Jurtz, človek bi te kar tepu
Eibach je puter! Veliko mehkejši so od katerih koli serijskih. Trdi se zdijo zato, ker so tako mehki, da se v vsaki malo večji luknji pelješ na bump stopih, ne pa ker bi bil spring rate višji.
Verjemi da smo tega že precej pregruntali, sprobali in preračunali in ja, Eibach so precej mehkejši od serijskih. Dokazano. Če vam pa rit pravi da so trši, je pa problem drugje
Evo en primer (sicer za francoza, ma nima veze):
Clio 172 CUP: spredaj 24.3kg/cm in zadaj 50.4kg/cm, linearne
Clio 182 CUP: spredaj 31.9kg/cm in zadaj 56.5kg/cm, linearne
Pro kit: spredaj 18-27kg/cm in zadaj 28-70kg/cm, progresivne
Sportline: spredaj 18-27kg/cm in zadaj 40-85kg/cm, progresivne
Kaj ti to pove, da je na Eibach fedrih avto spredaj šele na koncu hoda (ki je BTW zaradi bump stopov malo krajši in se feder ne stisne čisto do konca, tako da tiste max. cifre se sploh ne doseže), približno na enakem spring rate-u kot je serijski že na začetku. Puter jaz pravim.
Zadaj je zadeva sicer malo manj katastrofalna, večinoma zato, da je vožnja bolj "športna" in je avto zaradi tršega (v primerjavi s spredaj) zadka malo manj podkrmarjen.
Pa tudi v praksi se to izkaže za resnično, sem tele Eibach-e vrgel dol po enem mescu vožnje in avto se je na original peljal veliko bolje in hitreje
Recimo od kolega E36 M3 na Pro kit in B8 se pelje za en drek, ker na majhnih luknjah je "trd", ker je praktično ves čas na bump stopih, ko so večje luknje, ga pa zabije do konca, kolikor bump stopi pustijo, ker so premehki fedri.
Mi je zelo žal, samo tisti ki trdi da so Eibach Pro kit ali Sportline top šit, nima pojma ali pa še ni vozil dobrih fedrov. Tako da ja, za na cesto je bila še vedno najboljša opcija najtrši možni serijski fedri (pri renoju je to CUP, pri vw verjetno GTI, pri Audi-ju pa S-line, ker S in RS so samo 4x4, pa ne pride v poštev za navadne) in eni B8. Al pa gewinde, samo tudi za jurja € lahko dobiš krš, tudi to sem že imel
Z leti in mnogo stran vrženimi € ugotoviš da je še najbolje da daš fedre s 50-100% višjim spring rate-om od serijskih in neke monotube amortizerje, prilagojene za tako trdoto vzmeti. Pol pa se Pelje.
Jutrz ne leti osebno nate, ampak isti drek se dogaja na rally avtih pri nas, kjer se fura katastrofalne zadeve. Daš 3jurje za nove Proflex-e, zraven dobiš pa skret od fedrov, da se avto pelje kot star ameriški V8. Ne vsi, je pa kar precej takih cvetk. Ni čudno da jih pol napere en s serijskim cliom