Večje čeljusti/zavorni cilinder

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a Blu dne Ne Dec 06, 2009 11:42 pm

Da Jurtz ne bo jezen. Imaš prav, zato pa so vprašanja in odgovori.

Napisal/-a čare dne Ne dec 06, 2009 8:41 pm
Pedal je mehak/gumijast zato ker so bremze nove in se morajo unest/potlačit in zard tega tud en qrc primejo,tako da bo ene 300 km bolj tema,pa nizek pedal če je glavni cilinder premajhen.


Zanima me zakaj?

Jaz si to razlagam takole. Večji kot je glavni zavorni cilinder, več moči porabiš pri zaviranju ali drugače, bolj trdo je pedalo. Iz tega torej po moje sledi; če je pedalo globoko, to ne pomeni, da je cilinder premajhen ampak prej to, da je v sistemu zrak in se zato bolj pogrezne. Zrak je bolj stiskljiv od olja je pa fizikalni odgovor. Nisem ravno mehanik sem pa imel nekaj fizike v šoli.

Mi je že samurai rekel, da naj se menja cilinder in ga seveda tudi bom, če je dejansko to to.

Enlighteen me please.
Zadnjič spremenil Blu, dne Ne Dec 06, 2009 11:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a Blu dne Ne Dec 06, 2009 11:42 pm

Napisal/-a čare dne Ne dec 06, 2009 9:23 pm
če je večja čeljust gre v njo več olja in če maš originalen cilinder gor bo šlo pedalo bolj globoko da boš zadevo nafilal,če pa bo glavni cilinder večji pa bo stisnil tudi večjo količino olja ob manjšem hodu.To je nekako tako kot da bi čez cev z notranjim fi-jem spustil liter vode isto pa bi naredil z cevjo ki ima fi 10 mm.Kje bi šla voda hitreje skoz??
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a Blu dne Ne Dec 06, 2009 11:46 pm

Ok. Ampak večje čeljusti pomenijo samo toliko več olja na začetku v sistemu. Hod bi moral biti v obeh primerih "isti". To je tistih par mm od ploščic do diska. A ni olje itak že v čeljustih tudi brez pritiska na pedal?
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a čare dne Po Dec 07, 2009 12:00 am

če maš v original čeljusti pol dcl olja v večji pa 1dcl in je pri obeh ob spuščenem pedalu 0,5 mm med ploščico in diskom boš z original cilindrom moral pedal 2X bolj proti tlem premaknit da boš v čeljust porinil tok olja da bo zaviralo,če je pa cilinder večji ima potem v sebi tudi več olja in ga boš porinil manj proti tlem da boš nafilal čeljust.Simpl ko pasulj in isto je pri zadnjih bremzah na pakne,kjer boš moral pedal bolj pritisnit če bojo le te razštelane,ker boš moral cilinderček bolj nafilat z oljem kot pa če bi bile pakne odmaknjene od bobna tok da ne drajsajo in je cilinder že napolnjen in rabi samo še toliko olja da zagrabi
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a čare dne Po Dec 07, 2009 12:15 am

Še en šolski primer:
maš nedolžno babo in tvoj tič gre na tesno not
potem babo za 10 let pozabiš
medtem je dala ta ista baba neznano število tičev vase pa še kakšnega mulca je rodila
po 10 letih ti to isto babo nasadiš na istega tiča kot pred 10 leti (recimo da si bil pred 10 leti že do konca razvit)
kaj ugotoviš??
Da je tvoj tič premajhen in da ne gre več tako na knap kot pred 10 leti :D
v bistvu je pa baba mal zmahana in rabi večjega tiča :D
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a Blu dne Po Dec 07, 2009 12:24 am

:lol:

Sej večina bi zastopla že pri prvi razlagi. Verjamem pa, da si moral še ponazorit. :lol:

Hvala za razlago.
One wrote: "There's no substitute for VW 16V..."
Uporabniški avatar
Blu
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Ne Nov 16, 2008 9:11 pm
Kraj: Ljubljana / Ig
Avto: VW Golf II 16V (kr)

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Dec 07, 2009 1:14 am

aaaaaaaahahahaha čare car! :D

za to izjavo lahko daš za pir! :D
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a lukavr6 dne Po Dec 07, 2009 1:15 am

čare napisal/-a:Še en šolski primer:
maš nedolžno babo in tvoj tič gre na tesno not
potem babo za 10 let pozabiš
medtem je dala ta ista baba neznano število tičev vase pa še kakšnega mulca je rodila
po 10 letih ti to isto babo nasadiš na istega tiča kot pred 10 leti (recimo da si bil pred 10 leti že do konca razvit)
kaj ugotoviš??
Da je tvoj tič premajhen in da ne gre več tako na knap kot pred 10 leti :D
v bistvu je pa baba mal zmahana in rabi večjega tiča :D



aaaaaaaaaaaaaaaaaa, zdej mi je jasno :mrgreen:
... (Corrado) might be the greatest collection of bad VW ideas ever put into one car.
Uporabniški avatar
lukavr6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 982
Pridružen: To Jun 23, 2009 8:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Corrado vr6, Corrado vr6, Renault Clio:)

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a super98 dne Po Dec 07, 2009 1:51 am

:D :D :D :D


čaretu zgleda spet manjka
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Dec 07, 2009 3:41 am

:D :D :D

care, jebenti tvoje izjave ne morem niti scenzurirat, tako da si mi dolzan bozjo aktovko.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a čare dne Po Dec 07, 2009 8:14 am

fritz napisal/-a::D :D :D

care, jebenti tvoje izjave ne morem niti scenzurirat, tako da si mi dolzan bozjo aktovko.

a zdaj sem pa za izobraževanje še aktovko dolžan??Kam gre ta svet??
Dani?Kakšne pa strelaš?Manjka mi ne,če bi pa bog kakšno za usput poslal pa nč hudga :D
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: Večje čeljusti/zavorni cilinder

OdgovorNapisal/-a sablac dne So Jan 26, 2013 1:39 am

mal stara tema a da pristavim svoj pisker.
kater glavni cilinder od golfa 2, oziroma kater glavni cilinder na servo od golfa dve zmontirat-najdet da bi poganjal ene hude bremze spredi in zadi.lp
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Uporabniški avatar
sablac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Če Avg 07, 2008 11:59 pm
Kraj: celje-štore
Avto: g1 r32 biturbo 4 motion,pasat tdi 4 motion


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov