Zadeva je sledeča: naprevil cca 2000 km. Poraba je z nežno vožnjo narasla za cca 0,2-0,3 l. Kar pa se dvigne na kvadrat ob dežju . Avto tudi malce slabše starta , končna hitrost je tu nekje , morda pet kilometrov manj. Res pa je , da se zadeva malo bolje ceste drži . Vsekakor se ne isplača , ker pa je vožnja strahovito neugodna. To bi sicer naj pričakoval , a sem podlegel prigovarjanju , naj avto obujem v 17". Zgleda že , ampak je precej negativnih učinkov. Motor , ki poganja omenjeno dimenzijo gum , ima na voljo malo nad 120 PS ( navit 100 PS )in je dejansko bil z pnevmatikami 205/55-16 bolj poskočen . In ja Ježek , vse imaš prav , sem si vzel čas in tudi sam poiskal podatke o dejavnikih , ki vplivajo ob spremembi dimenzije gum.
S kotalnim uporom je tako tako. Seveda je večji ob širši pnevmatiki. Lahko pa je tudi manjši , odvisno kakšne kakovosti in za kakšen namen je narejena guma. Kar sem izbral ( pilot 3 od michelina ) ni ravno vredu , saj so na predzadnjem mestu kar se kotalnega upora tiče. Če bi se prej bolj zanimal , bi vzel primacy in bi bil energijski razred dva polja višje .Le ta narašča tudi s hitrostjo .
In teža....16-tke sem en kratek čas namontiral na originalne BBS-ke od audija V8 , lahke kot pero . To se je zavrtelo , da je bilo veselje in vožna je bila daleč naudobnejša.
Sedaj je kar je. Malo sem se že privadil , ostalo se pa še bom