amortizerji in vzmeti

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

amortizerji in vzmeti

OdgovorNapisal/-a fritz dne So Apr 01, 2006 3:43 am

da ne bomo smetili po ostalih temah, dajmo se tu malo razpisat o amortizerjih, vzmeteh, original sportnem podvozju.....

torej prisel sem do eibach prokit : golf II, jetta 19E

EW8502001VA (EW8509001VA, 16V in diesel)
EW8502002HA

ker se mi zdi skoda dela pa stavit to na zdajsnje amortizerje, razmisljam o nabavi novih. izkusnje z koni gelb so odlicne, zato razmisljam o nabavi le teh. sicer sem bil zadovoljen tudi s plinskimi h&r, so pa bli nabavljeni u kompletu z vzmetmi in ze tovarnisko uglaseni.prav zaradi "uglasitve" me zanima katera kombinacija bi se uredu obnesla. pa se to: a se da na mojemu spredaj menjat samo kartuso?

torej: kaj, kje in po kaksni ceni nabavit......

pa se ena umetniska
Slika
lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Apr 01, 2006 7:00 am

imel sem eibach in monroe reflex pa se e dobro obneslo na cesti. pred par tedni sem kupoval nove amortizerje za polota pa mi je tip pravil, da ce ga mislim spustit, naj kupim druge amortizerje ker naj bi reflexi bli deljeni na dva dela...plinski in hidravlicni, in ce ga spustis ubistvu dela samo en od teh dveh, drugi pa ne, ker je avto ze tolko nizek. kolko je tle resnice ne vem....
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a hard dne So Apr 01, 2006 12:18 pm

Klasičen amortizer
Slika
Plinsko oljni amortizer
Slika
Kris.
Uporabniški avatar
hard
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 734
Pridružen: To Feb 14, 2006 6:59 pm
Kraj: Maribor
Avto: 8D

OdgovorNapisal/-a Cilindrowsky dne So Apr 01, 2006 3:21 pm

Eibach in Bilstein, to je prava kombinacija, tudi sam razmišljam o menjavi, sicer amortizerje že imam, nakup fedrov me pa še čaka. :D
Slika
Uporabniški avatar
Cilindrowsky
''ROCK'' n' roll
 
Prispevkov: 427
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 1:12 am
Kraj: Idrija
Avto: '09 VW Golf VI GTI, '92 Lancia Delta HF Integrale

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Apr 06, 2006 12:45 pm

odgovor st 1. technoracing kranj.

koni sport 8741-1204 124.800 sit
koni sport 8040-1043 64.800 sit

skupaj 189.600 sit ali 787 eur.

amortizerji so nastavljivi po trdoti.
ostalih info se ni.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Če Apr 06, 2006 1:14 pm

BureK napisal/-a:imel sem eibach in monroe reflex pa se e dobro obneslo na cesti. pred par tedni sem kupoval nove amortizerje za polota pa mi je tip pravil, da ce ga mislim spustit, naj kupim druge amortizerje ker naj bi reflexi bli deljeni na dva dela...plinski in hidravlicni, in ce ga spustis ubistvu dela samo en od teh dveh, drugi pa ne, ker je avto ze tolko nizek. kolko je tle resnice ne vem....


Reflexi so plinski, vsaj tak so men rekl ko sm jih kupil.
Slika

LP Luka
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Apr 06, 2006 1:29 pm

reflexi so hidravlicni in plinski, kot se lahko razbere iz unih slik tam gor.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Če Apr 06, 2006 2:00 pm

jaz mam KAYABA PREMIUM oljne gor, pa EIBACH PROKIT pa sem zadovoljen

sem bil pa zanč pr TODIVU ravno ko je neki trojki menjal amortizerje in ne moreš verjet ko je prinesel nov amortizer je bila sveča na naovem KRAJŠA za vsaj 4 cm.
tko da to je malo loterija, kolega ki v firmi prodajajo LOWTEC ma LOWTEC amortizerje pa eibach prokit na passatu 3b l 2000 pa še 4m je pa se avto lepo pelje dobro izgleda itd

je pa res da sem jaz za vse 4 amortizerje dal 2/3 cene v Sloveniji
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Apr 06, 2006 2:05 pm

fritz napisal/-a:odgovor st 1. technoracing kranj.

koni sport 8741-1204 124.800 sit
koni sport 8040-1043 64.800 sit

skupaj 189.600 sit ali 787 eur.

amortizerji so nastavljivi po trdoti.
ostalih info se ni.


Takšne imam jst na mojmu, nastavljivi so samo prednji.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Apr 06, 2006 3:30 pm

...res pada dez, ma ti ni treba bit tako redkobeseden :D . moram biti kot trsica u soli: si kupu nove , stare, so ze bli, kje, kolko, si ne/zadovoljen,
uporabljas nastavitve, tatatatta.... no u obzir uzamem tudi, da nimas casa.

odgovor st.2 Tivox d.o.o ljubljana

Cena KONIsport z DDV, 129.566,00 SIT (540,67EUR)

moram prasat za kataloske, da vidim ce gre za isto stvar?
razlika 250 eur ???
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Apr 06, 2006 8:18 pm

fritz napisal/-a:...res pada dez, ma ti ni treba bit tako redkobeseden :D . moram biti kot trsica u soli: si kupu nove , stare, so ze bli, kje, kolko, si ne/zadovoljen,
uporabljas nastavitve, tatatatta.... no u obzir uzamem tudi, da nimas casa.
odgovor st.2 Tivox d.o.o ljubljana
Cena KONIsport z DDV, 129.566,00 SIT (540,67EUR)
moram prasat za kataloske, da vidim ce gre za isto stvar?
razlika 250 eur ???


No pa začnimo. :)

Jaz sem jih sicer dobil na avtu v kombinaciji z serijskimi vzmetmi, ampak so bli zdraven vsi papirji, navodila, garancija... Tako da je blo nekej branja.
Stvar drugače tako zgleda:
SlikaSlika

Natakneš tisti bel nastavek na vrh amortizerja (na "klobuku", skozi tiste plastične pokrovčke je treba luknje zvrtat), in potem ga vrtiš. Je stvar kar zanimiva za se malce igrat in testirat drugače. Evo primer: ko sem imel še serijske vzmeti (avto je bil lepo raven), sem se malo igral in sem jih (amortizerje, op.p) zatisnu do konca. In avto je bil tako predvidliv da res ni; v ovinku si samo spustil gas ali malce pipnu bremzo, in že je šel počez (prenos teže). Kasneje, ko sem ga znižal, se to ni več dogajalo ker avto malce nazaj visi. :? Sej potem sem jih za dva zavoja odpustil, ker je bil GTi enostavno pretrd za normalno vožnjo - še posebej na daljše relacije. Mi pa zna pa zadaj na koprski hitri cesti malce zagrabit, če smo štirje težkokategorniki :) s prtljago v avtu (jebentiluknjeinhupserje). Gume so 195-50-15.

No in lega na cesti? Tega ti nebi znal povedat, ker sem probal premalo drugačnih podvozij. Meni se zdi v redu. Smo pa zadnjič ugotovili, da prijateljeva R19 16v z serijskim podvozjem in 205/16 dokaj vredu bridgestonkami nima kej iskat zdraven. :)

Uglavnem, zadovoljen seveda sem znjimi, samo, če povem po pravici, bi 2× premislu preden bi se odločil zanje, sploh za ta denar.
(gewinderulz.press :mrgreen: )

Še kakšno vprašanje? :)

lp, Andrej
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Apr 06, 2006 8:56 pm

ja, predpostavljam da mas vse stiri. ce mas namen u kratkem nabavit gewinde, a jih prodas?
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Apr 06, 2006 9:31 pm

fritz napisal/-a:ja, predpostavljam da mas vse stiri. ce mas namen u kratkem nabavit gewinde, a jih prodas?


Zaenkrat še ne. Gewinde so v planu, samo kdaj pa ne vem, ker imam enostavno preveč stroškov na vidiku (gume, bremze grejo proti koncu, reg. bo kmalu, wsee tudi :) ).


lp, Andrej
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Apr 07, 2006 3:20 am

thx anyway. zdaj pa eno prakticno uprasanje: zakaj vse tako tripajo tele gewinde? ali mi lahko kdo razlozi u cem je prakticna prednost pred kombinacijo eibach/koni sport (ali kako drugo) h kateri se nagibam jaz?

po moje 99% oseb, ki montirajo gewinde, potem ko so enkrat nastavljene
tega ne tikajo vec. ali se pac motim? edina smiselna razlaga mi je
poletje/zima tam kjer so vozne razmere geografsko pogojene, oz. da je predelani avto tudi edino vsakdanje prevozno sredstvo in pac u casu snega ne pociva.

[smilie=think.gif].....lpf
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Pe Apr 07, 2006 12:02 pm

Ja z kakšnimi aftermarket fedri ne moreš avta tako znižat kot z gewindami (fleksarca in razne druge destruktivne metode so tle izključene). Pol so res še kakšne kajle in te fore, pa pri varianti 2 si lahke še trdoto štimaš.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a lini dne Če Jun 08, 2006 12:40 am

Če je glih tema odprta bom kr kle nadaljeval. V čem je uporabna razlika med plinsko-oljnim in klasičnim amortizerjem. Ok razumem zgradbo sam ne razumem pa funkcionalne razlage. Edin kar sm uspel stuhtat je to da plinskega ne morš zabit do konca ker je spodi patron s plinom in ne pusti da bi se zadeva dotaknila dna. Še kaka druga razlika al ne?
lini
 

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Če Jun 08, 2006 10:10 am

da se ga, samo batnico morš skrajšat. amortizer dela pod vrhom ali na dnu isto, dokler nima stika z pokrovom ali dnom. tako da skrajšaš batnico in požen joža. Razlika je v tem da plinski skoz dela dela dela in ko neha delat to naredi v trenutku. oljni pa s časom popušča. Pa še malo bolj trdi so plinski v osnovi.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron