Golf 1 absolutno rabi spodaj ojačitev, moj avto je mel spodaj frame horne že zvite ko sem ga dobil (čeprav je bil 100% zadet v eno kolo)
Problem je ko je to enkrat res zvito ker optike ne moreš več lepo nastavit, tako da sem kar fino se je#al da sem poravnal nazaj na original razdaljo tista 2 šravfa za roke (in še zdaj nekje drugje ne štima, bom si dal še posla s tem)
Je pa fajn to vedt ko kupuješ avto, če ni taprava razdalja med šravfi, več kot mm odstopanja od originalne mere pol veš da nekej ni OK ali je znotraj rjavo ali je blo pa butneno.
Je pa ta razdalja med šravfi roke dost pomembna glede na to da ima edina tako strogo predpisano odstopanje po tovarniških papirjih, vse ostalo je na +- 3mm.
Tolko povem od enke kar vem, zdaj pa kar mislim o ojačitvah na sploh-pa ne me narobe razumet, tudi jaz bi rad čimbolj ojačal svoj avto ker mi gre na jetra da se napr. vrata ne zaprejo ko ga dvignem na enemu vogalu in mi je čist logično kaj hočejo doseč samo:
WTF!?! Kdorkoli je to delal ima tolk preveč dnarja da kar glava peče.
Zakaj u p$Q%o materno je dajal zglobe na ojačitev ki mora bit čimbolj fiksna?
Potem pa še tista štanga počez ki ima edino funkcijo za zvija horizontalno štango, mislm ni tle logike nobene.
Fizika sedi cvek pa mama naj pride s kuverto v šolo ker mate dnarja dost
Oprosti sam ti avti ne rabjo zadej nobene ojačitve za tistih 150 kil teže kokr je na zadnji osovini je še original premočno švaba naredil, pa tudi horizontalna postavitev štange je čisto brezveze ker sile delujejo v drugo smer.
Če je komu všeč naj si namontera, sam nikar ne sanjat da je to za karkoli drugega kot za to da kao zgleda.
Pa tole je tud, neka štanga trikilska za vola ubit pol pa navojna palca v sredin da se ja zvija ko kuhan makaron, pa da je ja čimveč teže ker je avto prelahek na sprednjem koncu ne
Pri enki je res šibka točka v podvozju, od dvojke naprej pa imajo to dost dobro naštudirano da se tele bolt-on kupi-in-montiraj ''ojačitve'' ne poznajo nič.
Če naj bi že ojačitev kaj zalegla mora bit direkt privarjena na karoserijo,če ne direktno pa vsaj z nosilcem in po možnosti z čimbolj ravnimi linijami cevi.
Najšibkejša točka je pri vratih, in tam ne gre drugače ojačat kot z roll cage pa še tist more bit dobr naštudirano da je dejansko
pozitiven učinek glede na to da iz tega pride tudi teža ki se je vsak dirkač poskuša znebit čimveč kolikor je možno.
Zame je tole edina prava ojačitev karoserije, vse ostalo je bolj kot ne stranmetanje denarja ali pa za tiste ki hočjo zgledat na avtošovu.
Na žalost nisem pripravljen raskirat potniškega prostora za take zadeve, ma ne morem si pomagat da nebi začel vsake tolko fantazirat da bi naredil to v mojem avto, sploh recimo ko naletim na kašnega bedaka na cesti in vem da sem v mojem avtu palačinka če me nabaše