in jo je zamenjala s končnico AB ,ki jo je 31.1.1996 zamenjala končnica G, le-to je 1.7. 2002 menjala končnica GX (staro za novo). To je za krmilnike brez blokade , kot je dejal že Eugene. Potem so še "codirani" krmilniki mlajših letnikov , kis o se ravno tako nadgrajevali in zadnja spremenjena kataloška je bila ravno tako l. 2002 .
Se bom popravil , če se nisem dobro izrazil. Pod kataloško številko je res več vrst krmilnikov , a zaradi programske opreme , (opreme motorja , vrste menjalnika) , kar pa ni pomembno za naše projekte.Ker napeljava je v osnovi za vse enaka in za naše podvige pride v upoštev vsak krmilnik. Vse ostalo kar manjka ali hodi viška , se lahko doda ali odstrani glede na softvare krmilnika.
Saj se ne išče krmilnik za določeno vozilo , ampak za hoby štos.
Za novo vgradnjo motorja je pa vseeno kateri krmilnik imaš na voljo, samo da ga imaš ,ker napeljava je enaka, Pač se malo prilagajaš ob montaži, a ne ?
Če dobro prebereš el. shemo , vidiš , da ima ABF samo en krmilnik s posameznimi razlikami v softvare.