Napisal/-a fritz dne So Maj 01, 2010 12:42 pm
ja, vprasanje koliko imas namen razsirit ?
1. rolanje latnikov.
v postev pride, da gume ne drsajo v blatnik, ko so vertikale platisc poravnane z blatnikom,
al pa pri german-styl-u, kjer gre guma pod blatnik, platisce ven, pa eno trdo vzmetenje mora bit.
le to izvedes z kladivom, orodjem za rolanje, ali tako da das med gumo in blatnik okrogel profil in
naredis malo naprej malo nazaj po garazi. to zadnje je seveda najbolj primitivna metoda.
seveda ponavadi kljub gretju barva po robovih blatnikov popoka in je potrebna sanacija - barvanje.
2. sirjenje blatnikov z orodjem.
izvaja se teko da orodje vpnes na pesto in postopoma vleces blatnik ven.
v praksi se to izvaja za tam nekje 1 do 1.5 cm.
tukaj je se vprasanje, ali ima karoserija obrobe blatnikov al ne, kar spet povlece za sabo dolocen
proces predelave. tudi tukaj je potrebno kitenje in barvanje.
3. rezanje in dodajanje trakov.
ker so boki dvoplastni, je treba zunanji in notranji del razpalcelirat in dodat zunaj in znotraj pas v obliki lunic,
vse povarit, zarobit, skitat in pobarvat. spredaj isto, s tem da je lazje ker je prednji blatnik enojen.
se pa spet pojavi problem z zascito notranjega koloteka, ki jo je potrebno predelat.
normalno gre zraven spet iskanje linije, kitanje, barvanje.
4. nakup ze narejenih siritev.
le te so bodisi kovinske ali plasticne ( berg ali vwm varijante)
govorim o resnih zadevah in ne tufaktufak zadevah.
to je tako na hitro. ne da se napisat vsega v dveh, treh vrsticah...
lpf