Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

Sanacija, zaščita, varjenje, barvanje, modifikacije, ...

Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Jun 19, 2010 3:24 pm

Naslednji teden dobim original strutbar oz. domstrebe.

Nosilca je treba zavarit na šasijo. zdej me zanima v kakšnem položaju je treba to zašvasat da ne bo šponalo, in na kaj vse je treba bit pozoren.

Švasat s prednjim koncem v zraku, s kolesi potleh... itd?

Kakšen oz. katero temeljno premažem čez vare?

Je še kaj kar moram vedeti?

Je že kdo kaj takega delal?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne So Jun 19, 2010 4:30 pm

za moje pojme ce je strut kolikor toliko vredu in neko na hitr doma narejeno sranje ima za stelat oz stiskat skupaj in samo fiksno. v tem primeru svasas kakor ti pase al na tleh bicikle al v zraku, itak pol skupaj zategnes in je....
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Jun 19, 2010 6:28 pm

če zmontiram, zmontiram samo original, ki nima za štelat. drugo ne pride v poštev.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jun 19, 2010 8:36 pm

Pomoje najbolje da ga navariš tako kot se mora pritrjevat klasičnega na vijake - avto stoji na tleh, na ravni površini in s kolesi naravnost. Če ga imaš dvignjenega se šasija malenkost raztegne in ni take oblike, kot je takrat ko je na tleh.

Strut bar ne spreminja geometrije šasije, ampak jo le ohranja med večjimi obremenitvami, zato ga je treba pritrdit tako in takrat ko je šasija v svoji 'naravni' legi.
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

OdgovorNapisal/-a Vlado dne Ne Jun 20, 2010 3:20 pm

Tine napisal/-a:Pomoje najbolje da ga navariš tako kot se mora pritrjevat klasičnega na vijake - avto stoji na tleh, na ravni površini in s kolesi naravnost.



Čeprav je en enkrat švasal to v avto, ko je mel zadno desno kolo v lukni pa bo besedah uporabnika naj nebi blo neke panike baje :D
Boxer power!!!
Uporabniški avatar
Vlado
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 618
Pridružen: So Feb 02, 2008 12:45 am
Kraj: Maribor
Avto: Victor,Robinson, Buhtelj,Orter

Re: Montaža strut bara (domstrebe) s švasanjem

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jun 22, 2010 12:50 am

Ja sej čist možno, če je avto dovolj trd da se ne zvije takoj, sploh zadaj je kr daleč. Jaz mojga naprimer ne morem dol vzet / gor dat, če ni eno sprednje kolo dvignjeno, ma pod malim kotom vijake za pritrdit in ne štimajo razdalje za montažo ko je na tleh. Ko ga enkrat zmontiram in spustim nazaj na tla pa ma nezategnjen malenkost lufta, tako da vem da ga ne 'špana'. Sicer pa sej veš, sej si bil polek ko se je montiral, in to v tvoji delavnici :D
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi


Vrni se na Karoserija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron