amortizerji, vzmeti golf 2

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

OdgovorNapisal/-a WOB dne To Jul 31, 2007 2:06 pm

Kot sem že napisal, meni osebno je prav vse glih kaj kdo klači na avto oz. z čim se vozi po cestah, mi je tudi čist ravno če imate avte kot vozove, jest nimam zarad tega pav nič več oz. manj. Če pa kdo sprašuje na netu kaj bi dal na avto, mu bom pa svetoval po svojih najbolših močeh, in nebom nobenmu priporočal kakega sranja, kaj bo pa dal gor je pa to čisto njegov problem.

Pa da se še malo pohvalim (kar se nerad, ampak ob tej priliki se bom). Eni veste drugi ne, da sva z uporabnikom Mrlitom mehanika v ekipi Ford racinga Slovenija in da sva ena redkih slovenčkov, ki sva bila skupaj z inženirji iz Prodrive-a na predavanju pri Öhlins-ovem inženirju glede njihovih podvozij.
In da imava ob sebi najbolšega mentorja iz Slovenije, ter da se nama bojo čez 14. dni uresničile sanje, šravfala bova na svetovnem prvenstvu v Nemčiji, pred tem bova pa še pri Romanu Kresti na posvetu glede Reigerjevih podvozij, ter da dobro vem koliko samo rabili na testiranjih da smo izbolšali čas za pičle 4 sek. dobili smo jih pa samo z pravilno nastavitvijo vzmetenja.

Zdaj če še koga kaj zanima naj praša, ker v kake take debate kot je tale se nebom več spuščal, ker se mi zdi brezpomena. Bom raje ponudu pomoč nekomu, ki bo res hotu nekaj imet oz. bo vedu kaj hoče. In nebo vse skupi izgledalo kot debata v osnovni šoli.

LP Dejan
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Jul 31, 2007 11:07 pm

Evo, to zgoraj je odgovor nekoga ki ve kako in kaj...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a sašo dne To Jul 31, 2007 11:47 pm

WOB napisal/-a:Boste že spoznal enkrat kaj se pravi dobro podvozje al pa nič vredno podvozje.
Za moje pojme, je škoda vsakega evra za neko podvozje, ki ga kupiš samo zato ker je poceni ali pa ker se ga da nastavljat po višini. Raje šparam še kako leto več in si naštimam tako podvozje, ki bom imel kaj od njega in če se že lotiš predelavat svoj avto naj bo to storjeno kvalitetno ter z kvalitetno izbrano robo. Saj point tega je da izboljšaš avto ne pa da pokvariš njegove prvotne lastnosti.
S takim podvozjem lahko na avtu narediš več škode kot dobrega. če se gre samo zato da je avto nizek pa da od amortizerja ni nobene funkcije. Ker v takih primerih je vsako original vzmetenje boljše kot kako tako sranje, ki ga imaš na avtu samo zato da lahko rečeš da imaš kao športno podvozje.

BRAVO [smilie=hooray.gif] ....samo še dodam: enako je pri platiščih, pneumatikah, spoilerjih, ter raznimi "plastik-fantastk" dodatkih....
Uporabniški avatar
sašo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So Nov 04, 2006 1:24 pm
Kraj: Brežice
Avto: AUDI

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Sr Avg 01, 2007 1:11 am

Jurtz napisal/-a:Evo, to zgoraj je odgovor nekoga ki ve kako in kaj...


Žal Jurtz, mene ni prepričal, pa ne da bi dvomil v Dejana.
Škoda da se debata nadaljuje, ker bo dolga 25 strani, tip je pa samo vprašal po amortizerjih.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a hex dne Sr Avg 01, 2007 2:16 am

se zavedam da dobro podvozje pomeni zelo zelo veliko, ce zelis podirat rekorde. jst jih ne mislim. ce bi imel na avtu originalno in dobro podvozje bi pustil tako kot je, ker ni ne original ne dobro sem se odlocu da zamenjam, valda. ce se bo pa izkazalo, da so te gewinde ki sem jih narocil vseskup en pofl, jih se zmeraj lahko na nasem trgu prodam za vec kot sem dal zanje pa kupim nekaj boljsega oz. originalno...

probat ni greh pravjo :)
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 01, 2007 3:46 pm

CABBY: sej moj namen ni bil nikogar prepričevat v kaj... Zarad mene naj vsak naj dela kakor ve in zna, ampak kar je pa Dejan napisal, so pa dejstva ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Avg 01, 2007 4:13 pm

gewinde za 270 evrov. ne me jebat, cena ko da bi na dinosu kupil. sej ni samo kvaliteta važna in da to kar piše tudi v resnici je. finta je tudi v tem da mora na avtu zdržat toliko kot standart če ne več. in ene gewinde za 270 evrov pa če se še tako lepo svetijo ne bodo zdržale 5 let. pri meni je original SFW zdržal nekaj čez 200t km, eibach+bilstein pa je oddrdral 130 tisoč in to po lepih cestah, po zjebanih cestah in po takih luknjah kjer se še peš bojiš da bi šel. pa ni en uscal.

saj vem da 100 okusov itd...samo..kot neki ljudje ki prisegajo na natančnost in dobro izvedbo ste vsi ki kupujete tele čangšlang zadeve mal podobni hondašom. ne bi bilo bolje kupit ene reflexe pa K&W samo fedre? ali pa H&R? pa ne bi bilo 3x dražje. bi pa vsaj vedel kaj imaš. garancije prek ebaya pa rok ne boš dobil...mogoče zagotovljeno, izvedba pa zna malo šepat.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 01, 2007 8:34 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:kot neki ljudje ki prisegajo na natančnost in dobro izvedbo ste vsi ki kupujete tele čangšlang zadeve mal podobni hondašom.

sej kdo pa kupuje te čangšlang zadeve?! to da za 200-300? ne boš dobil kvalitete je jasno. Vmaxx, ki pa jih mata cilindr pa dani, se pa peljejo odlično, tud če niso lih najboljše kar dobiš za dnar, so pa ble seveda kar malo dražje... Dajat pa kar na vsak avto KW v2, ki znajo kdaj kar preseči vrednost avta pa tud ni vedno smotrno, a ne?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Avg 01, 2007 9:51 pm

ah no, saj mi nisi nič oporekal, se čisto strinjam s tem kar si komentiral. saj je rok rekel da jih bo vrgel če bodo šrot, samo vem da raje nimam nič posebnega kot pa za male pare "hude" šošte
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Sr Avg 01, 2007 10:11 pm

Heh,bilstein & eibach kombinacija je zame v vožnji svet zase,probal na parih avtih. Žal tudi cenovno.

@Wob, mene zanima nekaj drugega; v bistvu tisto,kar večino tukaj:

recimo,da imam golfa II,starega xx let, z njim se vozim v službo in tu pa tam na kremšnite na bled. Skratka,vsakdanji golf, vreden do 2K ?.

In če je treba nekoč na njem zamenjat amortizerje. Kaj naredit po tvoje:

Nabavit Vmaxe za 500?
Nabavit čungalungo za 270?
Nabavit reflexe in eibache za 350?

Ali kaj drugega?

LP,ChromArt
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Sr Avg 01, 2007 11:20 pm

ChromArt napisal/-a:Heh,bilstein & eibach kombinacija je zame v vožnji svet zase,probal na parih avtih. Žal tudi cenovno.

@Wob, mene zanima nekaj drugega; v bistvu tisto,kar večino tukaj:

recimo,da imam golfa II,starega xx let, z njim se vozim v službo in tu pa tam na kremšnite na bled. Skratka,vsakdanji golf, vreden do 2K ?.

In če je treba nekoč na njem zamenjat amortizerje. Kaj naredit po tvoje:

Nabavit Vmaxe za 500?
Nabavit čungalungo za 270?
Nabavit reflexe in eibache za 350?

Ali kaj drugega?

LP,ChromArt


Vsakdanji Golf II je vreden 100 RUR ne pa 2000. :lol: :P
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Sr Avg 01, 2007 11:35 pm

Cabby, vsakdanji avto je lahko tudi kak solidno ohranjen 8V GTI :P Cene takih so pa meni še predobro znane :wink:
No,pa da ne bomo brili jajc s cenami, dajmo pol za osnovo pač enega navadnega golfa,ki je s školjko in motorjem v stanju še nekaj let služiti svojemu namenu, radi bi obnovili edino podvozje.
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Avg 02, 2007 1:24 am

da malo razclenimo stvari. kaksno vlogo ima amortizer, kaksno vlogo ima vzmet vsi vemo. zakaj standard oz. prva vgradnja toliko zdrzi? najbrz zato ker je zadeva umerjena, vsklajena, sinhronizirana al kar ze pac hocete.
frekvenca pobiranja gor dol mora biti ista. v bistvu mora delovati kot celota.
pa menda ja kdo ne misli, da priznane firme narocajo amortizerje kar na tone pa jih potem dajo tja kjer jih trenutno rabijo?

kaj narediti na xx golfu za v sluzbo?

ce ze ma "gti" suste je enostavno; zamenjas amortizerje in je. najcenejse, najbolj varno, in najbolj komot. katere? to je pa stvar denarnice.
osebno bi se odlocil za al-ko. cenovno ugodni, ker niso svetovno zvenece ime. ampak: tako razmisljanje sodi v laicne pimp2f2f my ride vrste.
zakaj? zato ker al-ko vgrajuje kw vsvoje gewinde.

druga cenovno drazja moznost je kombinacija sust tam nekje do 40, ki ne potrebujejo amortizerjev s krajso batnico, in enimi visje cenovnimi plinskimi amortizerji.

tretja moznost je nabava kvalitetnih gewind, kar je po moje preseravanje, ker ne potrebujem shownsajn stvari, pa ko jih enkrat nastavim je konec veselja. v cem je potem razlika z zgoraj omenjeno drugo varjanto razen v krat x faktor vecji ceni?


to, koliko ljudi je sposobno izkoristit kar sklop amortizer-susta nudi, je pa cisto ena navadna velika buca. tudi semperitka je cisto ok guma, pa bi vsi meli na avtu malo bolj zvenece ime. meni je rapidex na corradotu cisto v redu sluzil dokler mi enkrat v ovinku ni spodvilo bocnice. od takrat mam na avtu zmeraj gume en razred vise od moje voznje. zakaj? ker bom vedel, da lahko vozim en razred vise ko si bom zazelel in bo takrat tudi stik z realnostjo temu primeren.

nakup cungalunga gewind je potrata denarja in je roko na srce vprvi vrsti samo pripomocek za vizuelni izgled vozila. stokrat boljse stock original g60 suste z enimi boljsimi normalnimi amortizerji. in ne mi zdaj zavijat z ocmi kot v enem zgornjem postu.... ker me to tako razpizdi, glede na to da sem zamenjal 32 avtov. vem kaj je in kaj ni. vem kako se obnasa koni, vem kako se obnasa eibach in vem kako se obnasa h&r cupkit, ki je mimogrede stal krepko cez 2500 dem. in se je po 155 tkm obnasal se zmeraj kot prvi dan.

kaj kdo da na avto me prav boli kurac, me pa vedno zaskrbi za lastno varnost, ko mi kaksen pantalon priskaklja okoli ovinka kot pinkponkzogca, ker ma gor stvari za na pisto, kjer je najvecje ravninsko odstopanje 3 mm kamencek. wob je lepo naisal : s pravilno nastavitvijo amprtizerjev smo pridobili x sekund. ni vse za vsakogar in za povsod.

zdaj me pa lahko tudi skurcate in kaj vem se kaj. rdece je rdece zeleno je zeleno. mix je pa barva ene velike merde.
o obnovljenih amortizerjih imam pa itak odklonilno mnenje in to je ze druga debata.

pa se povzetek ene debate o gewindah:
================================================

I plumped for a set of syncro FK's for the Rallye 18mths ago to replace the worn out standard suspension. Worst thing I could have done. The ride does not inspire confidence especially on twisty roads or anything that isn't pancake flat. In fact, it can be dangerous at times with each corner of the car doing something different. Only when the car has 4 people, luggage and full petrol tank does it settle down. Some of this may be down to worn suspension bushes but it's KW's for me next time
-------------------------------------------------------------------------------------

My mate fitted these on his with similar results! I dont rate them at all. Don't know why they are so bad?!
-------------------------------------------------------------------------------------

I had FK Highsports on my old mk2. I found the same to be true as above, the car would skip going through bumpy corners, the ride was very bad etc etc.

Now have the variant 3's on my Rallye and have never looked back!
-------------------------------------------------------------------------------------

I fitted fk konigsports to mine to replace the worn out set of mix and match coilovers that were fitted when I got it, and although they were slightly better they were still awfull, I think the problem is that there is just no were near enough downward travel and the car was bloody dangerous on any thing that wasn't perfectly smooth. luckely enough I came across a compleat std set up on ebay not long back, best thing I've done to the car yet, its now a pleasure to drive.

my advice would be stick to std volkswagen knew what they were doing.

that said i've got a set of low milage konigsports going cheap now!
---------------------------------------------------------------------------------------

I bought a FK Konigsport setup for my G60 Syncro and spend a year pulling my hair out. The spring rate was too high and the length too short plus the drop was not enough. It banged and crashed on anything but flat. However the FK Highsport X kit thats on my new Rallye has loads on drop and the spring is not as compressed as much as the old kit so the spring and damper are matched better. Only done 4 miles though.
-------------------------------------------------------------------------------------

well just my views
...i also have found most coilovers ( spax ,avo,and fk ) to choppy and hard unless its flat as flat can be ........on my syncro i have got H + R coil overs all round , they have comfort road sport springs ,a little soft i thought at first but now after a 1100miles i am used to them and they are awsome for braking and the grip is A1 ,high speed stability is far more confidence inspiring than any other coil overs i have ever used ...all i would say is that a decent arb up front is req to eliminate body roll and the little bit of understeer...i have heard nothing but good things about the KW range ....
--------------------------------------------------------------------------------------



zgoraj napisano je pac cisto moje osebno mnenje. zaradi mene ima lahko kdor koli hoce klavir na stropu. dokler mi ne pade na glavo. jebemti papir za homologacijo ce je roba za dva solda. in turki naj se naprej zvijajo burek in tobak. suste pa naj prepustijo komu drugemu....

lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a hex dne Če Avg 02, 2007 3:40 am

he he :D saj sploh nisem napisal da kar ste rekli ni res, seveda je in to zelo res. pa nevem kaj se tolk kurcite ce se niste probal enih kebab gewind. jih bom pa jst pol spluval ali pohvalil (za svoj denar da se razume). veliko mulcev fura mk1-3 ali corradota na katerga te gewinde pasejo in nimajo pojma kva pomen podvozje. jah jih bom pa enmu teh kriterijev prodal pa kupil eno original ali pa ce bom trenutno takrat pri denarju konkretno podvozje. sicer pa v golfa ne mislim tolk vlagat, kar je tudi vzrok pocen gewind. tolk da se dokaj varno prevazam do takrat ko bo jetta na cesti, kar mi je prioriteta in ko bo golf varno vozen gredo vsi prihodki vanjo pa ma da ma bit za en hud stroj ko bo fertik. seveda med ostalimi stvarmi s konkretnim podvozjem!
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Avg 02, 2007 8:43 pm

fritz, al pa en ka mi loh postreže s konkretnimi podatki (brez ugibanj):
kolk stane serijsko, originalno vzmetenje za mk2 GTI. (vzmeti in amortizerji) In s tem mislim originalno originalno, tako kot je pršlo montirano na recimo mojga s fabrke leta 91 in ne nekih motomat/tapos kopij(sepravi s VW štempli, če se kej takega sploh še dobi)? Zna bit da ni lih poceni a?
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a Pozer dne Če Avg 02, 2007 9:02 pm

.
Zadnjič spremenil Pozer, dne Če Avg 16, 2007 12:59 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozer
 

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Avg 02, 2007 9:45 pm

No, to sm hotu slišat.

(Nima kej dost veze kater motor, ker ni neke hude razlike v ceni pomoje...)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Avg 15, 2007 10:24 am

Pozer napisal/-a:prbližn 620 eur, s tem da je to za KR motor, ker ne vem ozanke tvojega


amater. drugi isti motorji majo pa pinki fedre najbrž.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Prejšnja

Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov