zavore za mk1

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

zavore za mk1

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Dec 28, 2007 9:26 pm

torej mam namen menjati komplet zavore na enki, pa me zanima kaj vse morem zamnejati da bo slo gor (ce bo sploh slo) diski sprednji in zadnji od vr6 ali gti ja.
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

OdgovorNapisal/-a hex dne Pe Dec 28, 2007 10:48 pm

vr ma 5 lukn!
Chicks that dig dubs rule. Chicks that drive them is marriage material.
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

OdgovorNapisal/-a EX dne Pe Dec 28, 2007 10:50 pm

hex napisal/-a:vr ma 5 lukn!


gti tut [smilie=zeppelin.gif]
Bitte keine Schlaumeier, Reifentreter, Probefahrtgeile, Motor An- und Ausmacher und Neuwagenfetischisten!
Uporabniški avatar
EX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Pe Jun 15, 2007 12:29 am
Kraj: oberkrain
Avto: Golf II Gti 16v

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Dec 28, 2007 11:02 pm

EX napisal/-a:
hex napisal/-a:vr ma 5 lukn!


gti tut [smilie=zeppelin.gif]

dvojka pa enka ne. sej ni neč napisal od katerga gtija. vr6ke majo pa vse 5 lukn.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a EX dne So Dec 29, 2007 3:23 am

gti je napisano v zvezi z vr6, sklepam da pač trojka. najbolje menjat za gti zavore od mk1 spredaj pa od mk2 zadaj. pa ne bo dileme s številom lukenj. s tem je možno montirat tudi 13 col felge. če je od mk1 spredaj ni potrebno menjat nič drugega kot samo diske, nosilc klešč, same klešče in ploščice. zadaj pa vse že našteto in pa težnostni ventil na premi pa je pečeno. da ne bom pametn, počakam še na ostale komentarje......
Bitte keine Schlaumeier, Reifentreter, Probefahrtgeile, Motor An- und Ausmacher und Neuwagenfetischisten!
Uporabniški avatar
EX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Pe Jun 15, 2007 12:29 am
Kraj: oberkrain
Avto: Golf II Gti 16v

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Jan 01, 2008 9:38 pm

ok to vem da ma vr6 5 luknen enka pa 4 prevsem me zanima ce bi pasalo nosilci klešč ali morem menjati tut aksinkelne, ker pri mk3 zadaj zamenjas samo aksinkel in das diske gor in je to to. ali pase zadnji aksinkel od kake mk3 (nima veze kere) na mesto aksinkelna mk1.
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

OdgovorNapisal/-a WOB dne To Jan 01, 2008 10:01 pm

Še enkrat bom napisal, kot sem že v eni temi.

Prenje peste od trojke ali dvojke ne grejo direkt na enko, bi mogu kar precej predelat kar pa nima haska.
Zato je najbolša rešitev, klešče dobit od Golfa VR6 ali pa od Golfa G60, kupi (al pa če ga sam narediš) tale adapterček cca 100evrov, ki ga namestiš na tvoje peste oz. peste od Golafa 1.
Slika
Kupiš še diske za spredaj 280x22, 4x100 pa imaš spredaj problem rešen.

Za zadaj je pa najbolša in najcenejša verjanta da dobiš od prvega modela dvojke GTI zadnje bremze, ti nebo treba delat niti nosilcev za ročno zavoro, zajle pa od golfa II 1,3 bencinar in si zmagal.
Pol pa da dobiš še en bremz pumpo od 22mm pa en povornh lonc (servo ojačevalec) pa se boš po prvih beciklih vozu.

LP Dejan
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron