Stran 1 od 1

"Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: To Nov 11, 2014 9:03 pm
Napisal/-a Tomi
No, mislim da te teme še nisem zasledil na forumu, če pa je kje že kaj napisanega, se jo pa lahko izbriše.
V glavnem, zanima me vaše mnenje, sploh od tistih ki imajo te "štange" montirane na avtu, mogoče ima kdo na dvojki in bi znal povedati kakšna je razlika. :)
Tako da prosim čim več od tega, od sprednjih zgornjih in zadnjih, pa tudi od ojačitev pod avtom.
Hvala in lep pozdrav ! :)

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: To Nov 11, 2014 9:37 pm
Napisal/-a pocesnkII
iz prve roke; brez ojačitev je avto ko čigumi.

p.s. neglej na lepoto, važna je trdota [smilie=biggrin.gif]

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: To Nov 11, 2014 10:21 pm
Napisal/-a Tomi
Pa verjetno je dost če imaš montirane samo zgornje, spredaj in zadaj ? :)

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 8:33 am
Napisal/-a pocesnkII
meni se to zdi nekako tako kot bi babo samo sleku in tam končal. če imaš namen nametati ojačitve v avto pol naj bo vse (ajde lih kletke nebi notr tlaču)
spredaj zgoraj IN spodaj, prav tako zadaj,....

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 10:01 am
Napisal/-a no_name
Teh štang v avtu nimam, tko da ti z izkušnjami z roke ne bom postregel.
Za moje pojme je to za večino nas smrtnikov brezveze.
Če bi bila šasija od avta res tko švoh narejena, da bi čutil razliko bi po 20000km vsi popokal na zvarnih spojih.
Poleg tega je večina štang ki sem jih videl narejena v lok, ovink za izogib kšni stvari... štanga ki ni narvna se uklanja in ne drži nič. Pa od teh štang za moje pojme ni drugega kukr da avto butneš na eno stran pa imaš žvak še na drugi k gre čez štango; če je seveda taka kukr more bit :lol:

Najprej ene huuude gume, močno zadušene amortizerje, trde selen bloke pa vožnja podobna rallyju poj se pa bo opazl...

Kar se pa babe tiče je pa za kšno bolš da je tud slečeš ne :lol:

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 10:02 am
Napisal/-a eugene
Dvojka ima spodaj most tako da ne vidim kako ojačitev bi sploh rabla. pri enki je pa spodnja ojačitev prva stvar ki jo treba vgradit. Sciroccoti 16v so jo imeli original.

Jaz sem naredu tako:
Slika

In ja je opazit razliko.

Cel thread o ojačitvah za enko:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5289709-This-is-why-your-A1-chassis-needs-upper-and-lower-stress-bars


Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 12:39 pm
Napisal/-a Tomi
no_name napisal/-a:Teh štang v avtu nimam, tko da ti z izkušnjami z roke ne bom postregel.
Za moje pojme je to za večino nas smrtnikov brezveze.
Če bi bila šasija od avta res tko švoh narejena, da bi čutil razliko bi po 20000km vsi popokal na zvarnih spojih.
Poleg tega je večina štang ki sem jih videl narejena v lok, ovink za izogib kšni stvari... štanga ki ni narvna se uklanja in ne drži nič. Pa od teh štang za moje pojme ni drugega kukr da avto butneš na eno stran pa imaš žvak še na drugi k gre čez štango; če je seveda taka kukr more bit :lol:

Najprej ene huuude gume, močno zadušene amortizerje, trde selen bloke pa vožnja podobna rallyju poj se pa bo opazl...

Kar se pa babe tiče je pa za kšno bolš da je tud slečeš ne :lol:



No, razmišljanja so dobrodošla :wink:
Za te štange se odločam ker na avtu so montirani bilsteini z eibach vzmeti (novo), gume so tud dobre, pa še dokaj trde ker je višina 45...sileni so pa tudi ta trdi...pa me še vedno malo moti tisto nagibanje v ovinku...zato upam da bi to rešil s to zadevo :)
Mislim pa, da za nas navadne smrtnike ta zadeva spet ni tako draga da si je nebi mogel privoščiti, sploh pa se to da narediti use doma, če seveda znaš :)

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 12:49 pm
Napisal/-a Tomi
Aja, mal sem brskal po internetu, da vidim kako imajo drugi to narejeno :)

Spredaj spodaj, če je že smiselno štimat, kot je rekel eugene da ima dvojka most, bi naredil tako ker je izvedba čisto enostavna
Slika

Zgoraj spredaj je več izvedb, vendar že imam načrt, in je PODOBEN temu
Slika

Za zadaj se pa še odločam, mogoče kdo ve a so potrebna dodatna vpetja, je dosti razlike, ali je dovolj če je samo ena štanga med stebričkoma od amortizerja ?
Slika


Te štange so ponavadi z inoxa, kar je verjetno najbolje. debelostenski železni rori niso dovolj dobri ? ...malo gledano tudi cenovno :)

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 1:55 pm
Napisal/-a Jurtz
lahko ti povem da OMPjeve niso iz inoxa ;)

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 2:19 pm
Napisal/-a bajta
inox je bolj vizualna fora pomoje, debelostensko železo se ne zvija lih extra.

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 12, 2014 2:46 pm
Napisal/-a no_name
Tomi napisal/-a:moti tisto nagibanje v ovinku...zato upam da bi to rešil s to zadevo :)


nagibanje v ovinku boš rešil s:
-bolj togim stabilizatorjem
-tršimi vzmetmi

ojačitev kle nima veze

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: To Nov 18, 2014 9:20 pm
Napisal/-a Jure
Tomi, če ti rata v avto spravit kaj podobnega kot je na drugi sliki, prosim pofotkaj. Ker pri meni je blo to no-go, še tako je blo treba haubo "modificirat" ( :mrgreen: ) da se je zaprla čez loputo. :)

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: To Nov 18, 2014 9:41 pm
Napisal/-a Jurtz
taprav strut bar za 16vja je obrnjen navznoter - proti požarni steni, nižje in za loputo in kolektorjem. ;)

Slika

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 19, 2014 2:33 am
Napisal/-a kmetek
Točno tako, ti rabiš trše/debelejše stabilizatorje in nič druzga. S temi struti ne boš kej dost dosegu, jest brez nekega resnega testa temu ne verjamem nič. Nej bo en frajer, pa naredi gibljiv strut (cev v cevi, nepritrjeni med sabo) in gor nalepi eno nalepko ali kos metra, da se vidi da zadeva diha. Pol pa lepo havbo dol, eno kamero zmontirat pa tiščat. Če mu bo na vrhu košev na tej zadevi avto dihal več kot 1mm in ni cel pregnit, mu ČASTIM 50€ za nakup struta.

In ne, to ni hec, samo moje prepričanje da je 3/4 tega sranje samo in izključno marketing. Evo kar v akcijo, da vas ne prehitim in se vsaj na slovenskih tleh nekaj dokaže v tej smeri [smilie=beer2.gif]

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 19, 2014 4:19 pm
Napisal/-a pocesnkII
kmetek napisal/-a:Točno tako, ti rabiš trše/debelejše stabilizatorje in nič druzga. S temi struti ne boš kej dost dosegu, jest brez nekega resnega testa temu ne verjamem nič. Nej bo en frajer, pa naredi gibljiv strut (cev v cevi, nepritrjeni med sabo) in gor nalepi eno nalepko ali kos metra, da se vidi da zadeva diha. Pol pa lepo havbo dol, eno kamero zmontirat pa tiščat. Če mu bo na vrhu košev na tej zadevi avto dihal več kot 1mm in ni cel pregnit, mu ČASTIM 50€ za nakup struta.

In ne, to ni hec, samo moje prepričanje da je 3/4 tega sranje samo in izključno marketing. Evo kar v akcijo, da vas ne prehitim in se vsaj na slovenskih tleh nekaj dokaže v tej smeri [smilie=beer2.gif]


jaz naredim bolj simpelj test in mi boš dolžan 50€ Velja?

z odprem šajbo na voznikovih vrati in prste porineš na zgornjo špranjo med vrati in karoserijo. potem pa ga prikrivi čez en ovinek. boš videl kako boš imel lepo črne nohte k ti jih bo stisnilo.

p.s. govorim iz prve roke, k sem to naredu na mečki poleti, pa hitrost je bila nekje 30kmH skozi krožnega [smilie=zeppelin.gif] [smilie=zeppelin.gif]

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 19, 2014 10:20 pm
Napisal/-a kmetek
Golf I ali II, razdalja med levim in desnim sprednjim košem. Tam so ponavadi strutbari. In ja, tvoja izkušnja je del mojega pointa. Da ni pri vseh avtih ravno TO šibka točka.

50€ nagrada tistemu ki nalepi svoj video, na katerem je merilna skala in se vidi da koše premika za več kot 1mm. In kot sem rekel, da ni avto kot švicarski sir, zdrava, solidna, 20+ stara karoserija na normalnih gumah (da ne bo kakšen junak na slick-ah :lol: ).

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 19, 2014 11:53 pm
Napisal/-a Jure
Jurtz, mi je prav žal zdaj da nimam kake slike. Nebi spravu niti takega pod haubo, verjami mi...

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 19, 2014 11:57 pm
Napisal/-a Jurtz
ja če maš bosansko haubo... ni pripravljena za motorsport program :mrgreen:

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Če Nov 20, 2014 6:09 pm
Napisal/-a no_name
pocesnkII napisal/-a:jaz naredim bolj simpelj test in mi boš dolžan 50€ Velja?

z odprem šajbo na voznikovih vrati in prste porineš na zgornjo špranjo med vrati in karoserijo. potem pa ga prikrivi čez en ovinek. boš videl kako boš imel lepo črne nohte k ti jih bo stisnilo.

p.s. govorim iz prve roke, k sem to naredu na mečki poleti, pa hitrost je bila nekje 30kmH skozi krožnega [smilie=zeppelin.gif] [smilie=zeppelin.gif]


:lol: :lol: :lol:
upam, da si ta test naredil before in after strut bar in še na sovoznikovih vratih:lol:

Če odpreš vrata se ti avto zvije v sveder. 3 vratni še tolk bolj. Tu spet noben strut bar ne pomaga ampak samo kletka...
Ta zvitje boš opazil že na dizalici če ga dvigneš na skrajnem koncu da sta oba kolesa v zraku in odpreš vrata.
K so vrata zaprta gre preko pantov in kljuke povezava.
Pa tud pr 30km/h se doseže visoke obremenitve...

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Če Nov 20, 2014 7:09 pm
Napisal/-a kmetek
Tocno to smo enkrat probali, avto spredaj na kolesu dvignit 10cm od tal. Pri Clio I komaj zapres vrata, pri II mores malo bolj zaloputnit, pri III se razlika skoraj ne opazi. Pa ni to problem samo v letih in zmatranem materjalu, ampak napredku na togosti skozi generacije.

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Če Nov 20, 2014 7:28 pm
Napisal/-a Jure
Jurtz napisal/-a:ja če maš bosansko haubo... ni pripravljena za motorsport program :mrgreen:


:mrgreen: => Nimam več, zdej jo imam od Roverja :lol:

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Pe Dec 05, 2014 12:34 am
Napisal/-a malinuc
avti res "dihajo" pri obremenitvah, če ne verjamete, al pa test se da nardit. Primer, če avto dvigneš z dvigalko na primer na sprednji levi strani za usaj 20 cm od tal pa se vrate ne zapirajo več normalno.

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Če Jan 22, 2015 12:43 am
Napisal/-a Marcel
Js sm istega mišljenja kot "kmetek". zgornji strut je pomoje edino za dirke uporabn ker je vzvod od osi do kugle napram od osi do vrha amortizerja zanemarljiv glede na konstrukcijo školjke... Za spodnje ojačitve (take ki jih ima eugene) pa čist vrjamem da se pozna ker tam so resnične bočne sile na školjko avta. Ampak spet ko dobr rukneš v robnik ko te kje odnese se ne zvije školjka ampak roka! Torej je navadna plehnata roka še vedno šibkejša od školjke... Moje mnenje je da če češ dirkat si kupiš najprej praviln avto.

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Če Jan 22, 2015 2:38 pm
Napisal/-a Jurtz
to kar ima eugene, pride v poštev v golf1, li nima "mosta", pri drugih... g2, 3 to nima nekega nujšega učinka, ker to delo opravlja sam most.

Re: "Strut bar" - ojačitev podvozja

OdgovorObjavljeno: Po Mar 30, 2015 1:16 am
Napisal/-a mk1golf4life
Golf 1 absolutno rabi spodaj ojačitev, moj avto je mel spodaj frame horne že zvite ko sem ga dobil (čeprav je bil 100% zadet v eno kolo)
Problem je ko je to enkrat res zvito ker optike ne moreš več lepo nastavit, tako da sem kar fino se je#al da sem poravnal nazaj na original razdaljo tista 2 šravfa za roke (in še zdaj nekje drugje ne štima, bom si dal še posla s tem) :roll:
Je pa fajn to vedt ko kupuješ avto, če ni taprava razdalja med šravfi, več kot mm odstopanja od originalne mere pol veš da nekej ni OK ali je znotraj rjavo ali je blo pa butneno.
Je pa ta razdalja med šravfi roke dost pomembna glede na to da ima edina tako strogo predpisano odstopanje po tovarniških papirjih, vse ostalo je na +- 3mm.

Tolko povem od enke kar vem, zdaj pa kar mislim o ojačitvah na sploh-pa ne me narobe razumet, tudi jaz bi rad čimbolj ojačal svoj avto ker mi gre na jetra da se napr. vrata ne zaprejo ko ga dvignem na enemu vogalu in mi je čist logično kaj hočejo doseč samo:
WTF!?! :oops: [smilie=sick.gif]
Slika
[smilie=nugget.gif] Kdorkoli je to delal ima tolk preveč dnarja da kar glava peče. [smilie=boxing.gif]
Zakaj u p$Q%o materno je dajal zglobe na ojačitev ki mora bit čimbolj fiksna?
Potem pa še tista štanga počez ki ima edino funkcijo za zvija horizontalno štango, mislm ni tle logike nobene.
Fizika sedi cvek pa mama naj pride s kuverto v šolo ker mate dnarja dost :evil:

Oprosti sam ti avti ne rabjo zadej nobene ojačitve za tistih 150 kil teže kokr je na zadnji osovini je še original premočno švaba naredil, pa tudi horizontalna postavitev štange je čisto brezveze ker sile delujejo v drugo smer.
Če je komu všeč naj si namontera, sam nikar ne sanjat da je to za karkoli drugega kot za to da kao zgleda.

Pa tole je tud, neka štanga trikilska za vola ubit pol pa navojna palca v sredin da se ja zvija ko kuhan makaron, pa da je ja čimveč teže ker je avto prelahek na sprednjem koncu ne :roll:
Slika

Pri enki je res šibka točka v podvozju, od dvojke naprej pa imajo to dost dobro naštudirano da se tele bolt-on kupi-in-montiraj ''ojačitve'' ne poznajo nič.
Če naj bi že ojačitev kaj zalegla mora bit direkt privarjena na karoserijo,če ne direktno pa vsaj z nosilcem in po možnosti z čimbolj ravnimi linijami cevi.
Najšibkejša točka je pri vratih, in tam ne gre drugače ojačat kot z roll cage pa še tist more bit dobr naštudirano da je dejansko
pozitiven učinek glede na to da iz tega pride tudi teža ki se je vsak dirkač poskuša znebit čimveč kolikor je možno.

Zame je tole edina prava ojačitev karoserije, vse ostalo je bolj kot ne stranmetanje denarja ali pa za tiste ki hočjo zgledat na avtošovu.
Slika
Slika

Na žalost nisem pripravljen raskirat potniškega prostora za take zadeve, ma ne morem si pomagat da nebi začel vsake tolko fantazirat da bi naredil to v mojem avto, sploh recimo ko naletim na kašnega bedaka na cesti in vem da sem v mojem avtu palačinka če me nabaše


Je pa z rollcage na cesti velik problem in sicer če nimaš čelade in te nekdo nabije recimo z boka ti bo zgornja cev ki gre nad vrati razbila glavo da si 100% mrtev. (isto če se avto prevrne čez streho)
Tako da če bote kdaj se vozil z takimi avti dajte resno čelado na glavo ali pa če res ne morete dobit čelade spustite sedež do konca v poden da ne bo glava v višini štange.

Se opravičujem še enkrat če sem komu pamet solil sam sem res veliko študiral o temu pa mislm da bi tud vi se strinjali z mano če bi tolk tega predelal v glavi kokr sm jst.
Pač posledica tega da se vozm okoli s tako slabotno staro drvarnco :oops:

Pa varno vožnjo [smilie=auto.gif]

Lp, Matevž