4m4t3r napisal/-a:žuc jaz sn en tedn nazaj z čist enakim sprejem spucal moj luftmesser.. na moji nitki so ble kar dva kosa črna saj al čega..in avto sn opazo malo bolje potegne iz nizkih obratov pa še razlika je v tem da ne skadi avto več tak..porabe pa nevem ker nimam bc..sn zadovoln in mi ni žal!
na sharanu je izgleda že malo novejša izvedba in nima tako kot večina tistih "žarilnih" nitk
drugače je pa ravno v tistih sajah, smetkah point... skozi nitko teče tok, jo segreva, zrak ki teče mimo,
jo pa hladi in na podlagi tega kolko zraka gre mimo, se nitka ohlaja, temperaura nitke pa vpliva na pretok elekt. toka,
tega pa meri komp in "ve" kolko je pihnilo lufta mimo senzorja... če je svinjarija na žički, se mora ta tudi ogret in ko "piha" zrak mimo, ohlaja tudi tiste smeti ki visijo gor in voila, imaš pogrešek pri meritvi
in napačne podtke za motorni komp.
apokalipso napisal/-a:pocesnkII napisal/-a:realnost kaze da je 90% ljudi ko so prčakali po LMM ju potm kupili nove
saj to je logično
ko te začne frkavati avto v nizkih obratih (ni moči, ni takojšnje odzivnosti, večja poraba, ipd),
boš najprej očistil senzor... pa ne s krpo al čopičem al s čim podobnim, ampak s čistilom namenjenim za to.
če imaš srečo, je dovolj čiščenje, če nimaš sreče in je lmm že davno fuč, ga tudi čiščenje ne bo "popravilo" in treba kupit novega