regulator zavornega učinka je pritrjen na karoseriji in je z eno vzmetjo povezan z zadnjo premo in ko je avto naložen, je zavorni učinek na zadnji par koles maksimalen. ko si sam v avtu in je zadek dvignjen, gre manj pritiska v zadnje zavore.
to je na kratko o delovanju regulatorja.
se mi zdi da bi ga mogu imet tudi ti čeprav imaš abs. probaj torej pogledat pod avtom, na levi strani bi mogu bit (gledano v smeri vožnje).
naslednji korak je odstranitev ABS enote. ker ima mk3 navaden zavorni sistem in to ABS enoto uštuljeno kar vmes, bi ti mogu zdaj te cevi povezat direkt na zavorni cilinder. problemi so lahko recimo če imaš zavorni cilinder z dvemi izhodi namesto šritih..pa boš potem mogu menjat cel zavorni cilinder (okoli 50€ nov). drugače bi to moglo pasat skupaj (razen tistega ki sem omenil prej, ko imajo ene matice večji premer od drugih (razlika med sprednjimi/zadnjimi)
če nimaš regulatorja zavornega učinka, lahko kupiš
toleali
tolev originalu pa bi moglo bit tole
Bremskraftregler