Double-up hub conversion

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Mar 26, 2010 1:59 pm

Zanimiva zadeva:

Slika

Slika

Fifteen52 offers a comprehensive catalog of the industry's highest quality aftermarket and OEM parts. Our pricing is extremely competitive and in most cases we are able to match or beat any advertised price.

Look to this section for a more conventional list of products, descriptions and pricing, but until then please contact us for any of your European automotive needs.

"They took all my money and supplied me with an obsessive compulsion to modify my car... I blame 1552 for all my current woes."

Adaptec Speedware is now a division of fifteen52. Offering the most complete line-up in the industry of performance wheel adapters and spacers, Adaptec is here to serve all your custom wheel fitment needs. Contact http://www.adaptecspeedware.com for more info!
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Mar 26, 2010 2:27 pm

ma sem en mesec nazaj al nekaj takega cekiral njihovo stran, pa tega se niso imeli gor. jih bom moral kontaktirat.
ampak zanimivo, ce so oni to izvedli, potem je fizicno dovolj trdno, da prenese obremenitve. se pravi da bi to lahko brez bojazni tudi sam navrtal

as you told me jinx :wink:
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Pe Mar 26, 2010 5:37 pm

fritz napisal/-a:ma sem en mesec nazaj al nekaj takega cekiral njihovo stran, pa tega se niso imeli gor. jih bom moral kontaktirat.
ampak zanimivo, ce so oni to izvedli, potem je fizicno dovolj trdno, da prenese obremenitve. se pravi da bi to lahko brez bojazni tudi sam navrtal

as you told me jinx :wink:

videt je tak kot da je iz originala povrtano če šepiše gor made in germany :) samo vrtaj fritz nima kaj bit :twisted:
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne Ne Mar 28, 2010 9:11 pm

ma to sam naredis v 2 urah :D

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a piko dne To Mar 30, 2010 8:06 am

ja, izvrtat je ze enostavno.

Samo nosilnost vrezanega in pa valjanega navoja je pa bistveno drugačna. Jaz tega osebno ni bi prekticiral z rezanjem navoja. Vsak vrh navoja ti predstavlja novo zarezo (zarezni učinek). Vsi resno obremenjeni navoji so valjani.
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a fritz dne To Mar 30, 2010 8:38 am

ali mi lahko strojnisko obrazlozis, kaj bi se dogajalo z materialom,
ce bi v petkrat sto dal stojne in jih zavaril,
dve luknji od stikrat sto pa bi povaril ?

kaksen material se pa sploh uporablja za ta pesta ? a so povrsinsko obdelana ?
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a piko dne To Mar 30, 2010 10:05 am

po pesti jaz ne bi nič varil, ker bojo problematične deformacije. Sicer ne vem materiala iz katerega je, je pa sigurno po obdelavi se poboljsano. Če bi se ze lotil predelave, bi dal navoje uvaljati (lahko pa sam kupis orodje in naredis na borwekru, orodje ca 150-200 eur). Kajti material se med vajlanjem utrdi (gnetenje), silnice po materialu potekajo po krivulji, z rezanjem navoja pa vso to prekines, plus zarezni učinek. Malo poguglaj na to temo, je mnogo literature.

Druga tezava pa je, da zna biti material pretrd za valjanje navoja... Jaz bi riskiral eno pesto, ji pomeril trdoto prek rereza in poskusno izvrtal luklnje.
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a Tha Reel M dne To Mar 30, 2010 12:34 pm

valjanje navoja...explain please!

LP
M
1J1 MK IV TDI & Scirocco GTX 16 V 88" -- > Me ON AIR http://www.livestream.com/scirocco
Uporabniški avatar
Tha Reel M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2652
Pridružen: So Maj 05, 2007 6:00 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Ja moj avto ja!

Re: Double-up hub conversion

OdgovorNapisal/-a piko dne To Mar 30, 2010 1:30 pm

Prvi link, ki ga ponudi gugl.

http://www.sc-nm.com/e-gradivo/PREO/val ... vojev.html
http://www.mdm2000.si/sl/vrezovanje_in_valjanje_navojev

Sedaj se ze dobijo namesto navojnih svedrov (kar ni pravilen termin -> navojni vreznik) vrezniki, ki ne vreže ampak uvalja navoj. Mi take ze uporabljamo kar nekaj časa. Nosilnost takega navoja je precej višja od rezanega navoja.

Vse matice in vijaki ki jih kupis zeleznini imajo navoje izdelane na ta nacin.

Bom tocno precekiral v knjigi kako je glede nosilnosti navojev.
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov