Golf 3 problem

Napeljava, varovalke, releji, krmilniki, navigacijske naprave, avtoakustika, ...

Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Če Apr 04, 2013 1:38 am

Zdravo !

Torej. Na golfu l. 95, 1.6 bencinar, tip motorja AEK, 74kW so šli oljni obročki. 3 mesece pred tem sem mel veliki servis, kak mesec nazaj mi je pa šla dihtunga na glavi, torej stroškov je bilo še pa još. Mehanik je zvedel za dobro mašino 1.6 za 70 €, pa sem raje ubral to varianto.

Prvoten motor je že 5 let tu in tam kaj pocukal. Zamenjano je bilo praktično že vse, ampak bogve kaj je bil glavni razlog, ker je avto vbistvu včasih kar sam od sebe začel spet normalno it - in je bilo pol leta ali leto mir ! :lol: No, leto dni nazaj se je spet začelo, malo bolj konkretno - kriva je bila lambda. Od takrat je bilo ok.

Ko so zdaj šli oljni obročki, mi je avto spil tak nekje 1,5 litra olja na 100km, in spet je cukal in mu je zmanjkovalo moči, tokrat konkretno. Ok, normalno, saj ni blo pravega izgorevanja.

Sedaj mam notri ta drug motor - 1.6, 74kw tip motorja pa kolk sem gledal, mora bit AFT ali pa AKS. Motor je vredu, dihta, vse, ampak avto še kar naprej nima moči. Opažam, da tud ni dovolj odziven, ne ko mu pritisneš plin, ne ko ga spustiš. Problem ni v cinšpuli, kablih ali v fertailerju, to sem preveru. Niti avto ne cuka na tak način, ampak bolj podobno kot da bi nebi dobil dovolj bencina, torej je problem nekje v izgorevanju.

Elektrika in računalnik sta ostala ista, sesalni kolektor je od prejšnjega motorja, vsi senzorji ter - loputa zraka. To mi je mal sumljivo, čeprav mehanik mi pravi da nima nobene veze. Gledam sheme od AFT/AKS motorja, in oba imata čisto drugače narejeno loputo zraka - tu zraven ima kolk vidim še 2 al 3 senzorje. Tud konektor je zato 8 pinski, jaz pa imam na loputi samo potenciometer in 3 pinski konektor pa adijo ??

Od ostalega, menjal sem celoten fertailer z kapo in senzorjem odmične gredi, senzor motorne gredi, senzor temperature hlad. tekočine, senzor temperature zraka, luftmesser, bencin filter,... Tud injektorje mi je najprej mehanik dal gor od prejšnjega motorja, nato pa sem probal dat še od tega (pašejo gor), ampak ni spremembe.

Vse senzorje in kable sem izmeril + vsi imajo vredu povezavo z maso in z računalnikom.

Avto je bil priključen na računalnik, ta kaže ta senzor odmične gredi.

---------------------------------------
Vglavnem, mal se mi že počasi kisa tu zraven :oops: . Če ma kdo kakšno idejo... PROSIM, help me ! [smilie=beer2.gif]

Mam pa še ene par vprašanj:

1. Gledal sem korekcijski faktor lambde na računalniku... Ta bi moral bit med 0,97 in 1,03 - men pa stoji pri miru na 1,00 in le tu in tam skoči za milisekundo na 0,99. Ker sam najbolj sumim lambdo (not je ponaredek, ti naj ne bi zdržali preveč dolgo + verjetno jo je skurlo to olje ki je zgorevalo v motorju en cajt), se da po tem razbrat če lambda dela al ne ?

2. Mehanik mi je dal notri nov senzor motorne gredi - ampak za AEK motor. Ta senzor je za ta motor, ki je sedaj not (AFT/AKS) malce drugačen - tam, kjer pride v motor ima dihtungo, za AEK motor je nima. In meni sedaj tam malo olje ven teče, ne preveč, ampak kar očitno. Je lahko problem v tem ali pa mogoče ker je ta senzor za v AEK motor, ne za v tega ? Nevem pa zakaj mi ni dal mehanik notri senzorja enostavno od tega motorjo, sklepam pa da so pini na konektorju drugačni oz. drugače razporejeni ?

3. Zgoraj omenjena loputa zraka.... Hmm.. Za lažjo predstavo so tule slike:

Najprej AEK motor:

Slika

Tole je pa AKS motor (AFT je na videz čisto enak):

Slika

Slika



Tistim, ki se jim je tole dalo brat, svaka čast in že vnaprej hvala za odgovore :D

Slika
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Apr 04, 2013 1:55 am

če ti troši liter in pol olja na 100km, pol pa res ne more bit v redu izgorevanje... ker je puhno olja v kompresijskem prostoru [smilie=hmm.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Če Apr 04, 2013 1:58 am

Ja sej, oljni obročki so bli hin na vseh štirih batih. Zdaj je pa tak drug motor not, tak da zdaj ne žere več olja...
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Apr 05, 2013 1:30 pm

prvo zamenjaj mehanika, drugo na sedanji motor namesti senzorje, loputo,.... KAR JE OD NJEGA in ne nekaj od tu nekaj od tam,.... tako upam stavit da bo zadeva delovala ok.
to kar ti je naredu ''mehanik'' je samo zato ker predvidevam da se mu ni dalo menjati kablov do računalnika in je porabu stare.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Pe Apr 05, 2013 1:44 pm

lahko da motor ni v fazi ali pa ti en senzor laze


lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Pe Apr 05, 2013 2:14 pm

Partizan napisal/-a:Zdravo !

Torej. Na golfu l. 95, 1.6 bencinar, tip motorja AEK, 74kW so šli oljni obročki. 3 mesece pred tem sem mel veliki servis, kak mesec nazaj mi je pa šla dihtunga na glavi, torej stroškov je bilo še pa još. Mehanik je zvedel za dobro mašino 1.6 za 70 €, pa sem raje ubral to varianto.

Prvoten motor je že 5 let tu in tam kaj pocukal. Zamenjano je bilo praktično že vse, ampak bogve kaj je bil glavni razlog, ker je avto vbistvu včasih kar sam od sebe začel spet normalno it - in je bilo pol leta ali leto mir ! :lol: No, leto dni nazaj se je spet začelo, malo bolj konkretno - kriva je bila lambda. Od takrat je bilo ok.

Ko so zdaj šli oljni obročki, mi je avto spil tak nekje 1,5 litra olja na 100km, in spet je cukal in mu je zmanjkovalo moči, tokrat konkretno. Ok, normalno, saj ni blo pravega izgorevanja.

Sedaj mam notri ta drug motor - 1.6, 74kw tip motorja pa kolk sem gledal, mora bit AFT ali pa AKS. Motor je vredu, dihta, vse, ampak avto še kar naprej nima moči. Opažam, da tud ni dovolj odziven, ne ko mu pritisneš plin, ne ko ga spustiš. Problem ni v cinšpuli, kablih ali v fertailerju, to sem preveru. Niti avto ne cuka na tak način, ampak bolj podobno kot da bi nebi dobil dovolj bencina, torej je problem nekje v izgorevanju.

Elektrika in računalnik sta ostala ista, sesalni kolektor je od prejšnjega motorja, vsi senzorji ter - loputa zraka. To mi je mal sumljivo, čeprav mehanik mi pravi da nima nobene veze. Gledam sheme od AFT/AKS motorja, in oba imata čisto drugače narejeno loputo zraka - tu zraven ima kolk vidim še 2 al 3 senzorje. Tud konektor je zato 8 pinski, jaz pa imam na loputi samo potenciometer in 3 pinski konektor pa adijo ??

Od ostalega, menjal sem celoten fertailer z kapo in senzorjem odmične gredi, senzor motorne gredi, senzor temperature hlad. tekočine, senzor temperature zraka, luftmesser, bencin filter,... Tud injektorje mi je najprej mehanik dal gor od prejšnjega motorja, nato pa sem probal dat še od tega (pašejo gor), ampak ni spremembe.

Vse senzorje in kable sem izmeril + vsi imajo vredu povezavo z maso in z računalnikom.

Avto je bil priključen na računalnik, ta kaže ta senzor odmične gredi.

---------------------------------------
Vglavnem, mal se mi že počasi kisa tu zraven :oops: . Če ma kdo kakšno idejo... PROSIM, help me ! [smilie=beer2.gif]

Mam pa še ene par vprašanj:

1. Gledal sem korekcijski faktor lambde na računalniku... Ta bi moral bit med 0,97 in 1,03 - men pa stoji pri miru na 1,00 in le tu in tam skoči za milisekundo na 0,99. Ker sam najbolj sumim lambdo (not je ponaredek, ti naj ne bi zdržali preveč dolgo + verjetno jo je skurlo to olje ki je zgorevalo v motorju en cajt), se da po tem razbrat če lambda dela al ne ?

2. Mehanik mi je dal notri nov senzor motorne gredi - ampak za AEK motor. Ta senzor je za ta motor, ki je sedaj not (AFT/AKS) malce drugačen - tam, kjer pride v motor ima dihtungo, za AEK motor je nima. In meni sedaj tam malo olje ven teče, ne preveč, ampak kar očitno. Je lahko problem v tem ali pa mogoče ker je ta senzor za v AEK motor, ne za v tega ? Nevem pa zakaj mi ni dal mehanik notri senzorja enostavno od tega motorjo, sklepam pa da so pini na konektorju drugačni oz. drugače razporejeni ?

3. Zgoraj omenjena loputa zraka.... Hmm.. Za lažjo predstavo so tule slike:

Najprej AEK motor:

Slika

Tole je pa AKS motor (AFT je na videz čisto enak):

Slika

Slika



Tistim, ki se jim je tole dalo brat, svaka čast in že vnaprej hvala za odgovore :D

Slika



A je to kakšna nagradna igra ? :D
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Pe Apr 05, 2013 2:28 pm

Če ni , potem malce bolj definiraj , kaj od opreme na motorju je od računalnika AEK in kaj od AFT. Zadeva se med sabo tako zelo razlikuje , da nikakor ne more biti med sabo vse pomešano. Prej bi se strinjal z nekom , ki ti je omenil fazo motorja , pa na pritisk goriva ne pozabi.

Sicer bi pa pripomnil še to. Ubiraš najdražjo varijanto popravila ( sem menjal to in to in to.....). Zapelji avto na servis ali mojstra ki je znan , da obvlada stvari ker bo sigurno ceneje pa če bo ura 50 e., kot pa da popravljaš po sistemu "rekla kazala" s pomočjo forumskih mojstrov. Na tako starem avtu se mora diagnoza okvare če je tako očitna postaviti v eni uri ali še prej , če ne pa naj gre izvajalec del (mehanik) gnoj kidat !! [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Pe Apr 05, 2013 5:14 pm

Ja, mehanik mene ne bo več videl, to sm se že odloču ;) ..sicer dejansko kupil sem samo 2 stvari po najdražji varianti, tak kot si rekel, ampak vseeno ne gre to tak. Mam srečo, da mam prijatla, ki je res natančen in vredu mehanik. Auto je bil vedno pri njem, ampak sedaj sem ravno zarad cene in možnosti rabljenih delov peljal k temu drugemu... In sem se pošteno zaj....
Drgač pa tut ta drug mehanik ne ve točno določit, kaj bi mu lahko blo... In se bi spet lahko šli po sistemu ''rekla kazala''. No vsaj malo bližje rešitvi smo, če že drugega ne..

Drgač pa, ja, je tud nagradna igra; kdor mi reši problem, dobi za pir [smilie=beer2.gif] [smilie=biggrin.gif]

Šalo na stran.. V bistvu je le goli motor AFT in čisto nič drugega; vse, kar je na njem (razn diz) je od AEK; senzorji, računalnik, vsa elektronika, intake, itd...

Faza motorja.. Dobra ideja, to bi se tut splačalo preverit, sploh kolk jz poznam tega mehanika zdaj. :wink:

Na pritisk goriva sem že tut pomislil, sam nima tule noben tega merilca.. Mam edin eno varianto kr za bencin pumpo drugo za 5-10€.


Iskrena hvala za tako hiter odziv btw, zakon ste. ;)
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne So Apr 06, 2013 8:19 pm

"Šalo na stran.. V bistvu je le goli motor AFT in čisto nič drugega; vse, kar je na njem (razn diz) je od AEK; senzorji, računalnik, vsa elektronika, intake, itd..."

V tem primeru nebi smelo težko najti problem . Pogoj je seveda , da pri sami montaži ni prišlo do napak. Faza motorja , pritisk goriva ( pod obremenitvijo !! ) ,kontrola količine vsesanega zraka , temparaturna vrednost motorja ,kontrola položaja lopute plina , kontrola točke vžiga in njenega zamika , pa propustnost katalizatorja in... Za kontrolo tega ne rabiš vsega popoldneva. rabiš pa primerno orodje.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne So Apr 06, 2013 8:35 pm

apokalipso napisal/-a:"Šalo na stran.. V bistvu je le goli motor AFT in čisto nič drugega; vse, kar je na njem (razn diz) je od AEK; senzorji, računalnik, vsa elektronika, intake, itd..."

V tem primeru nebi smelo težko najti problem . Pogoj je seveda , da pri sami montaži ni prišlo do napak. Faza motorja , pritisk goriva ( pod obremenitvijo !! ) ,kontrola količine vsesanega zraka , temparaturna vrednost motorja ,kontrola položaja lopute plina , kontrola točke vžiga in njenega zamika , pa propustnost katalizatorja in... Za kontrolo tega ne rabiš vsega popoldneva. rabiš pa primerno orodje.

in par min dela ce poznas osnove motorja.....


lp
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Ne Apr 07, 2013 12:30 am

Vse to sem preveru sam (trenutno se še šolam za štromarja, ne morem rečt da mam nevem kakšno znanje in izkušnje, nekaj osnovnega znanja pa mal orodja in multimeter pa le), razen pritiska goriva in faze motorja.. To pa pride v naslednjih parih dneh, bom poročal rezultate :)

Aja, mislim da sem še nekaj pozabil omenit... Motor tud klenka, in to kr fajn, tam nad 2300, 2500 obratov. Je lahko to tudi zarad faze motorja ?


Še enkrat hvala vsem do zdaj :)
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Apr 07, 2013 9:16 am

Saj na koncu boš povedal vse tezave . Seveda , samo zna biti , da imas zgreseno fazo samo na razdelilcu. Preveri nato pa stroboskop v roke.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Po Maj 27, 2013 11:04 pm

Zdravo

Bolje pozno kot nikoli, problem smo pol vendarle rešili: Kriva je bila pumpa in tudi faza na razdelilcu. Tak da zdaj zaenkrat gre avto vredu. Tolk da se ve, če bo kdo imel podobn problem.


Najlepša hvala vsem za pomoč ! [smilie=beer2.gif]
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Ne Jun 23, 2013 10:28 pm

Kaj pa poraba olja?
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Golf 3 problem

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Ne Jul 28, 2013 12:15 pm

Aja, se opravičujem.

Oljne obročke je požrlo na prejšnjem motorju. Od tod poraba olja. Nihče pa še zdaj ne ve pravzaprav zakaj so šli kar tako vsi štirje oljni obročki...
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI


Vrni se na Elektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron