Utrujeni fedri...

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

Utrujeni fedri...

OdgovorNapisal/-a boro dne So Maj 24, 2008 10:10 pm

Torej takole je.
Moj golf (dvojka 1.6d) je pr hiši delovno vozilo. Ma niti ni samo delovno - je za vse mogoče. Od vsakdanje vožnje na šiht, do izletov, obiskov, dopusta in tudi dela (hmmm... sliši se že skor kot reklama tako vsestransko uporaben je). Zanimivo da je pr hiši še novejši avto pa je golfek tisti....

No to sem hotel. Velikokrat grem z njim po makadamu in slabših poteh - pa naj bo na travnik, v gozd... kamorkoli se dopravim gre z mano tudi orodje tako in onako in včasih tudi delovna sila (beri pomočniki). Tukaj pa se zatakne. Kakor sta v avtu več kot dva, ali pa če je vsaj malo tovora v prtljažniku (ne vem na oko 10, 20 kil) se avto zadaj tako posede da morem bit že malo umetnika in malo Bojana Križaja, da ne drsam po tleh z dnom. Pravzaprav sem opazil razliko pri praznem avtu med polno natankanim in praznim rezervoarjem. Da niti ne omenjam kako izgleda od zunaj .... še čolni na morju se ne dvignejo toliko....

Kakorkoli. Amortizerji so videti dokaj novi. Sicer blažijo nihanje dobro. Pa niti nimajo veze z težavo. Sklepam, da so vzmeti že toliko utrujene da ne opravljajo svojega dela. Svetujte mi prosim kaj naj naredim. Morda dodatne vzmeti če se to da?? al naj grem po nove in če - kolko to kaj stane? Obstajajo kakšne trše - mogoče pašejo s kakega drugega (težjega) avta? Bojim se, da na avtoodpadu dobim še kaj slabšega....

Saj nebi želel, da je zadaj višji (dobro centin ali dva)... Rad bi uglavnem, da se avto ne posede zadaj že ob minimalni obremenitvi. Kaj mi je narediti??

aja pa še to: nekoč sem zasledil, da menjava zadnjih fedrov ni problematična tako kot prednjih.... če jih odšravfaš jih ne... kako naj napišem... niso tolko napete in ne "skočijo" v naročje ampak jih samo lepo snameš.... kako je z menjavo??
boro
Novinec
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr Feb 27, 2008 11:03 pm

Re: Utrujeni fedri...

OdgovorNapisal/-a samurai dne Ne Maj 25, 2008 12:49 am

Od passata B3, 35i karavana (1988-1993) jih daj noter, so sigurno trše, če pa zamenjaš kar kompleten amortizer, pa bo še za centimeter višji, ker ima passat šalco privarjeno približno centimeter višje kot pa golf mkII.
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: Utrujeni fedri...

OdgovorNapisal/-a tomos90 dne Pe Maj 27, 2011 7:32 pm

Obujam/sposojam dokaj staro temo ... Imam skoraj identičen problem kot avtor teme. Zdi se mi, da sta zadnja fedra "zmatrana", pr prvih sem pa menjal le desnega, ker se je zlomu en zavoj, a imam občutek, da še vedno visi ali pa je za to kriv zadnji levi amortizer/feder, ki je najbolj problematičen (in zato daje občutek, da je prvi desni višji)?! Možno je tud, da sem se sam zaj* ko sem 2x pelou ene 400kg revij (mau sem sicer gledal na razporeditev teže - po zicih ...) - kot jaz in še 4je taki s cca 100kg :D [smilie=zeppelin.gif] - ker pač ni blo druge opcije, saj je biu šefe že fino žiučen.

Torej zanima me, če se je že kdo poglabljal v to in morda ve, kakšne so kaj številke kg/cm (N/m) spredej/zadej pri novih fedrih, gre se pa za Golfa II. Tako bi recimo z lahkoto preveril ali so za "k sosedom v koruzo" :D ali so že original tako mehki in so še za nucat.
Uporabniški avatar
tomos90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 621
Pridružen: Ne Mar 14, 2010 9:41 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: VW T3 Multivan

Re: Utrujeni fedri...

OdgovorNapisal/-a EX dne Pe Maj 27, 2011 8:32 pm

pomojm je pri obeh treba kr komplet zadnje dva fedra zamenat. če se vedno voziš sam in izrecno samo po "lepih" cestah (če je to pri nas sploh mogoče), je sigurno manjša možnost, da se kaj posede, kot pa če ga na polno obremenjuješ.

zadnje fedre dobiš za pocen denar, zamenjat jih tut ni problem. pri demontaži/montaži je potrebno pazit, da se vzmet vseeno stisne z orodjem. se da tut na roke, sam ne vem kdo ma kolk levih in desnih rok in kolk še preostalih prstov na njih.

najbolje je seveda če se zamenja komplet z amortizerji, pa je mir. kopije a`la Monroe so po 50-60€ za par, vzmeti pa še cnej. tolkda se pomojm da z nekimi 100€ pridt skos.

aja pa še to. da niso mogoč zgornje šalce pregnile in je šlo vse skup skozi u prtljažnik :D
Bitte keine Schlaumeier, Reifentreter, Probefahrtgeile, Motor An- und Ausmacher und Neuwagenfetischisten!
Uporabniški avatar
EX
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Pe Jun 15, 2007 12:29 am
Kraj: oberkrain
Avto: Golf II Gti 16v

Re: Utrujeni fedri...

OdgovorNapisal/-a tomos90 dne Pe Maj 27, 2011 8:52 pm

"Koš" je ku nov, za šalce ne morem trdit, mam pa že use v garaž: vse 4 nove amortizerje Sachs :wink: , ležaja/udarne za pru konc in šalce za zadnji, uzeu sm še tiste plastike/pene za zaščito pred smetmi, pozabu sem idin na zadnje udarne gume, tistu grem še iskat. Use skp cca 150€, zdej še za fedre dajat [smilie=rant.gif] ... mau tesna bo z dnarjem :( .
Uporabniški avatar
tomos90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 621
Pridružen: Ne Mar 14, 2010 9:41 pm
Kraj: Novo mesto
Avto: VW T3 Multivan


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov