V bistvu je Gloga prav razumel . Če bi mislu kaj pride v 195 širini bi moral napisal Kaj še pride v 195/45 15? Ampak tudi tako kot sem napisal je bolj levo. Kaj pride še v poštev? 195/45 15? Bi blilo pravilneje. Ampak pustimo te slovnične. Zanimala me je dim 185/45/15 ki pa je samo v nankang in to je bolj bogo. Se strinjam da je mimo dajat slabe gume na tak avto. Zanimale so me izkušnje iz prve roke v zvezi z nankang NS2.
V glavnem v poštev sem vzel 3 dimenzije za 15 x 7 et27 feltne na enki:
195/45/15- Dobi se od praktično vseh proizvajalcev. Široka guma z minimalnim strechom na 7 colski feltni. Če je avto normalne visine, s tem mislim minimalno nižan ne bi smelo pajsat ali pa zelo malo.
185/45/15- Dobi se le Nankang. Malo nižja kot 195 in z malo več strecha na 7 colski feltni. Menim da to moglo zgleda bomba za enko in bi bile moja prva izbira če bi jih dobil od kakega pametnega proizvajalca.
165/50/15- Dobi se od več proizvajalcev celo toyo R888 ki bi morale limat. Na 7 colki feltni bo strech kar konkreten. Zdaj kolko dobro to zgleda in pri kaki višini je drugo vprašanje. Če bi šel v bolj konkretno nižanje bi se sigurno odloču za to ampak tako no cigar.
Še malo primerjave v sliki:
Glede na moj namen in višino avta in bom verjetno šel na 195/45/15. Feltna bo nekje pporavnana z robom obrobe. Če pa ima konkreten strech mora pomoje tudi štrlet malo ven ali da je avto konkretno na tleh, če ne mi ne zgleda prav.
Tako.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda