amortizerji, vzmeti golf 2

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

amortizerji, vzmeti golf 2

OdgovorNapisal/-a hex dne Ne Jul 29, 2007 7:26 pm

torej na svojmu morm zamenat komplet. mal je zjahan pa se uzadj so kr eni fedri da je visji kot navaden tasovc.

rabim predlog kaj vzeti. nekaj poceni, ni treba da je ena high klasa.

glede visine me tut zanima. mislm na 70/50, pride to guma ze za obrobo?

tole je za kaj al vseskp en srot? klik
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a hex dne Ne Jul 29, 2007 8:02 pm

hmmm kaj pa tele gewinde? klik
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a besho dne Ne Jul 29, 2007 8:03 pm

hex napisal/-a:hmmm kaj pa tele gewinde? klik



se ni zdi da take je mel sašo na korlu....
KER NIMAM DENARJA ZA VINJETO SE VOZIM Z JAHTO..
Uporabniški avatar
besho
Honda sucks
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Jan 30, 2006 3:06 pm
Kraj: KOPER
Avto: Audi A3 s-line,vw Golf mk2 GTI

OdgovorNapisal/-a fritz dne Ne Jul 29, 2007 8:10 pm

eni govorijo, da je vse ista pasta samo druga nalepka.
ma ni jes, rece moj sin.

ce ze gevinde pol kw vsaj varijanta 2.

ce bo pa bolj klasika potem pa kombinacija:
eibach, hr --- koni, bilstein, spax

poceni? ne, hvala. sicer se bos pa sam odlocil.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a frcac dne Ne Jul 29, 2007 8:11 pm

Gre za gotovo kitajske gewinde ki se prodajajo pod nešteto imeni, cena pa je na ebayju malo pod 300?, pri nas je mislim da redna cena skoraj x2. Imena so Sport Maxx, TA Technix in podobna - vse pa so vroče svetleče cinkane, imajo alu modro eloksirane dele za nastavljanje, plinske obojestranske amortizerje in rdeče vzmeti.

Dani, Cilindr pa Matjaž jih imajo oz. so jih imeli zmontirane - pa pravijo da stvar deluje tako kot mora. Pri raznih vzmeteh 60/40 in tako dalje me moti to, ker ne zaupam tem številkam - gewinde pa nastaviš po okusu, pa še papirje imaš, zapelješ čez homolomo in gas naprej.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a ziga dne Ne Jul 29, 2007 10:06 pm

Tudi mene zanima kako je kaj s temi "kitajskimi gewinde" varijantami, so vredne svojega denarja?

Sam se tudi odločam za menjavo vzmeti in amortizerjev in se mi gewinde sistem zdi najboljša rešitev, ker menjava vzmeti in tiste cifre kolk se avto zniža mi nič ne pomenijo, z gewinde pa lepo znižaš kolikor ti paše.

Ne mislim pa kupovat KW, ali pa FK in podobno, ker jih moj avto ni vreden.

Lp Žiga
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

OdgovorNapisal/-a hex dne Ne Jul 29, 2007 10:12 pm

ce ni noben imel problemov s temi gewindami jih bom narocu. zaradi tega ker jest tut ne vrjamem stevilkam. da bi pa dajal 850? za KW mi je pa mal prehuda. (za syncrota pa 1500?) :roll:
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a WOB dne Po Jul 30, 2007 8:08 am

frcac napisal/-a:Dani, Cilindr pa Matjaž jih imajo oz. so jih imeli zmontirane - pa pravijo da stvar deluje tako kot mora. Pri raznih vzmeteh 60/40 in tako dalje me moti to, ker ne zaupam tem številkam - gewinde pa nastaviš po okusu, pa še papirje imaš, zapelješ čez homolomo in gas naprej.

Lp, Sašo


Oni imajo Vmaxx in zadeva ni delana na kitajskem in so cenovno vredni malo več in za ta denar najbolše kar se da dobit.

Za vse ostalo pa malo denarja malo muske!
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a super98 dne Po Jul 30, 2007 9:51 am

Jst sm z Vmaxx-i zelo zadovoljen, še posebaj zaradi razmerja cena-vožnja. Papirji so vsi in ni nobenega problema na homologaciji
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a frcac dne Po Jul 30, 2007 10:03 am

No glej, lahko da gre za isto robo, lahko pa da ne - ko je stvar gledal Matjaž je ugotavljal, da je najbrž to to. Vsekakor je tudi tukaj kot povsod toliko muzike kot denarja - ampak ti časi so pri delih počasi malo mimo, konkurenca dela svoje. Pri uslugah pa še vedno plačaš zlate roke :)

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Po Jul 30, 2007 10:52 am

Za 300 eurov greš raje k Turnšku, da zrihta podvozje tako kot se zagre :wink:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Po Jul 30, 2007 2:09 pm

ne vem no..mene bo težko kdo prepričal da so čunga-lunga firme na istem nivoju kot kaki bilstein al pa koni.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Jul 30, 2007 3:47 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:ne vem no..mene bo težko kdo prepričal da so čunga-lunga firme na istem nivoju kot kaki bilstein al pa koni.


Se strinjam, čeprav čunga-lunga so dobri čigumiji.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a WOB dne Po Jul 30, 2007 5:45 pm

Konkurenca pri podvozjih nima nobene veze, če ne znajo nardit dobrega podvozja ti prav nič nerabi. Na zunanjosti so prav vsi enaki oz. podobni važno je pa kar je notri in tukaj se zelo razlikujejo.

Za Golfa II če gledamo posamično (amortizer, feder)
Bilstein(HD)+eibach(ProKit) Preverjena zadeva in lahko samo rečem lega kot se zagre!
Sam imam trenutno v pripravi za GIII kompletno (amortizer+feder) od H&R samo še nisem utegnu zmontirat tako da kaj več nemorm povedat kako se obnese.

Za gewinde je pa takole, kot sem že zgoraj napisov, Najbolše (denar-kvaliteta) kar se da v SLO dobit so Vmaxx, če pa hočeš iz avta spravit še kaj več pol so pa KW V2 ali V3, pol maš H&R odlična podvozja, pa Bilstein PPS9 če maš pa solde ti pa Öhlins ali pa Reiger Suspension oresniči vse želje.

LP Dejan
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a hex dne Po Jul 30, 2007 7:37 pm

vse kar je zagarantirano dobro je muchos dineros. ce bi imel dost dnarja definitivno kupm KWje ampak ga trenutno ni oz. ga je treba v druge stvari vlozit...

dons sem vplacal tole: klik

pa bom vidu kako se bo obnesl. vseskup me je prislo 270,71?, kolk muske bo za to bo pa cas pokazal...

kako je pa z garancijo ce prek ebaya kupis?
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Jul 30, 2007 7:45 pm

no, pa da le se kdo drzi z mano. wob je nekoc ko smo se dajali o gumah napisal da je guma edini stik z realnostjo. ce je vmesni clen med gumo in avtom en kos v turciji zvitega jekla in z oljem skozi luknjico napolnjenega amortizerja potem se nimamo kaj vec pogovarjat...

glede nezaupljivosti do stevilk... firme ki naj bi ble priznane imajo kataloge, in preden se clovek spravi k nakupu je dobro malo prestudirat tisti drobni tisk. ce eibach napise 30/40 potem to tudi drzi. seveda morajo biti doticne vzmeti za doticni avto.

recimo: imel sem nov komplet eibach za A3. ampak je bil samo za bencin.
razlika med dizlom 20 kg. na koncu so vzmeti pristale seatu toledo.
hocem rect da gre marsikaj marsikam potem pa vse visi kot ena stara kurba.
al pa vzmeti 70 na standardne amortizerje... ja kaj pa se. kar je vec kot 50 rabi rebound amortizerje. seveda vse to stane. in ker ni penki penki potem pac eni vozijo po cesti nove stare kurbe. pa se z apexi ki se po enmu letu posedejo. al pac prej ali pozneje odvisno od drota ki so ga imeli tisti dan na liniji.

hex poki soldi, poka muzika. ti se bos pa itak sam odlocu.
zase lahko recem ko bo, bo. tapravo. do takrat pa stock. se zmeri boljse kot cungalunga.

lep vetrovni pozdrav f.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a hex dne Po Jul 30, 2007 7:51 pm

to vse drzi. ampak bolse novi cungalunga kot to kar mam trenutno gor.
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a ziga dne Po Jul 30, 2007 9:29 pm

hex napisal/-a:dons sem vplacal tole: klik

pa bom vidu kako se bo obnesl. vseskup me je prislo 270,71?, kolk muske bo za to bo pa cas pokazal...

kako je pa z garancijo ce prek ebaya kupis?


Lahko potem ko jih dobiš/zmontiraš malo opišeš če so vredni tistih 270?, ali je bolje obdržat stock podvozje.:roll:

Lp Žiga
Uporabniški avatar
ziga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Sr Maj 02, 2007 3:43 pm
Kraj: Savinjska dolina
Avto: Golf mk1 gti, Golf 2 GTI 8v

OdgovorNapisal/-a hex dne Po Jul 30, 2007 9:49 pm

brezskrbi da bom povedou kaki so :)
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Jul 30, 2007 11:22 pm

debata o čungalungah na pamet je brezvezna. Dokler ne probaš je brezveze govort. V praksi pa se Vmaxx gevinde dejansko odlično obnesejo. Mislim da ga tuki ni junaka, ki bi res rabu, oz. znal do konca izkoristit potencial ki ga pridobiš z najdražjimi produkti, oz. takega ki bi do konca izkoristiv razliko med enimi gewindami za 400? al pa KW v2. Sploh glede na razmerje razliko v ceni.

p.s.: V turčiji zvito jeklo je lih tako zvito kot v nemčiji, sej ga itak povsod zvijajo turki :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a Goti dne To Jul 31, 2007 12:05 am

Sicer pa se Turki na zvijanje spoznajo (burek, kebab, šamrole, tobak itd.) ...
Uporabniški avatar
Goti
Šverca božje aktovke
 
Prispevkov: 2394
Pridružen: To Feb 28, 2006 11:56 am
Kraj: Ljubljana/Prevalje
Avto: Tolsti šved - xc90

OdgovorNapisal/-a frcac dne To Jul 31, 2007 12:49 am

Moj namen ni bil načenjat neke burne debate... jasno je da so stvari ki jih plačaš konkretno načeloma tudi dobre. Bi bilo pa lepo probat, če se dobi kaj ugodnega, ki pa kvalitetno tudi zadovolji uporabnika lepo rečeno.

Naj recimo povem samo to, da so bile res najslabše kavbojke kar sem jih imel od Bossa, kupljene na razprodaji za nekaj jurjev več kot stanejo nove Dieselce - njihova polna cena je bila pregrešna. Okej sem rekel, so znižane in si če stisnem lahko privoščim tole - pa dajmo probat ta luksus, tisto dosti denarja dosti muzike, pa mi je bilo pošteno žal. Prvič so šle izredno ob barvo, drugič sem jih v pol leta popolnoma ponosil in tretjič - nikoli več. V tem primeru so se izkazale hlače s pol nižjo ceno konkretno bolje. Primerjava je ali pa tudi ni najbolj na mestu, tiste ki moti naj jo preskočijo :)

Bom napisal še enkrat - nikoli nisem rekel da je VMaxx enako kot K&W, daleč od tega. Sem pa po dolgem razmišljanju rekel "dejmo probat". Pa ni šlo za denar, ampak za to da se ne vozim počez čez ovinke in ne grem na stezo, ampak je res tako da v vožnji uživam največkrat takrat ko tisti konji pred mano skoraj spijo. Cruise mode je zame zakon. Okej, kdaj tudi nizko letimo, ampak to je druga pesem...

@goti - dobiš za pir ob prvi priliki, toliko smeha ob enemu postu pa že dolgo časa ne :lol:

Lahko noč, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a hex dne To Jul 31, 2007 1:11 am

Jurtz napisal/-a:debata o čungalungah na pamet je brezvezna. Dokler ne probaš je brezveze govort. V praksi pa se Vmaxx gevinde dejansko odlično obnesejo. Mislim da ga tuki ni junaka, ki bi res rabu, oz. znal do konca izkoristit potencial ki ga pridobiš z najdražjimi produkti, oz. takega ki bi do konca izkoristiv razliko med enimi gewindami za 400? al pa KW v2. Sploh glede na razmerje razliko v ceni.

p.s.: V turčiji zvito jeklo je lih tako zvito kot v nemčiji, sej ga itak povsod zvijajo turki :)


jure pod tole se pa podpisem!

@goti: ti si taprav patron, od mene tut dobis pivo!
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a WOB dne To Jul 31, 2007 11:11 am

Boste že spoznal enkrat kaj se pravi dobro podvozje al pa nič vredno podvozje.
Za moje pojme, je škoda vsakega evra za neko podvozje, ki ga kupiš samo zato ker je poceni ali pa ker se ga da nastavljat po višini. Raje šparam še kako leto več in si naštimam tako podvozje, ki bom imel kaj od njega in če se že lotiš predelavat svoj avto naj bo to storjeno kvalitetno ter z kvalitetno izbrano robo. Saj point tega je da izboljšaš avto ne pa da pokvariš njegove prvotne lastnosti.
S takim podvozjem lahko na avtu narediš več škode kot dobrega. če se gre samo zato da je avto nizek pa da od amortizerja ni nobene funkcije. Ker v takih primerih je vsako original vzmetenje boljše kot kako tako sranje, ki ga imaš na avtu samo zato da lahko rečeš da imaš kao športno podvozje.
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a CABBY dne To Jul 31, 2007 11:26 am

Dobro podvozje gor ali dol.
Mobikrog - isti avto isti šofer - enkrat z drugič brez inštruktorja. Razlika 6,2 sekunde na krog boljši čas z inštruktorjem.
Jebeš podvozje če ne znaš vozit.
96% šoferjev pa nižanje avtomobila uporablja za izgled in ne za divjanje. Tisti, ki smo pa dovolj nori pa v namene hitre vožnje uporabljamo prehitevanje po navideznem tretjem pasu, prehitevanje v škarje itd. Škoda je zaenkrat zanemarljiva (4× sovoznikovo in 1× voznikovo ogledalo) ampak so za mano ostajale tudi 3× večje konjušnice z boljšim podvozjem.
Mogoče sploh brezveze da omenjam svoje dogodivščine na forumu ampak pameti si pa okoli podvozja ne pustim solit. Zame osebno je 30% podvozje 70% voznik.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Naslednja

Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov