Brakes Upgrade doing it Brembo Style

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jan 08, 2008 5:53 pm

Tha Real M napisal/-a:
eugene napisal/-a:924 je bil sprva VW projekt. Ko je Vw ga na 3/4 razvoja opustu ga je prevzel porsche, ki je rabu en low budget avto za v svoje vrste. Da bi kaj pasalo na G1 dvomim ker je 944 zadnji pogon. Paše pa na hrošča :wink:

Sploh pa ne vem kaj tolko kompliciraš z temi bremzami. Spredaj pusti origi in zadaj dej diske od G2 če jih še nima. Čisto dovolj. Če pa hočeš že komplicirat pa ne vidim zakaj ne moreš montirat kakih večbatnih z adapterji. Ampak kaj ni potem razmerje spredaj- zadaj porušeno?


lol še enkrat razlagam... ne kompliciram! fora je v tem da kakšne 944 ali 924 čeljusti ni problem dobiti... zanimam me samo, če bodo z standardnim adapterjem pasale gor.. brez da izumim toplo vodo... to je vsa poanta..in nič drugega. Konec koncu bi ji verjetno dobil ceneje kot pa kaj bol ultra dultra super preformance... get it?
tha money is tha issue ! 8)
why spend more if you can spend less?? :idea:

LP

M


Od navadnega 944 so svinsko težke. 4 batne od turbaka pa drage. Kupi wilwood.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jan 08, 2008 5:56 pm

Tha Real M napisal/-a:
Sküll napisal/-a:ima že zadaj diske. razmerje spredaj zadaj je kul ker ima itak zadaj un mehanizem ki spusti moč na zadnjih zavorah zato da ne zablokira

zadaj na roccotih ni tega mehanizma, kolikor sem gledal, naj bi se ta proces odvijal pri zavornem cilindru al koker kol se ze rece tej zadevi...

LP

M


To more bit na zadnji premi ker rabiinput od pomika. To ma vsaka katrca in ibiza od mame, tako da mislim da je na vseh novejših avtih. Je pa od G1nk samo na GTIju.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jan 08, 2008 6:03 pm

Jurtz napisal/-a:
Tha Real M napisal/-a:tha money is tha issue ! 8)
why spend more if you can spend less?? :idea:

LP

M

pol je edina logična odločitev, da jih daš od g60 ;)


nope to spet ni res.. kot sm prebiral in tudi slisal od par uproabnikov teh zavor; niso price performance... ne doprinesejo bistveno več..
torej spet edina logična rešitev iskati dalje:D

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jan 08, 2008 6:09 pm

Kupi wilwood no. Daj ki me zanima kako se obnesejo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Jan 08, 2008 6:10 pm

poraja se mi vprašanje, kolk doprinosa boš pa ti rabu? kaj pa misleš dat not za eno mašino? 300KM?

eno vprašanje za tiste ki vejo: kakšne zavore so pa na Limited golfih? navadne od g60? ker več dvomim da bo TheM upal spravt iz sciroccota.... tako da nevem zakaj g60 zavore nebi ble dovolj.

Rad bi vidu tipa, ki bi peljal g60ko tako da bi mu ble original zavore premalo :)

TheM: kolk je cena wilwood? in kolk g60? :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jan 08, 2008 6:17 pm

eugene napisal/-a:
Tha Real M napisal/-a:
Sküll napisal/-a:ima že zadaj diske. razmerje spredaj zadaj je kul ker ima itak zadaj un mehanizem ki spusti moč na zadnjih zavorah zato da ne zablokira

zadaj na roccotih ni tega mehanizma, kolikor sem gledal, naj bi se ta proces odvijal pri zavornem cilindru al koker kol se ze rece tej zadevi...

LP

M


To more bit na zadnji premi ker rabiinput od pomika. To ma vsaka katrca in ibiza od mame, tako da mislim da je na vseh novejših avtih. Je pa od G1nk samo na GTIju.



bom preveril in sporocim..nic nisem govoril za je to 100% res...
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jan 08, 2008 6:18 pm

eugene napisal/-a:Kupi wilwood no. Daj ki me zanima kako se obnesejo.


to mi je reklo ze par ljudi.. :D :D :D

LP

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jan 08, 2008 6:23 pm

Jurtz napisal/-a:poraja se mi vprašanje, kolk doprinosa boš pa ti rabu? kaj pa misleš dat not za eno mašino? 300KM?

eno vprašanje za tiste ki vejo: kakšne zavore so pa na Limited golfih? navadne od g60? ker več dvomim da bo TheM upal spravt iz sciroccota.... tako da nevem zakaj g60 zavore nebi ble dovolj.

Rad bi vidu tipa, ki bi peljal g60ko tako da bi mu ble original zavore premalo :)

TheM: kolk je cena wilwood? in kolk g60? :)


zaenkrat ostaja mašina stock... samo definitivno tako ne bo ostalo..
kok pa so dimenzije g60 ?

nism se peljal g60, sm pa peljal marsikaj ze... in vem, da mi zaviranje niti pod razno na roccotu ni blo vsec.. tako da zamenjava bo, pa tut ce bremzam z kolom pod zicom in hrčki laufajo v obratno smer :D
cena za wilwood je in vključuje:
brembo diske, 4 batne čeljusti, stahl cevi, adapterje, ploščice in tekočino SUM = 670 USD
G60 cost = light me up! no idea:?:

LP

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jan 08, 2008 6:42 pm

Ni čudno da ti ni blo všeč sa je ves sistem pref***n. Zamenjaj cevi, tekočino, ploščice in diske in bo delalo kot se zagre. Na mojmu gTIju bremza čisto solidno. Ni dirkalnik ampak tudi ni tako slabo da ne bi omogočalo spirited driveing.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Jan 08, 2008 7:52 pm

eugene napisal/-a:Kaj to s titanom je res al hec? Jaz bi rabu ga za kako malenkost. Kaj gre to na kilo al kako? Kot prvo za talarje od vzmeti ventilov.

oj trenutno je mozno dobiti samo cevi..

LP

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a samurai dne To Jan 08, 2008 8:01 pm

Poglej, sej ni nujno da bodo pa večji diski ki so mogoče malo manj kvalitetni pa bolje zavirali. Moj predlog, oziroma kako bi jst naredil: komplet obnoviš zavorne čeljusti (narazen lepo spucati, speskati polakirati, nova tesnila komplet in nazaj sestaviti), kupiš tarox diske ampak serijske velikosti in ene dobre ploščice, pa bo tako grabilo, da si boš kekčevo pesem nazaj pel, verjemi :lol: . Ni vse v velikosti, tudi kvaliteta naredi svoje :wink:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Jan 08, 2008 9:32 pm

kakor ne gre vsak amortizer z vsako susto tudi vsaka ploscica ne gre z vsakim diskom. vsako izumljanje kosta. al udari po plehu in denarnici al pa po glavi.

obnovi original z original kosi in bo cisto dovolj. na mojem g1 sem imel komplet vse renovirano in je bilo prav cisto vredu in cisto zadosti. pa verjemi da se nisem fjakal po cesti.
ni vse kar je vecje tudi boljse. je pa res da prej pade v oci.

pa se na 16 bos moral iti.

tha money is tha issue.
lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Jan 08, 2008 10:09 pm

preveč besed, premalo dejanj.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Jan 09, 2008 12:49 pm

samurai napisal/-a:Poglej, sej ni nujno da bodo pa večji diski ki so mogoče malo manj kvalitetni pa bolje zavirali. Moj predlog, oziroma kako bi jst naredil: komplet obnoviš zavorne čeljusti (narazen lepo spucati, speskati polakirati, nova tesnila komplet in nazaj sestaviti), kupiš tarox diske ampak serijske velikosti in ene dobre ploščice, pa bo tako grabilo, da si boš kekčevo pesem nazaj pel, verjemi :lol: . Ni vse v velikosti, tudi kvaliteta naredi svoje :wink:


Oj,

vem da bigger ni always, to mi je popolnoma jasno.. tudi v dimenziji ne mislim ne vem kakih odklonov od orginalnih.. 280mm je vrh glave dovolj...
po drugi strani pa ne vem..bom vidu.. se zanimam dalje.. u bistvu sem hotu samo zvedit dimenzije in kompatibilnost...ostalo mi je popolnoma jasno..

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Sr Jan 09, 2008 12:50 pm

fritz napisal/-a:kakor ne gre vsak amortizer z vsako susto tudi vsaka ploscica ne gre z vsakim diskom. vsako izumljanje kosta. al udari po plehu in denarnici al pa po glavi.

obnovi original z original kosi in bo cisto dovolj. na mojem g1 sem imel komplet vse renovirano in je bilo prav cisto vredu in cisto zadosti. pa verjemi da se nisem fjakal po cesti.
ni vse kar je vecje tudi boljse. je pa res da prej pade v oci.

pa se na 16 bos moral iti.

tha money is tha issue.
lpf


thx za tip, na 16 ne bo treba najverjetneje iti.. razen če se bo izkazalo, da so celjusti res preogromne.. v kar pa dvomim...
iščem dalje..

LP

M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Prejšnja

Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron