Stran 1 od 1

Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:05 pm
Napisal/-a Slicker
Prišel sem na idejo da bi na VR-u za ene 3mm pobrusil čeljusti po zunanji strani. mislim da so čeljusti girling54.
Evo slika za predstavo
Slika
Zdj pa me zanima če ima čeljust dovolj "mesa" na zunanji strani da bi bilo to varno zbrusit za 3mm. Ker pol imam rešen problem glede drgnjenja spredaj in zadaj. Zadaj že itak mislim pomaknit feltne za 3mm bolj notr, spredaj pa bi naredu isto da bi blo enako razmerje kot je sedaj. Samo je problem ker je lufta med feltno in čeljustjo 1mm (imam spredaj distančnike, ker drugače ne gre feltna gor).
Je to izvedljivo in predvsem varno za vožnjo?

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:29 pm
Napisal/-a BureK
pa veš točno kje pajsa ? lahko bi probau slikovno pokazat, da se lažje odločimo kaj ti svetovat.
mislim, da sem to že videl folk delat ampak so stružili samo robove unega "loka" in ne cel lok. ma pomoje v vsakem primeru tistih par mm ne bo škodilo če odpiliš :wink:

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:32 pm
Napisal/-a jinx82
Ne vem no, sam meni se zdi da čeljust tam nima 1cm 'mesa' in če ti oddrejaš 3mm je to 30%, kar pomeni vsaj 30% oslabljena čeljust. Zdej kake sile se tam not poigravajo ne vem ampak male lih niso.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:40 pm
Napisal/-a 4m4t3r
jaz bi raje felno iz notranje strani postružo tam kje drgne..

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:41 pm
Napisal/-a Slicker
pajsa po blatnikih, tle ni dileme. feltne majo et med 40 in 45, tako da jih ne morem prišraufat brez distančnikov, ker naležejo na čeljust. jaz sem tut mislil pobrusit samo tisto izboklino, nič več, samo bi rad dobil potrditev da je to varno, da mi kje pol kakšna ploščica ven ne pade.
amater: krake drejat se mi zdi malo nemogoče, ker s tem bi res oslabil že tako verjetno relativno mehko feltno.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:50 pm
Napisal/-a $küll
kaj pa več camberja nebi pomagalo?

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 10:53 pm
Napisal/-a Slicker
že zdj je 2.8 stopinje spredaj. gre se mi predvsem zato da bi ble spredaj in zadaj gume bolj noter, ker bom zadaj ga spustu še 1 cm nižje. in če bo zadaj 5mm pod blatnikom, spredaj pa na robu bo zgledalo smešno. camber je maximum.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 11:08 pm
Napisal/-a 4m4t3r
ja teh bbs-k jaz tudi nebi drejal..hmm potem pa res druga ne ostane kot čeljusti pobrat..kolko pa te maš zdaj distančnike 5mm?

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 11:14 pm
Napisal/-a Slicker
7mm se mi zdi da so.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: Po Maj 16, 2011 11:18 pm
Napisal/-a Gloga
Ce pravis da so g54, niso lih redka roba, tko da tud ce jih unicis. Drugac pa tako kot je Marino napisal, sigurno prenesa neke sile, ampak bolj kot to, je vprasanje temperature. Da ne bo slucajno kaj poclo ali napokalo ob vecjih naporih.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: To Maj 17, 2011 10:10 pm
Napisal/-a bugoff
Hm moje mnenje glede tega je takole; Tri mm če sm prav razumel na skrajnem zunanjem torej bočnem delu
ti ne predstavlja pri odlitku ali pri odkolku popolnoma ničesar saj tolko je ponavadi že samega zoba ki ostane
pri izdelavi. Ne razumm pa zakaj bi drejal saj črljusti se vendar ne vrtijo poreskaj ali še bol enostavno
brusilni disk...

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: To Maj 17, 2011 10:17 pm
Napisal/-a Slicker
no sej to sem mislil, pobrusit. se bom lotil "projekta" v soboto najverjetneje pa da vidmo kaj bo nastalo. hvala vsem za pomoč.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: To Maj 17, 2011 10:48 pm
Napisal/-a hex
ti kr breskrbi flex zalaufej. je vse z rezervo narjen.

Re: Brušenje čeljusti

OdgovorObjavljeno: To Maj 17, 2011 10:50 pm
Napisal/-a tomos90
Če ti prve bremze odpovejo ti itak še ročna ostane :mrgreen: [smilie=auto.gif] .