4x100 >>> 5x100

Nakupi, obnova, lastnosti, cene, ...

4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne Pe Jul 06, 2012 10:36 pm

No v planu mam na vw polo 6n dat distančnike iz 4x100 na 5x100,bi se dalo mogoče zadaj samo boben menjat ? od kake fabije al pa ibize,pa da bi pasalo na polo bremze pa spredaj tud,ker 90eur je malo huda cena za 2 distančnika na ebayu [smilie=zeppelin.gif] Bilo kaki predlogi ?? :) Najbolj lažje se itak čuje o vrtanju v boben pa nove navoje naredit,samo ka te vem kak je to varno? :)
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Pe Jul 06, 2012 10:51 pm

Ce ti je 90eur za dva kvalitetna distancnika najbrz se s Tuvom huda, potem niti ne razmisljaj o menjavi na 5x100. Amen.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne Pe Jul 06, 2012 11:05 pm

To je pol 160+poštnina huh, za 1x me zanima tota varjanta z vrtanjem... če je to za kaj al ne ? Če ne pa bom pač nabavo,5x100 čem met pa pika,pač prvo cenejša varjanta če je če ne pa dražja :)
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a balerina_ dne Če Jul 12, 2012 10:13 pm

brez skrbi lahko pobereš dol peste diske in bobne greš do najbližjega orodjarja ki ti vpne kose na delilnik in zvrta luknje. v tovarni delajo enako. se ne rebiš bat, da ti bo kolo kam pobegnilo.
Uporabniški avatar
balerina_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr Apr 27, 2011 10:21 pm
Avto: caddy

{ CURRENTLY_BANNED }

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne Če Jul 19, 2012 7:19 pm

balerina_ napisal/-a:brez skrbi lahko pobereš dol peste diske in bobne greš do najbližjega orodjarja ki ti vpne kose na delilnik in zvrta luknje. v tovarni delajo enako. se ne rebiš bat, da ti bo kolo kam pobegnilo.


hvala ti bom kr naredil :D
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Pe Jul 20, 2012 7:59 am

mene živ bog ne prepriča, da vrtam exta luknje zaven že obstoječih [smilie=hmm.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne Pe Jul 20, 2012 9:56 am

pomoje nima kaj bit,sicer pa če je lukna + navoji nareto ok,nima kaj bit,vem ki bi lahko bil problem ?
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Jul 20, 2012 11:20 am

S 4x100 na 5x100 ni problem; ena luknja je v vzorcu skupna, ostale pa so toliko narazen, da ni bojazni, da bi bil navoj švoh ali pesto oslabljeno.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a WOB dne Pe Jul 20, 2012 11:43 am

Jest tud nevem kaj je ene tako strah, če se feltna kvalitetno popravi oz. predela, da bi lahko blo nevem kaj, da bo tisti trenutek odpadla. Je v Sloveniji kar nekaj kvalitetnih mojstrov, ki ti zadeve porihtajo kot se zagre. Če se spomnem samo kake feltne (preluknjane, odlomljene, zvite, polovica jo je manjkala itd...) smo/jih še nosimo od dirkalnikov na popravila pa se ni še nobena zlomila ali odpada pa še vse dirkajo (feltne).

Mene je bolj strah na avtu enih slabih gum ali pa nekih no-name (mehkih ko puter itd...) feltn kot pa enega izdelka ki je narejen kvalitetno. Ima pa to sevede svojo ceno, ki je pa treba včasih premislit katera verianta je bolja ali novo ali delat.
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Jul 20, 2012 11:46 am

počasi se počutim kot kreten ker sem menjal diske. [smilie=zeppelin.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Jul 20, 2012 2:25 pm

To je rešitev samo za zadaj.
Pa rabiš nove diske pa še ležaje.
Spredaj je pa zgodba malo drugačna, k je treba poleg menjave pesta in ležajev še špuro na novo naredit, razen če se z amortizerjem v aksšenklu na preši matraš.

Mislim, da je bolj enostavno, da skočiš do lokalnega strugarja, da pripravita 5x100 šablono in ti posodi pravilne svedre (mislim, da so M12x1,5), zvrtaš 16lukenj in vrežeš 16 navojev.
Cena je 2 gajbi piva (če ne boš svedrov polomil) in 2h dela.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne Pe Jul 20, 2012 3:15 pm

torej spredaj da bi dal diske in pesto dol pa dal na strugarju naredit isto kot zadi nepride v poštev?
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Jul 20, 2012 3:48 pm

Nene, če boš to delal je komplicirano.
Naredi naj ti šablono 5x100, debelo mogoče 20mm.
1 luknjo naj naredi tako, da boš ti šablono prišraufal na disk, tadruge 4 luknje naj bodo pa fi5 recimo.
Pa zvrtaj z vrtalko skozi šablono 4 luknje, odstrani šablono, odstrani disk.
Disk povrtaj s ne vem fi12,5 ali 13mm; pomeri kakšne so original luknje, da gre šrauf skoz.
Nato pa še v pesto zavrtaj luknjo, kakršno potrebuješ da boš vrezal navoj; večjo luknjo zvrtaj po stopnjah, da ne boš zvrtal postrani.

Zadaj isto sam diska ni treba dol jemat...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a ervin99 dne Pe Jul 20, 2012 3:51 pm

polo itak ma boben zadi :) am,vrtal nebi jaz tak da samo pesta +diska dol vzamem pa nesem enemu majstri da mi komplet vse na stružnci naredi.
Uporabniški avatar
ervin99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Po Avg 13, 2007 10:04 am
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: golf IV

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a Tine dne So Jul 21, 2012 12:38 am

Na naših zračnohlajencih imajo bobni ojačitve znotraj tam, kjer so izvrtine za luknje.. verjetno ne za brezveze. Ne trdim da izvrtine drugje nebi držale, vendar je vseeno vredno razmislit.

Slika
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a Doche dne So Jul 21, 2012 12:51 am

Da še ponucam temo ker se nanaša na topic..

Koliko pa je potem priporočena debelina adapterjev.. najmanjša? Sem si doma nekaj meril in bi zadel v nulo, če bi uporabil 15mm.
Uporabniški avatar
Doche
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:57 am
Kraj: Ried Im Innkreis
Avto: 2.5 TDI Quattro

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a fritz dne So Jul 21, 2012 1:17 am

to bo malo malo. sicer je to najmanjsa debelino ki jo delajo, seveda pa zavisi od razmerja ki ga
prekladas, centrirnih lukenj in materiala...
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a Doche dne So Jul 21, 2012 1:48 am

[smilie=crying.gif]

Izbira v 5x100 je drugač potem ogromna in tud cenejše so felne. Mja, bo treba še enkrat vse skupaj premerit, mogoče pa spravim gor 20mm :)
Uporabniški avatar
Doche
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 865
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:57 am
Kraj: Ried Im Innkreis
Avto: 2.5 TDI Quattro

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a luka32 dne So Jul 21, 2012 3:39 am

Pa je to sploh legalno drugač :?
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a fritz dne So Jul 21, 2012 4:04 am

ce mislis vrtanje, ne.
ce mislis h&r and company adapterje, ja.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a luka32 dne So Jul 21, 2012 5:08 am

Ok, adapterji. Kaj pa feltne potem. Če pomisliš, daš neke feltne na avto, od katerih ne obstaja tuv ker je itak drug razmak. Kako se to reši?
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: 4x100 >>> 5x100

OdgovorNapisal/-a fritz dne So Jul 21, 2012 6:02 am

ce te muci administracija, potem najbolje da kar prenehamo, ker je to pri nas se zmeraj
"kakor kje kakor pri komu kakor za koga" in bomo samo odpirali bolece rane.
pri takih zadevahje pac najbolj enostavno iti okoli riti v aržet. tako pac je.
isto povzroca problem oem disk v vecji colazi, ker isto ne mores dobiti papirja.
spet velja okoli riti v aržet.

niso lepe, ne.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60


Vrni se na Platišča in pnevmatike

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron