Devet let vozim mojega golfa IV na tehnični in do danes vedno vse ok.
Danes cel vesel peljem avto na tehnični in takoj ob vhodu na valjih glej ga zlomka - besede mojega kolega ki dela na tehničnih pregledih "tvoja ročna desnega kolesa dela zelo slabo"
nisem mogu verjet, da je to res.......
Skoči pol on v kanal in pogleda če je kaj vidnega narobe na ročni in takoj opazi da je strgana gumica na koncu zajle od ročne (ta najbrš preprečuje da bi vidirala voda v ohišje zajle). Poleg tega pa opazi, da se vzvod, ki ga zajla povleče ne vrača do konca ko je ročna spuščena. Pa si lepo rečem ok mogoče vzvod se ni vračal in je pokurilo ploščice ker je pripeljalo do tega da kolo ne brenza.
Pridem jaz domov pogledam ploščice in so nekje na pol porabljene - enako obrabljene kot na levem kolesu (avto ima 97000 km). Zatem sem snel zajlo iz vzvoda in opazil, da se je vzvod vrnil do konca na svoje mesto - torej pomeni da zajla ne dovoli da se vzvod vrača. Poskusil sem vzvod postaviti v prvotno mesto, tudi ko je bila zajla na njemu in sicer je šlo izključno z izvijačem in zelo na trdo. Zatem pa sem v ohišje zajle nafilal malo olja, da bi zajla lažje drsela, vendar ni bilo uspeha. Opravil sem tudi testno vožnjo in sicer tako, da sem pri majhni hitrosti zategnu ročno - zadnji kolesi sta blokirali istočasno.
Ne tej točki se sprašujem ali je to prav, da se vzvod ne vrača na prvotno mesto? Hod vzvoda na kolesu, ki slabše zavira je manjši kot na temu drugemu kolesu. Glede nato, da ploščice niso obrabljene mi ni jasno zakaj bi to kolo slabše zaviralo kot drugo.
Poleg tega vas prosim, če mi lahko kdo svetuje kje se lahko zajlo nateguje oz. popušča (na spodnjem delu avto tega ni mogoče storiti).
Za kakršen koli kometar ali misel se vam v naprej zahvaljujem.