LaKi napisal/-a:Kolikor je meni znano, takih kolobocij kot so se delale včasih, da si pobral iz enega pa samo dal v drugega, ne dela več.
So baje drugačna vezja, priklopi so zadaj drugačni. Vsaj pri Audi-ju je tako, da ima števec z malim ekranom 2 priklopa, z velikim pa 3, kar pomeni da moraš še kable vlečt itd itd...
samo pri audi-ju (a4 B5) je tako, da ko menjaš števec iz malega na veliki ekran, vštekaš dva konektorja in vse stvari, razen dodatnih funkcij ki jih ima novi števec delajo. Vse dodatno (tudi priklop za ročko) pa je na tretjem konektorju, je pa bilo treba potegnih ene par kablov da sedaj vse dela. največ dela je še z ''bulb monitor'' oziroma z kontrolo delovanja žarnic.
Za štromaja izziv nebi smel biti pretežek.
Aja pa novi števec je potrebno prekodirat, ker je immo v števcu. pazi da kupiš pravi števec (z ali brez CAN), ker nimata iste generacije immo-ta. brez can ima immo2 generacijo z can-om pa immo3 gereracijo. Immo 3 lahko zamenja immo2, obratno ne gre. Brez tega ti avto ne vžge.