Zavorni cilindri audi 80 coupe.....

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

Zavorni cilindri audi 80 coupe.....

OdgovorNapisal/-a lini dne Če Avg 24, 2006 12:52 am

Neki sm gledu pa mi ni čist jasno:

Zavorni cilindri so označeni z npr 22,20mm ali23,81mm ali 25,40mm

Recimo da je to premer bata v cilindru. Kaj pomen pol oznaka navoja ki se pojavlja zravn NPR: 2xM10x1 ali 4xM10x1.

Pa še neki ne vem kar bi nekak mogu vedet: Opažam tut opis ˇhidraulic brake servoˇ Kaj to pomen oz princip sicer se mi sanja mal kako in kaj sam bi rad potrditev.

Hvala!
lini
 

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Če Avg 24, 2006 2:26 am

to je premer batkov v cilindru

M10x 1 pomeni da se na obrat dvigne za 1mm, oziroma da je to njegov korak, prva oznaka pa enostavno dolžino vijaka.

servo pomeni pomoč, hidravljična pomoč, ker se iz trdnega pomika spremeni v tlačni prenos preko tekočine. od tod tudi ime.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a lini dne Če Avg 24, 2006 10:35 am

Kaj je Krema si začel slavistiko študirat?

To kako so navoji označeni in kaj pomen mi je že jasn ni mi jasn zakaj ponekod 2x drugod 4x.

Zanimal me je pa glede servotov to ker sm opazu da ma samo en motor napisan hidravlične servo bremze drugi pa nič. S2, baje, nprnima ˝bobna˝ za bremze in mislm da je neki v povezavi s tem.

Rad bi vidu da razložiš kako in kaj funkcionirajo zadeve. SSKJ pa Angleško-slovenski slovar ut men kr nekak leži (in se nabira prah na njemu).
lini
 

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Avg 24, 2006 10:38 am

lini napisal/-a:Kaj je Krema si začel slavistiko študirat?

Hja, nekateri se trudimo da bi ble debate na forumu razumljive še komu, poleg treh tipov iz Kranja in okolice ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Če Avg 24, 2006 11:13 am

včasih imaš pri navojih napisan ekstra dolžino navoja na samem vijaku, moral bi pa vidit kak je točn vijak, ker mi je zdele že mal iz glave ušlo.

Če te zanima kak deluje pnevmatski ojačevalnik je to čist simpl. podobno kot na servotih je ko premakneš položaj same potisne osi ven iz ničle se proporcionalno odpira ventil, skozi katerega uhaja ven zrak, po domače ustvarja se vakum. to je pač servo ojačevalnik. hidravljični - to ti je pa lahko jasn kak dela! ista finta ko servo letev, top na bencin ali pa kaj podobnega. :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a lini dne Če Avg 24, 2006 2:16 pm

Se prav pr hidravličnem odpiraš obenem ventil ki olje spusti iz servo pumpe zram zadi na zavorni clilinder in tko pol pomaga tiščat?
lini
 

OdgovorNapisal/-a Pozer dne Če Avg 24, 2006 4:28 pm

.
Zadnjič spremenil Pozer, dne Če Avg 16, 2007 12:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozer
 

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Če Avg 24, 2006 10:03 pm

en motor pozer.

ja itaq, odpre ventil ko se premakne iz pozicije 0 na eni strani in pomaga.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron