Napisal/-a pocesnkII dne Pe Jan 04, 2013 7:55 pm
avto ima en senzor ki daje podatke tako motornemu racunalniku kot stevcu, vedar ima različno upornost eden proti drugemu. ponavadi se tezave pojavijo na senzorju 95% odpove polovica senzorja (tista za računalnik motorja), v 3% odpove sam cagar oz enota v števcu, nekje 2% je pa keč;
keč je pa v tem da ima golf 4 tako smotano speljane kable za motor da ko pridejo iz požarne stene so nekaj časa še v nekakšnem kanalu ki je pod ACU jem, nato ga pa naenkrat zmanka. ravno tu pa gabli preidejo zelo nakratko na gol motor. in posledice so zaradi treslajev kaksen kabel popusti svojemu namenu. ravno na tem prehodu.
ponavadi na zunaj nevidiš nič ko pa greš z multi metrom ali se bolje z problampico merit vidis da je ppovezave prekinjena med stevcem in senzorjem. potem pa slepo ugibanja na katerm cm kabla med kanalom in motorjem je to.
saj če pogledas preprosto; kabli v kanalu so pri miru, prav tako na motorju, umes pa se nekje morajo premikat in tu so ponavadi težave.
upam da sem komu pomagal rešit težave.
p.s. na istem delu se doskrat pretrga kabel tudi za hitrost in obrate.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM