Stran 1 od 1

Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Po Feb 22, 2010 12:18 am
Napisal/-a nevednez
Torej za daylija bi rabil en komplet vzmeti+fedrov. Spuščal ga nebom ker to je dayli, zadnji fedri so že rahlo utrujeni, če smo 4-je v avtu, je že problem.

Gledal sem sprednji amortizerji so po cca 45€ komad, zadnji po 40€ komad. Fedri zadnji so po 35€, sprednji so še dobri, ampak če bom menjal vse amortizerje, bom še sprednje fedre, cca 45€ po komadu. Torej komplet cca 350-400€ če računam še gumice, ležaje, šalce.

Ima kdo kakšno cenejšo varijato? Gre se pa za Seat Toledo, letnik 98, AFN motor (TDI), 230k km.

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Po Feb 22, 2010 2:20 pm
Napisal/-a Vičo
Samo en nasvet - amortizerjev ne kupuj ravno tistih najcenejših - raje kupi ene malce dražje, boš bolj zadovoljen z njimi.
Monroe naj bi bla recimo ena srednja stvar.

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Po Feb 22, 2010 2:21 pm
Napisal/-a Jurtz
vprašaj za ceno sachs v stahlgruberju. mislim da naj bi sachs delal "originalne" amortizerje za vw. ;)

mislim da bi že menjava amortizerjev tuki nardila veliko razliko. nevem če je sploh potreba menjavati fedre? razen če niso res fuč...

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Po Feb 22, 2010 4:38 pm
Napisal/-a nevednez
z fedri je tak:
-toledo ima odzadaj iste fedre kot jih ima golf 2. S tem da je zadaj 30cm daljši od dvojke in temu posledično so tudi fedri bolj posedeni zadaj. Pa še težji je od dvojke (mislim da 1150kg, bom pogledal doma)A ima passat 35i karavan iste amortizerje zadaj? Bi bila to vredu varijanta?

Nekaj verjetno k temu pripomore tudi 10let vožnje in 230k km. Aja, pa evro kljuka :D

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Po Feb 22, 2010 6:12 pm
Napisal/-a Jurtz
nevednez napisal/-a:Nekaj verjetno k temu pripomore tudi 10let vožnje in 230k km.

to je bistven podatek. nima smisla neki mutit z robo iz drugih avtov. zamenjaj amortizerje in bo. če bi jih menjal na vsake 50k, nebi bil nikoli nič poseden ;)

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Po Feb 22, 2010 6:52 pm
Napisal/-a nevednez
Jurtz napisal/-a:
nevednez napisal/-a:Nekaj verjetno k temu pripomore tudi 10let vožnje in 230k km.

to je bistven podatek. nima smisla neki mutit z robo iz drugih avtov. zamenjaj amortizerje in bo. če bi jih menjal na vsake 50k, nebi bil nikoli nič poseden ;)


Če bi jih jaz naredil 230k km, bi amortizerje sigurno vmes 1x zamenjal. Ampak takle voz sem kupil, tako je stanje. Jeb..a prejšenjemu lastniku je bil to očitno pevelik strošek :D

Itak vsak avto ki ga kupim dobi takoj neke ''bolezenske znake'' ki jih pri prejšnem lastiku ni bilo.
Bom poklical v stahlgruber, pa vprašal za ceno.

@vičo
tudi imam v mislih monroe amortizerje. Nad nekimi čingalinga poceni nisem ravno navdušen-slabe izkušnje.

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: To Feb 23, 2010 1:21 pm
Napisal/-a BureK
ko sem dobil mk4 je imel 18k na števcu in zdaj jih ima nekih 125. 100k km in jaz sem mnenja, da ni enega dobrega amortizerja na avtu več.

in ko se kupuje, se kupuje dobro.

rabljeno je lahko od koga, ki jih je že zguncal in potem opral da se šajna ko novo in ti jih uvali kot "dober nakup"...moreš še bit vesel, ko te je tip zajebal :D

monroe spet ne bi kupoval ampak odvisno od tvojega stila vožnje in kolko časa misliš imet avto. spet če kupiš neko podvozje, ki paše tudi na golfa, lahko potem ko prodaš avto izkoristiš robo za naslednjega ali pač nabaviš nekaj dobrega za bit miren.

kot sem že povedal, to da ne pije olja je podatek o ohranjenosti motorja. privošči mu dobro podvozje in boš videl da boš tako najboljse sel skozi.

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: To Feb 23, 2010 11:30 pm
Napisal/-a nevednez
BureK napisal/-a:
...in ko se kupuje, se kupuje dobro.


to se strinjam. Popolnoma. Kupil bom itak vse novo. Ne bom pa kupoval gevind ali podobno ker ne potrebujem in ker jih je škoda. Avto služi vsakodnevni uporabi. Poleg dobre lege je pomembna tudi udobnost vožnje.

BureK napisal/-a:
monroe spet ne bi kupoval ampak odvisno od tvojega stila vožnje in kolko časa misliš imet avto. spet če kupiš neko podvozje, ki paše tudi na golfa, lahko potem ko prodaš avto izkoristiš robo za naslednjega ali pač nabaviš nekaj dobrega za bit miren.


če bo vse po planih, imam namen avto imet 2-3 leta, kar pomeni 150+ k km. Torej bodo kakršnikoli amortizerji fuč. Pravtako tudi vse drugo na avtu. :mrgreen:

stil vožnje... dizel. Saj veš čemu je dizel namenjen in kak se dizla vozi. počasi (užitek je edino majhna poraba), normalno po predpisih (več ali manj). Za dušo je drugi projekt. Na bencin.

BureK napisal/-a:kot sem že povedal, to da ne pije olja je podatek o ohranjenosti motorja. privošči mu dobro podvozje in boš videl da boš tako najboljse sel skozi.


Bom še malo poklical po trgovinah. Spet 400€ ni drobiž. Nekaj pa bo treba naredit, časa je tri mesece, spotoma ko bom delal servis.

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: To Jan 04, 2011 8:20 pm
Napisal/-a gebre
Živjo,

imam en problem in sicer na mojem Golfeku III sta dala odpoved zadnja amortizerja. Problem je v tem, ker ne vem katero firmo izbrati: Monroe ali Kayaba? Ne iščem neke športnosti, rabim pa nekaj ugodnega in da ne bo čez 1leto stanje spet enako (stric google je vrgel ven veliko kritik na račun Monroe vzmetenja).

Se pravi kaj je boljše vzeti? Monroe Original (oljni), Monroe Reflex (plinski) ali Kayaba Premium (oljni), cena teh je od 30-34 €/kom in se mi tudi pod razno ne sanja kaj izbrati :?

Še nekaj...mehanik mi je rekel naj nabavim tudi gumice+šalčke+ležaje za oba amortizerja, je to ta stvar na linku pod imenom "MONUTING KIT"? Je cena 25€ (za oba amortizerja) za ta Monroev kit preveč ali je realna, ker za Kayabo je recimo 16€ za oba amortizerja.

http://www.kyb-europe.com/kits.html

http://www.avtomehanika-dolinar.si/opisi.php?odpri=monroe


Hvala že vnaprej [smilie=beer2.gif]

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: To Jan 04, 2011 8:35 pm
Napisal/-a hex
vzem kayabo. mounting kit v linku je pa za spredej.

lahko se pa pr men oglasis pa dava ene rablene sachse gor za male pare ;)

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: To Jan 04, 2011 8:40 pm
Napisal/-a gebre
Tisti linki so bili samo, da vem če je to taprava stvar :wink:

Zakaj pa bi recimo vzel Kayabo? Kakšen argument mogoče?

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: To Jan 04, 2011 9:29 pm
Napisal/-a hex
zato ker so take lepe mat crne barve, zapakirane v lepe rdece skatle :P

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Sr Jan 05, 2011 11:12 am
Napisal/-a BureK
...in NISO monroe :D

jaz bi osebno izbral stare Sachs-e :wink: seveda če so še kaj dobri

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Ne Apr 24, 2011 12:29 pm
Napisal/-a tomos90
Če si lahko še jst mau sposodim temo ...

Stanje je sledeče, pozim je zamrznu zadni lev amortizer, sem rekel bom menjal le zadnje dva.
Mi pol kakih 14 dni nazaj zadnji lonc hudič vzame in sem, med tem ko je majster auspuh rihtou, mau podvozje pregledou.
Seveda sta spustla tut prvedva, kar se mi je že prej zdelu (avto visi, mogoče so kle tut fedri v igri :x ).

Zdaj pa me zanima mnenje o tehle amortizerjih, ki mislm da niso nevem kaj (brat ne skrbi tuk za avto :roll: pa je dau te pred kratkim na svojga, k mislm, da so bli med cenejšimi). Hočem uglavnem nekej dokaj pocen, a ne narejeno iz riža.
Slika

Pa poleg tistih gumic in ostalega me zanima, če so fedri od mk3 trši kot od mk2, ker se mi tako kot nevednezu posede zadnji konec ob prisotnosti 2-3 vampežev ( :D [smilie=beer.gif]). Bi se to obneslo s tršimi fedri le zadaj (mam pač eno možnost dobit fedre od 3-ke)?

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Pe Apr 29, 2011 6:53 pm
Napisal/-a tomos90
Ne duha ne sluha ... :?

No, odloču sm se za Sachs-e, me pa zdej nekej zanima. V trgovini mi je možak reku, d so zadni 38€, predni pa 39€ - sm biu veseu ku radio, ker jst sm mu reku komplet prvi, in ne sm vložek, ampak se nisva zastopila, on je pa sm kimou in jih naroču. Danes pa pridem, dela drug in mi pove, da so prišli vložki in ne celi, le ti pa naj bi bli 109€ komad :roll: (ne vem, kam je un včerej gledou). Od kot taka razlika (70€ zgolj zarad opornika/sedala): [smilie=blink.gif]
Slika
Cena cca. 40€
Slika
Cena cca. 110€

Naj potem vzamem samo vložek? Spodnji del je videt še dober (pred enim letom je desni sicer dobil en šok - zvita feltna, roka, polosovina - a amortizerju ni blo vidt, da mu kaj fali), al se to menja ponavad v kompletu, ker je pač že staro?

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: So Apr 30, 2011 9:12 pm
Napisal/-a Piky
ponavad se zamenja samo vložek, nevem zakaj bi vse menjal, no, edino če je krivo ali pregnito. :wink:

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 01, 2011 9:39 pm
Napisal/-a Tha Reel M
Piky napisal/-a:ponavad se zamenja samo vložek, nevem zakaj bi vse menjal, no, edino če je krivo ali pregnito. :wink:


Čaki, a lahko recimo tut pr golfu 4 ali passatu 3bg zamenjas samo vložke amortizerja?

LP
M

Re: Vzmeti + amortizerji

OdgovorObjavljeno: Ne Maj 01, 2011 9:47 pm
Napisal/-a Piky
Tha Reel M napisal/-a:
Piky napisal/-a:ponavad se zamenja samo vložek, nevem zakaj bi vse menjal, no, edino če je krivo ali pregnito. :wink:


Čaki, a lahko recimo tut pr golfu 4 ali passatu 3bg zamenjas samo vložke amortizerja?

LP
M


nimam pojma če isto velja tudi za ta dva avta, vem samo, da to velja za 2ko, in da ima tudi corrado takšen sistem... :wink: