Barvanje avta z valčkom

Sanacija, zaščita, varjenje, barvanje, modifikacije, ...

Barvanje avta z valčkom

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 26, 2007 4:07 am

Prej kot se po meni usuje plaz, naj povem da sem to odkril po pomoti in se tudi jaz kakor avtor strinjam, da je pištola tisto pravo. Me pa zanima kaj bojo na to rekli ličarji med nami.

Gre se za to da barvaš avto z valčkom in čopičem, v več plasteh in med plastmi brusiš in na koncu spoliraš. Seveda je to tehnika, ki spada v Indijo ali k Fordu pred sto leti, ampak meni je všeč mogoče prav zaradi tega in ker je tako odbito.

Kar se mi zdi še posebno super, da je DIY in ni maskiranja, čiščenja pištole, komore, oblakov barve.. Vem da za večino tu je dovolj dobro le najboljše, sploh kar se izgleda tiče ampak mene me bolj interesira mehanika na avtu in manj kako zgleda. Ja tudi rat look mi je cool. In zato sem pravkar prodal dušo in bom hrošča pobarval z valčkom - tudi iz firbca.

Prosim, da si pred raznim vročim komentiranjem vsaj površno preberete ta thread:

http://board.moparts.org/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=2331682&page=0&fpart=1&vc=1
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=104347&postdays=0&postorder=asc&start=15

Potem pa lahko pljuvate po mili volji. Še bolje pa, da mi kdo od ceha sugerira kakšno konstruktivno okrog primerne barve in priprave.

LP
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a frcac dne To Jun 26, 2007 10:02 am

Par malenkosti sem tako pobarval, sicer ne velike površine, pa vedno je šlo 2K akril na dva sloja, potem pa brušenje na vodo in poliranje. Rezultati so čisto solidni, posebej ko enkrat tehniko spoznaš - je pa res da več kot nekaj qdm nisem delal, za večje površine pa v to malo dvomim, oziroma misilm da je pomoč samuraia več kot dobrodošla.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Jun 26, 2007 10:36 am

kar se mene tice, mi barvanje avta s pinelom ni tuje. sta pa dve stvari: kako roko imas in kolko casa imas. za kvalitetno barvanje s pinelom je pomembna dobra izbira gostote barve, in potrpljenje. po moje je razlika med pinelom in pistolo v ravnini in debelini nanosa - se pravi za pinel bo treba malo vec drgnjenja na mokro. tam nekje '81 sem bil zraven pri barvanju spacka s pinelom. celega. meni je bila sicer dovoljena le obdelava notranjost, vendar moram rect da je bil koncni produkt na za takratne razmere zavidljivem nivoju. glavna akterja sta bila pleskar in mizar, oba stare sole po poklicu.

meni osebno se danes ne bi dalo toliko brusit.
bi se pa odlocu za rat look. in uporabu bi tisto rja efekt barvo.
(kot je bila na svicarskem golfu na wsee)

glede na to da te predvsem zanima mehanika in vse zraven, bi izbira rat looka ne bila tako slaba ideja.

pa dobro pinelado.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jun 26, 2007 11:18 am

Tip uporablja neko akrilno emajl barvo za barvat mehanizacijo. Razredčeno, da pokrije komaj 3. sloj. Barva pa tam, 6 in več slojev. Barva je neka poceni in trda ko pes. Če pogledaste slike hrošča in chargerja resnično ni videt, da bi avtu kaj manjkalo.

še en link:http://rollyourcar.com/default.aspx

Zgleda, da je barva za barke dobra izbira.
Zadnjič spremenil eugene, dne Sr Jun 27, 2007 12:00 am, skupaj popravljeno 2 krat.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Jun 26, 2007 12:15 pm

ti ga prebarvaj, jst bom iskal napake :lol: (zazeljena velika slika)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a samurai dne To Jun 26, 2007 5:51 pm

Zdej jst ne vem, kaj oziroma, koliko je za nekatere drago? Za takšno barvanje na valček potrebuješ precej več materiala kot pa na pištolo pa še dela je precej več, ne vem odkod vam računica, da je precej ceneje? Morda drugje v tujini, kjer so ličarske storitve precej dražje od naših. Na samem materialu si na zgubi, definitivno. Primer: za Kremnijevega corrado-ta sem dobil barvo (3,5 litra) 2K acryla za 89 ?, trdilec in razredčilo pa še za dodatnih 20 ?, torej skupaj 109 ?. Če bi lakiral z valčkom, bi je ne imel dovolj. Pa tisto brušenje med nanosi z valjčkom, pa ne poznam človeka, ki bi se s tem zabaval. Cel teden bi porabil za lakiranje enega avtomobila, potem je še vedno bolje, da si sposodiš nekje komopresor in eno pištolo za lakirati pa hopa in na juriš pa si zmagal, tako finančno, kot časovno.
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 27, 2007 1:45 am

Bi treba dobit eno res poceni barvo. Kaj za barke ali delovne stroje. Da je odporna na UV in mehanske poškodbe. Avtolaki so predragi in ne vem kako bi jih blo nanašat močno razredčene. Sloji naj bi bli tanki prav zaradi tega, da ni tolko pomaranče in posledično čim manj brušenja. seveda treba nekoliko zvadit tehniko. Prvo sem seveda mislu sam barvat z kakšno sposojeno pistolo ampak si mislim da more bit solidno pihnit avto, kar težko za popolnega diletanta. Če maš srečo koga poznat, ki ti je pripravljen pihnit je drugo. Ampak recimo, da bi se lotu sam: kot prvo bi mi težko dobro uspelo in še si moraš sposojat stvari (saj vemo kako je z sposojanjem). z valčkom se mi zdi lažje (imam nekaj prakse), lahko barvaš po kosih in ti ni treba zgubljat časa z čiščenjem pištole in ni treba pripravljat garaže in je dosti manj maskiranja. Barve pa tudi, po moje, ne porabiš bistveno več. Brušenja je absolutno več ampak , če delaš po pameti in z tankimi sloji se da preživet. Tudi končni izgled bo zaostajal za dobro pihnjeno kvalitetno avtobarvo, a to me ne sekira. V glavnem se mi zdi idealno zame. Delaš postopoma med vikendi, ne rebiš uslug od nobenega in če uspe opazuješ glupe izraze na obrazih, ko jim poveš da si barval z valčkom. -priceless :)

Corrado pa je prišu res lep. LP
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Jun 27, 2007 2:07 am

corrado ima barvo kot iz fabrike. v piko.

6 nanosov z valčkom je 3x težje kot s pištolo (kg)

zakaj bi se matral?

v istem času zaslužim več denarja kot bi plačal ličarju

z valčkom brez peči je en drek

iz lesa naredim spojler za zadaj. juhu bodo tulili revni na duši, pametni mi bo rekel če se bom dobro počutil ko bo padel stran in pokončal pešca ob cesti. še vedno bo za kvaliteto kupljenega.

zganjaj kar hočeš, če bo fajn izpadlo boš vesel. upam da ti rata, brez zamere, samo moje mnenje, nimam pa nič proti temu da poskusiš. povej ko se boš lotil pa malo dokumentiraj, saj veš, nikoli nisi dosti pameten da se ne bi še kaj naučil. in to pač velja za vse :)

good luck.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 27, 2007 2:42 am

Ej, tudi jaz ne bi imel koradota pobarvanega z valčkom. Tudi enke ne. Hrošč kakšnega imam v mislih pa bo primeren kandidat.

Ker vidim da ne brskate po navedenih tredih vam bom prilepu nekaj slik

Najbol poceni barva, po treh letih in 35000miljah:
Slika

Ista barva za 50$:
Slika

In barva za barke:
Slika

Barve baje porabiš celo manj kot s pištolo, ker so sloji TANKI in ne gre nič v luft. Vsaj tako pravi avtor, ki je kakšne avte tudi šprical. Seveda , da ni vsega za verjet kar bereš na netu, ampak ne tem thredu je 40 (20+20) strani postov in ogromno ljudi, ki je stvar kopiralo in deluje. Daleč od tega da bi koga nagovarjal naj prime valček roke, ampak mene je stvar res navdušila in jo bom proval izpeljat kar se da solidno. Dukumentarec pa bo pravi hit tu na forumu. :D
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a frcac dne Sr Jun 27, 2007 10:08 am

... ne vem no. 2K akril brez peči sicer gre, če tako gledaš Mobihel ni drag sploh (dobre tri jurje kila), ampak pomisli na vso svinjarijo, brušenje, delo, poliranje. Pa prištej zraven še ceno brusnega papirja, polirnih past, polirke in tako naprej. Ličar zrihta da se ti srce posmeje...
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a samurai dne Sr Jun 27, 2007 1:01 pm

Pa če hočemo biti natančni in pikolovski (a ne BureK), poglej tega hrošča in chargerja, lahko da je zaradi slike ali pa zaradi kakšnih drugih vplivov, ampak meni oba delujeta mat - se ne svetita tako kot bi se naj, saj razumeš, ni blink-blink efekta :lol: , sicer si pa omenil da tebi to itak ni pomembno. Problem pri takšnem nanosu barve je samo v času. Tega porabiš več kot preveč. Najprej povaljčkati pa počakati da se posuši, potem brušenje pa še z vodobrusnim papirjem ki gre itak bolj počasi, pa spet barvanje in spet brušenje pa spet valjčkanje in tako do toliko slojev kot pač želiš. Praviš da gre pri lakiranju material v zrak, res je ampak pri valjčkanju gre tudi v nič, kam pa misliš da gre tisti material (barva) ki jo med vsakim nanosom pobrusiš ? Tudi jst ti želim veliko uspeha pri malariji me prav zanima kdaj boš obupal :wink:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 27, 2007 1:34 pm

Odštej ceno ličarja. Pred leti sem dal hrošča barvat nekemu poceni kleparju. Največja napaka kar sem mogel naredit. Avto je sicer pobarvan zgledal kar solidno, a kaj ko je barva hitro zbledela- (slaba barva) med blatniki in karoserijo pa je začelo rjavet, da sem komaj rešil- slaba priprava in slabo pobarvano in avto je bil na udarjenem mestu slabo poklepan in na debelo poravnan s kitom. Avtu takšno ličanje naredi več škode kot koristi. Če si stvar delaš sam sicer bo zaostajala za kvalitetnim ličarskim posegom, ampak predvsem v izgledu manj pa v obstojnosti. Mislim da je za obstojnost na vreme pomembna predvsem priprava pod barvo in v raznih skritih kotih in tukaj bo človek, ki avto dela zase dal vse od sebe. No kvaliteta barve tudi.

Prosim ne me razumet narobe. Dobro ličarsko delo je vredno tega kar plačaš. In nedvomno je samurajev performans na bleack bullu kot se zagre. Ampak metodo hočem poskusit in je hrošč projekt za to primeren (sploh glede na popularnost rat looka v aircooled sceni). Najraje bi barvo obral do pleha dal nek zajeban primer in obstojno barvo. Brez grama kita. Ampak avto mora bit kleparsko perfekten, da ne bi zgledal kot pohojena pločevinka. Za koradota in podobne to ni.

Samuraj: Objasni mi prosim ta postopek z cinom. Kakšen cin, s čim greješ... imam ene dve točki na hrošču kjer bi to zelo odgovarjalo. Med blatniki in karoserijo , kjer se ustavlja voda. Pa lep pozdrav.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 27, 2007 1:38 pm

Traba barvat tako da brusiš čim manj. In ja barva s katero sta barvana hrošč in carger nima pravega sijaja. Mislim, da tudi zaradi tega ker so nanosi močno razredčeni. barva je malo gostejša od vode.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Jun 27, 2007 4:00 pm

kar se cinjenja tice ni nobena umetnost. ocistis do pleha in gres k enemu ki se ukvarja s stavbnim kleparstvom (zlebovi) in ti to naredi dok si reko piksna.

marino, daj prilepi gor sliko unih dveh rat oldschool svicarskih dvojk.
ne znam ti povedat kaksna, ampak barva je bla specialna. celo plasticni odbijaci so izgledali korozirano zarjaveli.

osebno bi, ce bi ze sel v to barval s pinelomin sicer z gosto barvo, da bi se poznale crte scetin.

ce pa zelis sijaj - pistola. skoda casa in denarja za ucenje na lastnih zuljih.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a MERKLIN dne Sr Jun 27, 2007 4:21 pm

Pojavi se še vprašanje, kake bodo ravnine avtomobila?
Nanašanje,brušenje,nanašanje,brušenje.....mislim,da bo to bo posledično prineslo to, da bo avtomobil verglast saj material nebo obrušen povsod enakomerno.Več bo postopkov bolj bo verglast....moje mnenje :roll:
Uporabniški avatar
MERKLIN
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 746
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 3:11 pm
Kraj: Štajerc
Avto: VW Corrado G60

OdgovorNapisal/-a samurai dne Sr Jun 27, 2007 5:18 pm

Ma ni panike, jst te povsem zastopim. Sam sedaj, ko sem prebral tale tvoj post mi je več stvari bolj jasnih. Jst sm mislil, da priprava avtomobila ostane enaka kot je običajna in da je razlika samo v tehniki nanašanja barve (ali lakiranje ali valjčkanje), kot pa berem, bi ti najraje kar do pločevine pobrusil, potem primer in hopla v barvo. Kaj pa tiste majhne udrtine in neravnine ki so bolj ali manj prisotne skoraj na vsakem avtomobilu in bilo bi čudno, če na tako starem hrošču ne bi bilo le teh ? Vsaka pikica od kamenčka se pozna, seveda pri nanosu s pištolo toliko bolj kot pa z valjčkom ampak vseeno. V tem primeru ti predlagam, da daš pločevino peskati, bo bolje odstranilo vso rjo, kot pa brušenje, sej ti pridejo tudi na dom speskati (vsaj pri nas je tako, ura peskanja na terenu stane 70.94 ?), potem pa samo dobro spihaš pa TAKOJ v primer in že je pripravljen na valjčkanje. Peskanje je zakon verjemi in mnogo bolj učinkovito kot pa brušenje. Kar se tiče pa cinanja je zadeva dokaj preprosta. Cin se kupi v obliki palic, katere so ponavadi trikotne oblike, potrebuješ še gorilnik in cin pasto, ves postopek je skoraj enak kot bi cinal kable. Površino je treba totalno očistiti, kar storiš z razno raznimi nastavki na vrtalnem stroju (to so tisti koluti za odstranjevanje rje), potem jo premažeš z cin pasto. da se bo cin prijel in potem z gorilnikom topiš palico (ravno toliko da ne steče). da se prime na obdelano površino in z nastavki takšnimi ali drugačnimi (jst uporabljam lesene) namažeš stopljeni cin kot margarino na kos kruha :lol: . Počakaš da se ohladi in obdelaš z brusnim papirjem. Če si dovolj lepo naredil, lahko z brusnim papirjem obdelaš cin tako, da je pripravljen na primer in potem lakiranje - to je to. Malce vaje je le potrebno. da dobiš občutek, če ne ti cin kr hitro uide, ker ga ponavadi preveč zagrejejo in steče kot živo srebro - po tleh seveda in potem je zanič :wink: .
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jun 27, 2007 6:23 pm

Ne vem če se bom spustu v peskanje, čeprav bi blo to najboljše. Bom proval z mašino spravit dol odvečni kit, kej malega še pokitat, mogoče kej šprickita v bombi (je dinitrol v redu?) tam kjer je železo dat primer in čes z valčkom. Ne ciljam na prvo mesto na show&shine tako da ne bom prevec kompliciral z malenkostimi-čim manj kita, vseeno pa se bom trudu da ne bo škifo. neki so hvalili epolor ali rezistol epoxy primer- sem mislu nucat za podvozje, kaj bo v redu tudi za karoserijo? ali je epoxy premalo elastičen. na vrh pa sem neki gledal okrog rezistol poliuretanski email (?) Rajši bi barval z enokomponentno vendar dvomim, da se da dobit kaj dovolj odpornega da ni 2k. mogoče sintol al rezistol 1k. to kar je naši znamk. moram paše povprašat v trgovini za barvat barke v marini. še kakšna ideja okrog barve, sedaj ko je bolj jasno kaj je moj namen.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 02, 2007 4:02 am

Kaj je za nardit za dat zmešat pravi odtenek barve? treba primerjat barvo z barvnimi lističi al je kašen drugi način. Ti jo znajo zmešat če poveš cifro odtenka? Kje naj zvem cifro? Vw servis? Prometna?-dvomim. Mi zna kdo pomagat s to sliko:
Slika

Nimam pojma nemščine.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Jul 02, 2007 9:34 am

Ne vem kako je za Hrošča, sam za ostale avtomobile greš enostavno v mavrico in ti zmešajo barvo po kodi ...to naj bi ti nardili v vsaki trgovini z barvami, pa tud kšn ličar, če ima doma vse potrebno :wink:

Kodo lahko zveš na servisu oz. pobrskaš po internetu ...jaz bi se odloču za servis, ker je možno, da je obstajalo več odtenkov neke barve, ki jih prek neta ne moreš razlikovati :wink:

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Jul 02, 2007 10:25 am

Ma z temi barvnimi kodami je jeba; preko interneta jo je seveda najlažje zbrskat, samo vedi da je zaslon lahko varljiv in bo na koncu malo drugače izpadlo :wink:
Sm pa slišal tudi za primere, ko je pod isto kodo barve obstajalo več odtenkov. Zdej če barvaš ti cel avto, itak ni važno za odtenk, če pa barvaš samo kakšna vrata ali kej, pole je pa vidit razliko.

p.s.: Jst bi ga pobarval v kakšno originalno barvo tistega letnika :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jul 02, 2007 11:10 am

Vičo napisal/-a:
p.s.: Jst bi ga pobarval v kakšno originalno barvo tistega letnika :wink:


Pa saj to je ta original barva. Saharebeige.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Jul 02, 2007 11:37 am

Aja, sm kr spregledal tvoj post. Koda za saharabeige je L272, tole je pa taprvi zadetek strica googla:

http://www.pre67vw.co.uk/colours/default.aspx?p=3 :)

Pa kot je jinx reku, s to kodo greš u kakšno trgovino tipa mavrica, in ti jo zmeša, oni imajo že tam "u računalniku" podatke :)

Oznaka barve v prometni je pa čisto druga stvar. Enkrat sm se stegnu na tehničnem malo čez pult, pa je imela tam obešeno razpredelnico z temi barvami, gre pa takole nekako, ne spomnem se več dobro:
Sestavljena je iz treh znakov, črka-cifra-črka. Ena označuje svetlost, druga samo barvo (črna, bela, rdeča..), tretja pa če je metalik al ne.
Dobro, ni nujno da je glih tako, ampak you'll get the point :wink:

Hec je, ko pride kdo s kakšno hudo perlo na tehnični :)
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Jul 02, 2007 11:46 am

pejdi k samuraiu pokazi odtenek ki ga zelis, zmesa ti x litrov barve in stvar je resena. itak da ima vsaka barva se podnianse. recimo metalna barva spricana na stiri nacine - stirje razlicni odtenki.

kodo mas, zanjo obstaja receptura. potem pa poisces se kvaliteten valjcek.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Jul 02, 2007 12:07 pm

Evo ti skoraj vse beige variante od vw

SAHARABEIGE - barvna coda je L80Z - uporabljali so jo v letih 1972-1974
COLORADOBEIGE - barvna coda LA1M - uporabljali so jo v letih 1980-1982
NEVADA BEIGE - barvna coda LA1N - uporabljali so jo v letih 1983-1987
SAVANNEN BEIGE - barvna coda L620 - uporabljali so jo v letih 1966-1970
TROPEN BEIGE - barvna coda L670 - uporabljali so jo v letih 1975
KALAHARI BEIGE - barvna coda L343 - uporabljali so jo v letih 1957-1958
SAFARI BEIGE - barvna coda L563 - uporabljali so jo v letih 1963-1964
GOBI BEIGE - barvna coda L80K - uporabljali so jo v letih 1967-1968
OREGON BEIGE - barvna coda L81D- uporabljali so jo v letih 1976-1977
DACOTA BEIGE - barvna coda L13A - uporabljali so jo v letih 1976-1980
CEYLON BEIGE - barvna coda L13H -uporabljali so jo v letih 1972-1975
MOJAVE BEIGE - barvna coda LE1N - uporabljali so jo v letih 1980-1983
MEXICO BEIGE - barvna coda LW1M - uporabljali so jo v letih 1978-1981
MANILA BEIGE - barvna coda LE1T - uporabljali so jo v letih 1984-1987
KANSAS BEIGE - barvna coda LG1K - uporabljali so jo v letih 1995-1999
MANDEL BEIGE - barvna coda LK1M - uporabljali so jo v letih 1984-1985
SANTOS BEIGE - barvna coda LY1N - uporabljali so jo v letih 1987-1990
BAHIA BEIGE - barvna coda LY1M - uporabljali so jo v letih 1982-1983
PASTELL BEIGE - barvna coda LM1N - uporabljali so jo v letih 1984-1987
TIMOR BEIGE - barvna coda LH8T - uporabljali so jo v letih 1981-1992
SAMOS BEIGE - barvna coda LH1N - uporabljali so jo v letih 1979-1980
TOSCANA BEIGE - barvna coda LT1M - uporabljali so jo v letih 1982-1986
AMAG BEIGE - barvna coda LL1D - uporabljali so jo v letih 1989-1999

prijetno iskanje in primerjanje ti želim :lol:

lp
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Jul 02, 2007 3:05 pm

no, si vidu. se ena bozja aktovka, pa si dober za cel popoldan. :D .
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Naslednja

Vrni se na Karoserija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov