no_name napisal/-a:Če so res kopija od KW V1 je tudi to sranje...
Jaz bom samo toliko omenil, da originalni amortizerji so narejeni za določeno višino. Namreč, sem probal serijski športni avto znižan več kot 3cm in je bil polom. Dokler se voziš normalno je vse v najlepšem redu. Ko boš 1x zategnil v en ovinek, bo mogoče preveč. Ker amortizer več ne diha, ga zabije do konca in ti avtomobil začne poskakovat. To jaz govorim, ko dosežeš mejo in greš čez njo. Sicer so ti pa uporabniki že vse povedali. Jaz sem hotel omenit samo mojo izkušnjo v praksi. Ko je lastnik zamenjal tudi amortizerje, avto ni več poskakoval in se je peljal boljše. In ne, ne rabiš vozit rally vsak dan. Kot sem že omenil, lahko zategneš 1x in je dovolj.
Namreč moje načelo je. Če se hočeš peljati hitreje, imej dobro podvozje, odlične gume in top olje v zavornem sistemu. Potem je samo od tvojega znanja odvisno, koliko stvari boš rešil. Če maš pa že osnovo faljeno (misliš samo ti, da je roba dobra, ker je nastavljiva po višini in trdoti) pa si lahko doktor, pa ne rešiš nič, ker te pač material ne uboga. Če pač ne dela nič ne dela nič, pa si lahko Loeb, bo X-Hair pihnu mim z eno gnilo dvojko