Napisal/-a apokalipso dne Po Apr 08, 2013 7:35 am
"Klenkanje ni napačen predvžig. Klenkanje je "detonacija" komprimirane zmesi. To je lahko posledica napačnega predvžiga, napačne zmesi zrak/gorivo, napačne izbire toplotne vrednosti svečk ali CH oblog v zgorevalnem prostoru."
Strinjam se s tem . Oba misliva enako , razlagava pa s svojimi besedami. Podrobnosti krmiljenja KR motorja res ne poznam , se nisem nikoli ukvarjal z njemu. Da se tu vžig krmili ali je temparatura 70 ali 85 stopinj , nisem vedel. Pri elektronskih vbrizgih že ni tako. No saj je vseeno. A si morda poiskusil da namesto NTC tipala obesiš gor potenciometer in opazuješ spreminjanje točke vžiga ? Ko boš naletel na ustrezno vrednost , jo izmeriš , izračunaš potrebno paralelno vezavo in dobiš željen rezultat. To nebi šlo ?
Lp.