Zadnje zavorne čeljusti iz Golf IV na Golf II

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

Zadnje zavorne čeljusti iz Golf IV na Golf II

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Jul 25, 2006 11:19 am

Prišel sem na eno ludo idejo, ki jo mislim tudi speljat, samo da dobim dele :D ...torej, tako ali drugače moram zamenjati komplet zadnjo premo pa mi je prišla na misel ideja, da bom jaz kar od synchrota oz. Rally-ja zadnje 'roke' gor nabil :D :D :D ...lega bo pomoje veliko boljša :D

Zdej me pa zanima, če na golfa Mk2 pašejo zadnje zavorne čeljusti od Mk4, ker so aluminijaste :D

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Jul 25, 2006 6:56 pm

zadnje od štirice so alu? sprednje niso?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne To Jul 25, 2006 7:36 pm

so jih že nehal delat - batek in čeljust se ne zastopta - a4 isto - mam skoz polno garažo :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne To Jul 25, 2006 8:04 pm

Kaj je torej najboljša varjanta za zadnje čeljusti?

...dam pol od trojke čeljusti zadaj?

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Jul 25, 2006 8:19 pm

krema ti bo reku da je zadaj vseendrek kaj imaš, samo da so diski, ne bobni. jetak?
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a frcac dne Sr Jul 26, 2006 12:04 am

Ti mal zajem sapo in si prišparaj kakšne lude ideje. "Navadna" GTi prema je čist u'redu. Zadnje čeljusti od trojke so pa identične tistim ki jih ima II G60. In tudi II GTi. Bemti. Porufaj fritza in mal pošraufajta - ne bo ti žal... :)

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Jul 26, 2006 12:16 am

začetni letniki trojke imajo iste čeljusti kot dvojka, od '95 naprej so pa drugačne, tut vpetje zajle pride drugače, da se zmontirat, rabiš še zajle od trojke pol
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a frcac dne Sr Jul 26, 2006 12:18 am

Si me lepo dopolnil. Trojke od 95 naprej (ovalni stranski žmigavci) so v večih stvareh drugačne kot tiste prve serije.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a besho dne Sr Jul 26, 2006 5:05 am

ampak most od mk3 ti paše šrauf na šrauf sam ki je širši za približno 1 cm

na http://www.vwclubcroatia.com imaš nekaj stvari ki bi ti verjetno prišle prau....
KER NIMAM DENARJA ZA VINJETO SE VOZIM Z JAHTO..
Uporabniški avatar
besho
Honda sucks
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Po Jan 30, 2006 3:06 pm
Kraj: KOPER
Avto: Audi A3 s-line,vw Golf mk2 GTI

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Jul 26, 2006 10:25 am

vr6_gti napisal/-a:ampak most od mk3 ti paše šrauf na šrauf sam ki je širši za približno 1 cm


...ne pride v poštev! Že zdaj mi zadi pajsa ko ga v dveh pritisnem skozi kšn ovikić, v treh pa tudi na ravnici čez približno vsako drugo luknjo :wink:

Malo se bom še pozanimal glede zadnjih 'rok' od Rallye-ja, če bom s slišanim zadovoljen gre to nedvomno gor ko dobim :D

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a frcac dne Sr Jul 26, 2006 2:00 pm

jinx82 napisal/-a:Malo se bom še pozanimal glede zadnjih 'rok' od Rallye-ja, ?e bom s slišanim zadovoljen gre to nedvomno gor ko dobim :D


Ne kompliciraj, ne sestavljaš spejsšatla... GTi premo gor pa ob znotraj robove blatnikov porezat skupaj z obrobami pa bo.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Jul 26, 2006 3:50 pm

frcac napisal/-a:
Ne kompliciraj, ne sestavljaš spejsšatla... GTi premo gor pa ob znotraj robove blatnikov porezat skupaj z obrobami pa bo.

Lp, Sašo



Točno tako, ča bremze niso zaštekane in delujejo tako kot je treba odlično opravljajo svojo vlogo...

ne vem pa zakaj bi tlaču od synchrota zadnjo premo, ne boš nič pridobil, pa še amortizerje in fedre bi mogu menjat, nima smisla
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Jul 26, 2006 3:51 pm

? od rallya boš dal gor zadaj? sej ma ja čist drugače! ne ga srat!

skull - bobni so boljši če nimaš ABSa.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Jul 26, 2006 3:56 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:? od rallya boš dal gor zadaj? sej ma ja čist drugače! ne ga srat!


Od Rallye-ja pašejo zadnje roke na vsako dvojko šrauf na šrauf :D

...prašaj Perota kako jih je dal na TAS-a 1.3 :D

Pa ne mi zdej rečt da je isto če ti v ovinku zadnje notranje kolo 'dvigne v zrak' oz. če vsako kolo dela zase...

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Jul 26, 2006 6:18 pm

jinx, nevem zakaj bi kompliciral...GTI je v osnovi narjen bolj "highperformance" in bodo serijske GTI zadeve čist dobr delovale. Je pa dejstvo da so VW inženirji prekleto dobr vedl (dost bolj kot vsi mi tuki skupaj) pa preračunal kva dat na golfa GTI da bo dost dobr. Tud če boš menjal nevem kaj vse bodo "navadne" GTI zadnje zavore dost dobre. Navsezadnje ne boš pridobil nevem kolk konjev... konec koncev pa je dosti da kupiš malo boljše diske in ploščice pa si zmagal. Nima smisla basat na avto zadev iz ene petih različnih avtov, ker se pol zna zgodit da bo končni izdelek pol slabši kot en originaln, serijski GTI.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a frcac dne Sr Jul 26, 2006 6:23 pm

Ti boš iz pizde res naredil kozolc... najprej tiste navadne 1.6 žlajfe nadgradi vsaj do GTija, pa nehaj komplicirat kaj pa to pa uno pa tretje. Če ste vsi tako fanatično privrženi VWju pol veš da tisti ki je na GTija obesil tako zadnjo premo in žlajfe je to naredil z razlogom. Tisto trinožno voženje skozi ovinke je pa že od zmeraj zaščitni znak GTijev od prve generacije naprej... ;) Na koncu jebemti boš ratal kot un ta zmešan primorc z bobni od Xantie pa šobami od BMWja... :lol:

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Jul 26, 2006 7:01 pm

dejstvo je tudi da zadnje čeljusti od GTIja rade štekajo, tiste od trojke '95 naprej pa imajo to slabost odpravljeno.

glede zavornega učinka pa ne skrbi, zadnji GTI diski & čeljusti popolnoma zadostujejo, bolj je spredi jeba...
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a $küll dne Sr Jul 26, 2006 7:18 pm

sorčy k lajfam
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Jul 26, 2006 7:24 pm

super98 napisal/-a:glede zavornega učinka pa ne skrbi, zadnji GTI diski & čeljusti popolnoma zadostujejo, bolj je spredi jeba...

spredi daš pač od 16vja komplet bremze... več kot 140 km pa itak neboš naredu iz 8v mašine :)
Pa tud če bi, so verjetno še zmeri dost dobre bremze...čene ti pa še skos ostane g60 varianta :)
ma kašn golf4 tip :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Sr Jul 26, 2006 7:30 pm

Ma sej tudi spredej se mi ne zdijo tako slabi. Nisem še imel problemov, res da nisem nek norc in so ploščice 'malo boljše', samo ga pa znam tudi kej stisnt. Me je pa dizelček že parkrat skorej zaje***. Tam pa je res katastrofa.

Aja, pa glede čeljusti zadej: vem, da ima 4. iste ploščice zadej kot moj GTI, oz. pašejo. Za drugo pa nebi vedu.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

OdgovorNapisal/-a frcac dne Sr Jul 26, 2006 7:31 pm

super98 napisal/-a:dejstvo je tudi da zadnje čeljusti od GTIja rade štekajo, tiste od trojke '95 naprej pa imajo to slabost odpravljeno.

glede zavornega učinka pa ne skrbi, zadnji GTI diski & čeljusti popolnoma zadostujejo, bolj je spredi jeba...


Če čeljusti obnoviš ko daš to gor in daš nove zajle, pol ne šteka čisto nič - ker dela tako kot mora. Zadnja GTi prema? Če razdelilnik zavorne sile ni prav nastavljen pol v hitrih ovinkih oziroma mal prej notranje kolo ZELO rado blokira. Sem tole popuščal še pa še ko sem zlagal GTija, ker je bilo kot da bi se vozil okol z ročno oziroma te prav mal stisne ko ti čez 100 pride dim izpod kolesa in se stvar nasloni na zunanjega, ritka pa postane prav lahka.

Sprednji žlajfi pa tut od navadnega GTija niso za stran vržt. Jim pokažeš 16V ali pa G60 izvedbo in si zmagal. Rad bi videl junaka (norca) ki te pregreje med navadno vožnjo - meni jih med spustom do Adjovščine na polno ni uspelo. Jebemti, govorite o tem kot da bi imel bolid s 600 konji na 200kil ki zmore 1.7g stranskega pospeška.

Lp, Sašo
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Jul 26, 2006 7:56 pm

frcac napisal/-a:Sprednji žlajfi pa tut od navadnega GTija niso za stran vržt. Jim pokažeš 16V ali pa G60 izvedbo in si zmagal. Rad bi videl junaka (norca) ki te pregreje med navadno vožnjo - meni jih med spustom do Adjovščine na polno ni uspelo. Jebemti, govorite o tem kot da bi imel bolid s 600 konji na 200kil ki zmore 1.7g stranskega pospeška.


točno tako!
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Jul 26, 2006 10:06 pm

Fantje ustavte se mal ker ste zašli nekam v tri PM...

Razlog za vprašanje tega posta je bil samo ta, ker vem da od dvojke zadnje čeljusti rade štekajo in da je blo to pri trojkah odpravljeno. Potem sem prišel na idejo čeljusti Golfa IV samo zaradi tega ker je aluminiasta... in vi ste takoj začeli nekaj pametovat. Namesto tega sem hotu sam argumente, ne pa da mi tle pišete romane o tem kar že vem...

Krema mi je odgovoru s kratkim in razumljivim postom, da so tudi od štirke čeljusti za en k......

Skratka šlo se je samo za brezhibno delovanje zadnjih čeljusti, ne pa da me zdej napadete...

In nenazadnje, naj mi kdo da za testni krog GTIja pa da vidite kako se zavore hitro pregrejejo... Če mi to brez problema rata na BMWju mi bo tudi na GTIju :D Šembije - Bistrc rules :D

...spredaj gredo G60 čeljusti in o tem sploh ni debate...

Lp,
Marino
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Jul 26, 2006 10:29 pm

:shock: :shock: :shock:
Kako lahk greš primerjat BMWja pa GTIja?!?!

:D

Tud GTI zadnje bremze lohk delujejo čest uredu če so dobr zrihtane, kot so ti že povedal.

Uglavnem, stick with the GTI :)

...sploh pa...bremza se sam u resni sili...drgač pa sam gaasss!!!
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Če Jul 27, 2006 11:24 am

zadnjih diskov drugač v bistvu ne rabiš kaj preveč, itaq jih regulator zapre pri vsakem večjem zaviranju, 3jke so imele večje probleme z štekanjem kot od dvojke, važno je samo vzdrževanje, mazanje in menjanje prašnih gumic.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Naslednja

Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov