''Cinjenje'' karoserije

Sanacija, zaščita, varjenje, barvanje, modifikacije, ...

''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a w107 dne Pe Sep 11, 2009 11:59 am

Kot obljubljeno vam v nadaljevanju predstavljam postopek cinjenja karoserije.
Postopek je opisan po korakih, ki jih sam izvajam pri tem opravilu. Že v naprej opozarjam, da je možnih načinov/postopkov cinjenja več, tako da je način po katerem delam sam (naučil me je mojster stare šole... :wink: ) eden izmed možnih načinov ni pa edini.

Postopek opisujem v besedi (žal ne preveč strokovni) in sliki kakor pač najbolje znam.

Opozarjam še to, da imam predpotopen fotoaparat, ki pod svetlobo moje delavnice pač ne zna dobro slikati (da o flešu in makrotu ne govorim!!! ) Tako da se za slabo kvaliteto slik že vnaprej opravičujem vsem 'profesionalnim' fotografom pa tudi ostalim.

Pa da začnem z najpomembnejšim delom:

Cinjenje karoserije – priprave in postopek;

Potrebujemo:

- cin pasto,
- cin palice,
- brezkislinsko mast ///ali namensko tekočino za preprečevanje prijemanja cina,
- brener-gorilnik – (lahko butan-propan bomba in ustrezen gorilnik/// ali pa gorilnik in mešanico za avtogeno varjenje),
- lesene 'klade' različnih oblik za oblikovanje cina,
- držalo za karoserijske pile in različno grobe pile (fina, srednje groba in groba)
- nekaj čistih krp, nitro čistilo in antisilikonsko čistilo;

Še v sliki:
Slika

Postopek:

1. Priprava površine na cinjenje:
- S krpo prepojeno z nitro čistilom dobro očistimo kleparsko pripravljeno podlago, ki jo nameravamo ciniti.
- Za vsak slučaj še z antisilikonskim čistilom zbrišemo podlago, nato za konec pobrišemo s čisto in suho krpo.

Še v sliki:
(kleparsko pripravljena podlaga)
Slika

2. Cinjenje pripravljene površine:
- Nanesemo cin pasto
- Z ''brenerjem'' pričnemo segrevati nanešeno pasto, ki najprej postane rjavkaste barve, kar nam da znak, da bo kmalu srebrne barve. Ko postane lepo srebrne barve, s čisto krpo, ki smo si jo predhodno pripravili, obrišemo pasto stran. Površina postane čisto srebrne barve.
- Površina je sedaj 'sterilna' in lahko pričnemo z nanosom cina.
- Cin palico z gorilnikom segrevamo, da začne spreminjati barvo in postaja mat srebrna (pri tem pazimo da palice ne segrejemo preveč, ker se v takšnem primeru cin 'utekočini'-tega pa si ne želimo), potem pa na mesto, ki ga nameravamo ciniti 'natapkamo' cin kot nekakšne 'drekce'-pike.
- 'Drekce'-pike cina nanašamo po celi površini, ki jo želimo pociniti.
- Sledi 'peglanje' cina, kar storimo z različnimi predoblikovanimi lesenimi 'kladami'.

Še v sliki:
(na sliki, se vidijo tri različne obdelave. 1- prvi del je že speglan, 2- drugi del na grobo, 3- tretji del pa je še v 'drekcih').
Slika

3. Peglanje 'natapkanega' cina:
- Leseno klado premažemo z brezkislinsko mastjo (le tisti konec s katerim bomo razmazovali cin) ali z tekočino, ki se jo za ta namen tudi kupi. S tem si zagotovimo, da se cin med razmazovanjem in oblikovanjem ne bo prijemal lesenega orodja.
- Sledi ponovno segrevanje naših prej narejenih 'drekcev' in sprotno glajenje cina. Tu posebnih nasvetov ne znam dati, namreč z vajo boste že dobili pravo 'roko' za peglanje cina. Pazite le toliko, da ko boste ponovno segrevali cin, da ga segrejete le toliko, da postane kot 'viki' krema, ker se bo zelo lepo razmazoval po površini. Preveč segret cin se bo razlil in trud bo zaman-še posebno, ko boste cinili vertikalne površine. Vedno postopek glajenja ponavljate od leve proti desni ali obratno, NE pa segrevati in gladiti ''malo tu malo tam'', ker s takšnim pristopom ne boste prišli daleč.
Še v sliki:
(speglano)
Slika

In še:
Slika

4. 'Piljenje' odvečnega cina in obdelava površine:
- Bistvo cinjenja je, da nanesete več cina kot ga je potrebno na koncu imeti na površini. Boljše je, da ga je precej za odstranit, kot pa da ga je premalo in da ga je potrebno naknadno dodajati. Brez prave prakse boste zelo težko in kvalitetno dodali cin na mesta kjer ga je premalo. Se pa tudi da.
- Nato s karoserijsko pilo odvečni cin odbrusite in zgladite površino. Dobro je, da začnete z grobo pilo, nato pa nadaljujete z srednje grobo in fino. Problem je sicer dobiti te pile, pa tudi sicer so precej drage, ampak brez pile skorajda ne gre.
- Ko ste cin oblikovali kakor ste želeli in kot je bilo potrebno lahko nadalje obdelujete površino(kit, temelj, barva,…)

Ker zgornjega del še nisem dokončno 'sfiniširal', prilagam druge slik, ki so mi prve ''padle pod prste'':

Naprimer pred cinjenjem:
Slika

In še po končanem brušenju odvečnega cina - končni izdelek:
Slika


Ni ne vem kako strokovno napisano, je pa sigurno uporabno za kakega začetnika, ki ne ve kje bi začel. Osnovni napotki pa mislim da so. Morda sem tudi kako malenkost izpustil, ampak bistvo je po mojem mnenju zajeto.
Nekateri cinijo tudi tako, da najprej naredijo podlago z eno mešanico cina, nato pa nadaljujejo z drugo. Se pravi naredijo podlago z eno mešanico in nato nanos z drugo mešanico. Sam tega ne prakticiram, ker je moj način eden izmed možnih, obstajajo pa tudi drugi načini.

V kolikor si želite, videti postopek cinjenja v živo me lahko kontaktirate na PM in se dogovorimo za termin in ostale podrobnosti. Ampak to pride v poštev zgolj tako, da se vas več nabere, in se enkrat organizira nekaj urno predstavitev. Prav tako pa vam lahko priskrbim tudi nekaj materiala, kot so lesene 'klade' (oz. vam povem kako in iz česa se jih lahko izdela), cin palice in pasto ter karoserijske pile in držala za pile, ker vem kakšen ''projekt'' je vse to pri nas v SLO nabavit...

Želim vam uspešno cinjenje,

w107
Uporabniški avatar
w107
Novinec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Sep 02, 2009 3:58 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: R Twingo, MB R170, MB C107

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Sep 11, 2009 12:03 pm

hvala ti ! :wink:

taki članki so odlični..in ne skrbi če niso slike prave ali ni prav napisano. važno je, da se razume in da prenašaš znanje naprej.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Sep 11, 2009 12:17 pm

zaninmivo branje. se mi zdi, da smo vsi razumeli :D

bi se pa z veseljem oglasil na kakšnem šnel-kursu.
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Pe Sep 11, 2009 1:33 pm

Oj,

super članke, to sm rabil...škoda da tega ni bilo prej, ker bi na svojem avtu kaj pocinil..pa na drugem, sej čakata še 2 haha
torej dejmo se mal zment, pa da naredimo en orng kurs, par urc pa da se naucimo tisti, ki nas to zanima...
Kdo je za?

Lp
m
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Sep 11, 2009 2:45 pm

jest!
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a w107 dne Pe Sep 11, 2009 2:55 pm

Predlagam, da nekdo odpre temo, v katero se bodo vpisovali potencialni kandidati in ko se vas bo nabralo dovolj in ko se bomo približno uskladili za termin bom pripravil tako delavnico.
Zaenkrat pa naj ta tema ostane namenjena vprašanjem glede cinjenja in samemu cinjenju, da je ne bomo smetili in se tukaj menili o tem kdo bi se udeležil in kdo ne... :wink: . Moje mnenje pač... :D .

LP, w107
Uporabniški avatar
w107
Novinec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Sep 02, 2009 3:58 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: R Twingo, MB R170, MB C107

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a NejcW dne Ne Sep 11, 2011 8:27 pm

Mene pa zanima kaj delam narobe, da se mi cin ne oprime kovine? ...sm zbrusu do čiste kovine okrog zvara in dobro očistu z nitrotom, nato nanesel cinol pasto in probau....prosim za pomoč :)
Hello my name is Nejc and I'm a dub addict.
Uporabniški avatar
NejcW
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So Maj 15, 2010 3:16 pm
Kraj: Črnobil
Avto: Becikl

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Ne Sep 11, 2011 9:03 pm

Ni to cinol pasta, to je posebna pasta prav za te namene. V pasti mora bit neka kislina, ker ko ti tisto pasto prvo sežgeš, je površina čista ko sam hudič, se sveti kot krom. Šele potem lahko začneš cinit. Mislim da je w107 taktat govoru da jo dobi nekje iz avstrije.

Pa premisli, če se ti splača cint, je bolj enostavno pokitat.

lp
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Sep 11, 2011 9:09 pm

NejcW napisal/-a:Mene pa zanima kaj delam narobe, da se mi cin ne oprime kovine? ...sm zbrusu do čiste kovine okrog zvara in dobro očistu z nitrotom, nato nanesel cinol pasto in probau....prosim za pomoč :)


si probal segrevat pločevino s kakim fenom in potem nanest cin ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Ne Sep 11, 2011 10:54 pm

al pa z brenerčkom, obdelovanec mora bit tolko vroč da on topi cin, pole boš pa lahko s cinom zalival :wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a NejcW dne Ne Sep 11, 2011 11:00 pm

Luka32:Rt bi pocinau zato, ker nebi rt da mi rjavi takoj,kitat bo pa itq treba še povrh

Burek:Sm delau z malim brenerjem,prvo sm pogreu pleh, brez pretiravanja tolk da je biu topl;ampak problem je kot sm napisau, da se sploh ne oprime pleha oz. zelo malo :?
Hello my name is Nejc and I'm a dub addict.
Uporabniški avatar
NejcW
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So Maj 15, 2010 3:16 pm
Kraj: Črnobil
Avto: Becikl

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a Rjuhar dne Po Sep 12, 2011 10:03 am

ŽucMac napisal/-a:al pa z brenerčkom, obdelovanec mora bit tolko vroč da on topi cin, pole boš pa lahko s cinom zalival :wink:


Ne malo pogret - tolk mora bit vroč pleh, da se cin na njem topi. In če se dela s cinom, potem se čez nič ne kita ampak cin prevzame vlogo kita, sicer se je brez veze matrat.
Slika
Uporabniški avatar
Rjuhar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 712
Pridružen: Pe Feb 03, 2006 4:39 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: sanjam o vw, vozim bmw, v garaži stoji pežo

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Sep 12, 2011 10:19 am

luka32 napisal/-a:Ni to cinol pasta, to je posebna pasta prav za te namene. V pasti mora bit neka kislina, ker ko ti tisto pasto prvo sežgeš, je površina čista ko sam hudič, se sveti kot krom. Šele potem lahko začneš cinit. Mislim da je w107 taktat govoru da jo dobi nekje iz avstrije.

lp



Točno tako, treba je imet tapravo pasto, ki ima res not neko kislino, drgač boljše da se ne matraš.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Sep 12, 2011 11:53 am

Rjuhar napisal/-a:
ŽucMac napisal/-a:al pa z brenerčkom, obdelovanec mora bit tolko vroč da on topi cin, pole boš pa lahko s cinom zalival :wink:


Ne malo pogret - tolk mora bit vroč pleh, da se cin na njem topi. In če se dela s cinom, potem se čez nič ne kita ampak cin prevzame vlogo kita, sicer se je brez veze matrat.



a ni to isto [smilie=blink.gif]

:wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Sep 12, 2011 12:13 pm

Če se cin preveč segreje potem steče in namesto na obdelovancu se znajde na tleh :mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Po Sep 12, 2011 12:18 pm

dej dej kamnosek, ne soli pameti štromarjem :mrgreen:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Sep 12, 2011 12:31 pm

ŽucMac napisal/-a:dej dej kamnosek, ne soli pameti štromarjem :mrgreen:


:mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Po Sep 12, 2011 7:27 pm

NejcW napisal/-a:Luka32:Rt bi pocinau zato, ker nebi rt da mi rjavi takoj,kitat bo pa itq treba še povrh

Burek:Sm delau z malim brenerjem,prvo sm pogreu pleh, brez pretiravanja tolk da je biu topl;ampak problem je kot sm napisau, da se sploh ne oprime pleha oz. zelo malo :?

Tko kot sem napisal prvi odgovor, tako sem bil tudi naučen z strani w107 in sem nekaj malega tudi že sam probal.

In še enkrat, rabiš tapravo pasto, brez nje ne boš naredil nič. Mogoče je una za bakrene žlebove dobra, nevem, probaj.
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Po Sep 12, 2011 7:30 pm

ŽucMac napisal/-a:
Rjuhar napisal/-a:
ŽucMac napisal/-a:al pa z brenerčkom, obdelovanec mora bit tolko vroč da on topi cin, pole boš pa lahko s cinom zalival :wink:


Ne malo pogret - tolk mora bit vroč pleh, da se cin na njem topi. In če se dela s cinom, potem se čez nič ne kita ampak cin prevzame vlogo kita, sicer se je brez veze matrat.



a ni to isto [smilie=blink.gif]

:wink:


2. Cinjenje pripravljene površine:
- Nanesemo cin pasto
- Z ''brenerjem'' pričnemo segrevati nanešeno pasto, ki najprej postane rjavkaste barve, kar nam da znak, da bo kmalu srebrne barve. Ko postane lepo srebrne barve, s čisto krpo, ki smo si jo predhodno pripravili, obrišemo pasto stran. Površina postane čisto srebrne barve.
- Površina je sedaj 'sterilna' in lahko pričnemo z nanosom cina.
- Cin palico z gorilnikom segrevamo, da začne spreminjati barvo in postaja mat srebrna (pri tem pazimo da palice ne segrejemo preveč, ker se v takšnem primeru cin 'utekočini'-tega pa si ne želimo), potem pa na mesto, ki ga nameravamo ciniti 'natapkamo' cin kot nekakšne 'drekce'-pike.
- 'Drekce'-pike cina nanašamo po celi površini, ki jo želimo pociniti.
- Sledi 'peglanje' cina, kar storimo z različnimi predoblikovanimi lesenimi 'kladami'.


Pa pleh nerabi bit tolko vroč da topi cin, ker bi ti potem vse steklo dol :wink:
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a uros_s dne So Sep 17, 2011 12:47 am

NejcW napisal/-a:Luka32:Rt bi pocinau zato, ker nebi rt da mi rjavi takoj,kitat bo pa itq treba še povrh

Burek:Sm delau z malim brenerjem,prvo sm pogreu pleh, brez pretiravanja tolk da je biu topl;ampak problem je kot sm napisau, da se sploh ne oprime pleha oz. zelo malo :?


Evo prvo rabiš takšno pasto k je na sliki

Slika

Površina na katero nanašaš naj bo spucana do čistega kot na sliki. :D

Slika

Potem pa namažeš z pasto kot vidiš tukaj del ki je obrisan se sveti tam naprej je potrevno še pasto segret da rata rjavkasta in obrisat.

Slika

Problem ki ga imaš ti pa je, če preveč segreješ pleh ko nanašaš cin poškoduješ plast od paste, ki si jo nanesu oz jo pregreješ in ti jo na plehu ne ostane nič. Zato se ti potem cin nebo primu ker paste ni, v takšnem primeru se je potrebno vrtniti na začetek in postopek ponovit. :) Kot na sliki greješ bolj od daleč tako da se ti palica lepo topi po površini, se pravi bolj greješ palico kot pa pleh, ker če je pleh preveč vroč ti pa nanašaš cin na bok ti bo vse bežalo dol.

Slika

Ko maš pa cin gor pa lepo greješ in ravnaš z kakšnim lesenim pripomočkom. Da se ti cin ne bo prijemu na les lahko uporabiš tudi navadno trdo milo za roke ga malo z brenerjem pogreješ da rata na površini malo tekoč pol pa palico malo po milu podrgneš in stvar mora špilat. Upam da sem ti kaj pomagal.

Slika
Uporabniški avatar
uros_s
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: To Maj 17, 2011 12:47 am
Kraj: Pivka
Avto: Golf 1

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a luka32 dne So Sep 17, 2011 12:50 am

Normalno da si pomagal, čene druzga zdaj vem kje kupit pasto.

Najlepše je takole iz prve roke razlagat. Jaz sem se nekaj okrog tega že učil, resno pa še nikoli nisem uporabljal tega postopka. Pa vidim, da sem si nekaj pa vendarle zapomnil :D
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a uros_s dne So Sep 17, 2011 12:54 am

luka32 napisal/-a:Normalno da si pomagal, čene druzga zdaj vem kje kupit pasto.

Najlepše je takole iz prve roke razlagat. Jaz sem se nekaj okrog tega že učil, resno pa še nikoli nisem uporabljal tega postopka. Pa vidim, da sem si nekaj pa vendarle zapomnil :D


No lepo da sem ti lahk pomagal glede paste. Sedaj pa vseselo na delo :D
Uporabniški avatar
uros_s
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: To Maj 17, 2011 12:47 am
Kraj: Pivka
Avto: Golf 1

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a DS71 dne So Sep 17, 2011 12:02 pm

:lol:


_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?af71de65616842199d8986674c28256b
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a Aleš dne To Okt 18, 2011 8:17 pm

DS71 napisal/-a::lol:


_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?af71de65616842199d8986674c28256b

Star ko biblija ampak svaka čast kaki grif ma stari :lol: :shock:
Pain is temporary ,glory is forever!!
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: So Sep 17, 2011 10:41 pm
Avto: mk3 tdi syncro , t4 multivan syncro aufstelldach

Re: ''Cinjenje'' karoserije

OdgovorNapisal/-a EX dne To Okt 18, 2011 9:57 pm

hm. to bom jst tut rabu na svojmu...

če se boste menil za kreš-kurs bi še jest uč vrgu na to. alpa nej vsaj en posname, tko k tega starca...sam tanajbol na konc z brenrjam pržge cigaro.. :D

mene samo zanima kje se da dobit palce cina.... [smilie=zeppelin.gif] nkol nism tega kupvou
Bitte keine Schlaumeier, Reifentreter, Probefahrtgeile, Motor An- und Ausmacher und Neuwagenfetischisten!
Uporabniški avatar
EX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Pe Jun 15, 2007 12:29 am
Kraj: oberkrain
Avto: Golf II Gti 16v

Naslednja

Vrni se na Karoserija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron