bertone napisal/-a:lahko zamenjas samo to sklopko na kompresorju ne rabiš menjat vse komplet pa se bistveno ceneje je ce mi poves kaj je za en kompresor gor(kaksna stevilka ki je na plošcici )lahko pogledam za sklopko jih mam dosti dobrih ce te zanima?
Golf 5 nima več sklopke kot jo ima štirica !! Tudi ne moreš vedeti,gdaj klima vklopi,če nimaš polnilnice priklopljene, ali s testejem odčitavaš mernih vrednosti. Ti kompresorji imajo z zadnje strani en ventil,ki se načeloma da menjati, ampak samo s china varianto. Tisti ventil ima v sebi navitje , regulira pa količino prečrpanega plina. Običajno je on fuč. Kompresor pa ne stane 400 e (razen kitajski). original pa je nekje med 800 in 1000 e in ima dve leti garancije.
Napaka se bo stoprocentno določila s testerjem, vendar ne z vag-comom , ker tam težko veš,kateri kanal kaj pomeni.Na delovanje tega komresorja vpliva več dejavnikov in jih je treba spremljat in upoštevati.
Kot sem že včeraj v "gužvi" omenil : vsagdo bi nekaj pacal in hotel na hitro zaslužit , ko pa zagusti , potem pa išči mojstra. Njih pa preklinjate ( nekateri ) kako so dragi, pa sami naredite (zopet samo nekateri,da ne bo pomote) več stroškov na avtu,kot če bi v prvem redu peljal avto na servis ali vsaj nekomu, ki se na to res spozna , ne samo misli, da se. Vsega pač sami ne mormo nardit , čeprav to tako radi počnemo. To priznam sam in mi tudi ne uspe vedno, kadar je problem na znamki , ki mi ni preveč domača.