saj nihce ne kritizira aez. enega kompleta nemesis-k se jaz osebno nikakor ne bi otepal
stvar je strasno enostavna: tale konkretna platisca na tale konkreten avto ne pasejo. vsaj mnenje vecine
in ocitno tudi lastnika. aez xylo + golf 3 = epic fail
kako izgleda koncni produkt je odvisno od:
modela avta
modela platisc
barve avta
barve platisc
velikosti platisc
dimenzije gum
pravega et-ja platisc
setup-a podvozja
in nenazadnje
od debeline denanrnice in okusa lastnika.
zal je tako da ena rs/rm-ka sede na skoraj vsak avto. zdaj ali je to timeless design, ali je to fama ki se je vsilila mnozici, ali je to eno posploseno mnenje, ne vem. dejstvo je da ta bbska ali platisce takega designa res pase na vecino avtomobilov. nima smisla zdaj razpravljat ali je to fizicno ali psiholosko pogojeno. tako pac je.
to desetletja nazaj oblikovano platisce gre komot na vecino dansnjih avtomobilov. reciprocno pa platisca
narejena in oblikovana danes tezko podlezejo montazi na avtomobile starejsih datumov.
poanta je samo v tem, najti pravo kombinacijo. ali se okus lastnika sklada z okusom vecine, to pa je
ze debata za v kaksno drugo temo. poglej recimo samo deljena mnenja o aez na mojem rallye-u.
ko bodo na njemu spet bbske, deljenih mnenj ne bo. garantiram.
da se vrnem na povod tele teme (
golf 3 gti edition) .
tudi meni je bila prejsnja kombinacija mimo. ce bi bil avto recimo rdec in xylo v 17-ih colah bi blo se
na kaksen nacin sprejemljivo, tole mi je prav grozno
v danasnji poplavi materiala, sploh ni tezko izbrat dobro. od malih do velikih soldov.
ceprav nisem puritanec in ortodoksno zaverovan vw-jevec, sem se vedno mnenja da je bolje pustit suhoparen original kot zgresit in natlacit gor kar nekaj samo da je.
recimo na audijevih originalih
pa novodobni keskin kt5
pa na enih " ne bom propagandiral"
al pa borbet
spet malo audija
inox
al pa enostavno
kar ene xy...
ne gre se zato da bi imel kdo kaj cez aez. z aez-jem ni nic narobe.
enostavno v tem primeru je bla kombinacija mocno mimo.
lpf