Partizan napisal/-a:Zdravo !
Torej. Na golfu l. 95, 1.6 bencinar, tip motorja AEK, 74kW so šli oljni obročki. 3 mesece pred tem sem mel veliki servis, kak mesec nazaj mi je pa šla dihtunga na glavi, torej stroškov je bilo še pa još. Mehanik je zvedel za dobro mašino 1.6 za 70 €, pa sem raje ubral to varianto.
Prvoten motor je že 5 let tu in tam kaj pocukal. Zamenjano je bilo praktično že vse, ampak bogve kaj je bil glavni razlog, ker je avto vbistvu včasih kar sam od sebe začel spet normalno it - in je bilo pol leta ali leto mir ! No, leto dni nazaj se je spet začelo, malo bolj konkretno - kriva je bila lambda. Od takrat je bilo ok.
Ko so zdaj šli oljni obročki, mi je avto spil tak nekje 1,5 litra olja na 100km, in spet je cukal in mu je zmanjkovalo moči, tokrat konkretno. Ok, normalno, saj ni blo pravega izgorevanja.
Sedaj mam notri ta drug motor - 1.6, 74kw tip motorja pa kolk sem gledal, mora bit AFT ali pa AKS. Motor je vredu, dihta, vse, ampak avto še kar naprej nima moči. Opažam, da tud ni dovolj odziven, ne ko mu pritisneš plin, ne ko ga spustiš. Problem ni v cinšpuli, kablih ali v fertailerju, to sem preveru. Niti avto ne cuka na tak način, ampak bolj podobno kot da bi nebi dobil dovolj bencina, torej je problem nekje v izgorevanju.
Elektrika in računalnik sta ostala ista, sesalni kolektor je od prejšnjega motorja, vsi senzorji ter - loputa zraka. To mi je mal sumljivo, čeprav mehanik mi pravi da nima nobene veze. Gledam sheme od AFT/AKS motorja, in oba imata čisto drugače narejeno loputo zraka - tu zraven ima kolk vidim še 2 al 3 senzorje. Tud konektor je zato 8 pinski, jaz pa imam na loputi samo potenciometer in 3 pinski konektor pa adijo ??
Od ostalega, menjal sem celoten fertailer z kapo in senzorjem odmične gredi, senzor motorne gredi, senzor temperature hlad. tekočine, senzor temperature zraka, luftmesser, bencin filter,... Tud injektorje mi je najprej mehanik dal gor od prejšnjega motorja, nato pa sem probal dat še od tega (pašejo gor), ampak ni spremembe.
Vse senzorje in kable sem izmeril + vsi imajo vredu povezavo z maso in z računalnikom.
Avto je bil priključen na računalnik, ta kaže ta senzor odmične gredi.
---------------------------------------
Vglavnem, mal se mi že počasi kisa tu zraven . Če ma kdo kakšno idejo... PROSIM, help me !
Mam pa še ene par vprašanj:
1. Gledal sem korekcijski faktor lambde na računalniku... Ta bi moral bit med 0,97 in 1,03 - men pa stoji pri miru na 1,00 in le tu in tam skoči za milisekundo na 0,99. Ker sam najbolj sumim lambdo (not je ponaredek, ti naj ne bi zdržali preveč dolgo + verjetno jo je skurlo to olje ki je zgorevalo v motorju en cajt), se da po tem razbrat če lambda dela al ne ?
2. Mehanik mi je dal notri nov senzor motorne gredi - ampak za AEK motor. Ta senzor je za ta motor, ki je sedaj not (AFT/AKS) malce drugačen - tam, kjer pride v motor ima dihtungo, za AEK motor je nima. In meni sedaj tam malo olje ven teče, ne preveč, ampak kar očitno. Je lahko problem v tem ali pa mogoče ker je ta senzor za v AEK motor, ne za v tega ? Nevem pa zakaj mi ni dal mehanik notri senzorja enostavno od tega motorjo, sklepam pa da so pini na konektorju drugačni oz. drugače razporejeni ?
3. Zgoraj omenjena loputa zraka.... Hmm.. Za lažjo predstavo so tule slike:
Najprej AEK motor:
Tole je pa AKS motor (AFT je na videz čisto enak):
Tistim, ki se jim je tole dalo brat, svaka čast in že vnaprej hvala za odgovore
apokalipso napisal/-a:"Šalo na stran.. V bistvu je le goli motor AFT in čisto nič drugega; vse, kar je na njem (razn diz) je od AEK; senzorji, računalnik, vsa elektronika, intake, itd..."
V tem primeru nebi smelo težko najti problem . Pogoj je seveda , da pri sami montaži ni prišlo do napak. Faza motorja , pritisk goriva ( pod obremenitvijo !! ) ,kontrola količine vsesanega zraka , temparaturna vrednost motorja ,kontrola položaja lopute plina , kontrola točke vžiga in njenega zamika , pa propustnost katalizatorja in... Za kontrolo tega ne rabiš vsega popoldneva. rabiš pa primerno orodje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov