Podvozje Audi A4

Vzmeti, amortizerji, zavore, krmilni mehanizem, ...

Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a pikecbikec dne Po Apr 01, 2013 10:07 pm

Zdravo.
Moj svak se je določil, da bo zamenjal dotrajane amortizerje na svojem Audiju A4, 1.9tdi, letnik 2002. Rad bi kupil nastavljivo podvozje in gleda cene med 250 in 300€.
Jst sem mu predlagal naj raje kupi nove amortizerje in športne vzmeti, ker vsi vemo, da dobre gewinde stanejo ohoho.

Sem šel zdej ven slikat kako zgledajo feltne pa sem pozabu, da smo jih menjal k je padal sneg.
Zadaj na letnih 18 colah je guma skoraj pod blatnikom spredaj pa ima kr nekaj lufta.
Dve slikci na zimskih da se vidi razlika.

Kaj predlagate?

Slika
Slika
pikecbikec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 214
Pridružen: So Maj 02, 2009 9:58 am
Kraj: Kostanjevica na Krki
Avto: Golf 1, Golf 3, Audi 80, BMW E61 525 d

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Apr 01, 2013 10:08 pm

pikecbikec napisal/-a:Kaj predlagate?

karkoli, sam ne gevind za 200-300€.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a pikecbikec dne Po Apr 01, 2013 10:12 pm

Ja zato pa bi ga rad odvrnil od teh čunga lunga gewind in naj raje kupi športne vzmeti in nove amortizerje.
Sej zato pa sprašujem, kaj bi predlagali.
Nazadnje je tud hotu kupit kitajske gume pa sem ga prepričal, in je kupil naše gume narjene v nemčiji.
pikecbikec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 214
Pridružen: So Maj 02, 2009 9:58 am
Kraj: Kostanjevica na Krki
Avto: Golf 1, Golf 3, Audi 80, BMW E61 525 d

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Apr 01, 2013 10:43 pm

Pozdravljen. Lahko ti opišem svoje iskušnje , saj že zelo dolgo vozim omenjen model avtomobila. Prej sem imel vozila s klasičnim podvozjem , sedaj že nekaj let vozim štirico s sport podvozjem. Pri vsem skupaj , ko letaš v službo in domov , v trgovino in nazaj m po opravkih itd , je zadeva skupaj z našimi cestami dokaj neprimerna , neprijetna za vozit. Prejšnji avti so dosti lepše požirali naše "kolovoze". S tem je vožnja precej bolj trda. Čeprav moram priznati da je še vedno daleč boljša od vožnje s kakšnim sport- golfom petko ali kaj podobnega (ali bog ne daj kakšen made in home varijanto ), kar je razumljivo , saj je avto vsaj enkrat dražji. Pri vsem skupaj je pozitivno le to , da lepše izgleda in imaš občutek , da se voziš s tankom :lol: . Je pa treba upoštevati tudi to , da se bo avto ob vsakodnevni uporabi na naših cestah dosti prej razmajal in bo škripalo in pokalo vse in povsod :( :D

Če bi se kljub vsemu odločil za nižanje vozila , bi bila izbira vzmeti in amortizerjev od kakšnega sport modela najprimernejša , če bi želel obdržati poleg še solidne vozne lastnosti.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a pikecbikec dne Po Apr 01, 2013 10:57 pm

A pašejo od a4 s4 quattro?
pikecbikec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 214
Pridružen: So Maj 02, 2009 9:58 am
Kraj: Kostanjevica na Krki
Avto: Golf 1, Golf 3, Audi 80, BMW E61 525 d

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Apr 01, 2013 11:00 pm

Predvidevam da , siguren pa nisem. Lahko pa preverim.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Apr 01, 2013 11:14 pm

Ampak, koliko je S4 z V8 motorjem, quattro pogonom in predvidevam precej več opreme težji od tega 1.9 tdija? Samo v razmislek, da ne bo na koncu še višji kot je sedaj :)

En cup kit in čau, najbolj sigurno.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a Steiner dne To Apr 02, 2013 12:10 am

pikecbikec napisal/-a:A pašejo od a4 s4 quattro?

Če tvoj ni quattro potlej ti ne paše.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a pikecbikec dne To Apr 02, 2013 12:12 am

Steiner napisal/-a:
pikecbikec napisal/-a:A pašejo od a4 s4 quattro?

Če tvoj ni quattro potlej ti ne paše.


Na žalost ni :(
pikecbikec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 214
Pridružen: So Maj 02, 2009 9:58 am
Kraj: Kostanjevica na Krki
Avto: Golf 1, Golf 3, Audi 80, BMW E61 525 d

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Sr Apr 17, 2013 4:01 pm

Ti moraš najt za FWD amortizerje, vse ostalo je brezveze sploh gledat..

Moj predlog je nabavi original amortizerje ali pač neke druge standardne, pa Eibach ProKit -30mm pa maš čist dost, se pelje lepo, nenabija kot s-line podvozje, pa še občutno cenej je..
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Apr 17, 2013 4:23 pm

sicer ne na audiju, ampak, po mojih izkušnjah prokit kar fajn nabija ;) eibachi so eni izmed trših fedrov. definitivno bolj kot karkoli originalenga, športnega, tud s-line.

če ti s-line podvozje nabija, bi reku da so amortizerji zanič.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a kmetek dne Če Apr 18, 2013 2:03 am

Jurtz, človek bi te kar tepu :lol:

Eibach je puter! Veliko mehkejši so od katerih koli serijskih. Trdi se zdijo zato, ker so tako mehki, da se v vsaki malo večji luknji pelješ na bump stopih, ne pa ker bi bil spring rate višji.

Verjemi da smo tega že precej pregruntali, sprobali in preračunali in ja, Eibach so precej mehkejši od serijskih. Dokazano. Če vam pa rit pravi da so trši, je pa problem drugje :wink:

Evo en primer (sicer za francoza, ma nima veze):

Clio 172 CUP: spredaj 24.3kg/cm in zadaj 50.4kg/cm, linearne
Clio 182 CUP: spredaj 31.9kg/cm in zadaj 56.5kg/cm, linearne

Pro kit: spredaj 18-27kg/cm in zadaj 28-70kg/cm, progresivne
Sportline: spredaj 18-27kg/cm in zadaj 40-85kg/cm, progresivne

Kaj ti to pove, da je na Eibach fedrih avto spredaj šele na koncu hoda (ki je BTW zaradi bump stopov malo krajši in se feder ne stisne čisto do konca, tako da tiste max. cifre se sploh ne doseže), približno na enakem spring rate-u kot je serijski že na začetku. Puter jaz pravim.
Zadaj je zadeva sicer malo manj katastrofalna, večinoma zato, da je vožnja bolj "športna" in je avto zaradi tršega (v primerjavi s spredaj) zadka malo manj podkrmarjen.

Pa tudi v praksi se to izkaže za resnično, sem tele Eibach-e vrgel dol po enem mescu vožnje in avto se je na original peljal veliko bolje in hitreje :wink: Recimo od kolega E36 M3 na Pro kit in B8 se pelje za en drek, ker na majhnih luknjah je "trd", ker je praktično ves čas na bump stopih, ko so večje luknje, ga pa zabije do konca, kolikor bump stopi pustijo, ker so premehki fedri.

Mi je zelo žal, samo tisti ki trdi da so Eibach Pro kit ali Sportline top šit, nima pojma ali pa še ni vozil dobrih fedrov. Tako da ja, za na cesto je bila še vedno najboljša opcija najtrši možni serijski fedri (pri renoju je to CUP, pri vw verjetno GTI, pri Audi-ju pa S-line, ker S in RS so samo 4x4, pa ne pride v poštev za navadne) in eni B8. Al pa gewinde, samo tudi za jurja € lahko dobiš krš, tudi to sem že imel :lol: Z leti in mnogo stran vrženimi € ugotoviš da je še najbolje da daš fedre s 50-100% višjim spring rate-om od serijskih in neke monotube amortizerje, prilagojene za tako trdoto vzmeti. Pol pa se Pelje.

Jutrz ne leti osebno nate, ampak isti drek se dogaja na rally avtih pri nas, kjer se fura katastrofalne zadeve. Daš 3jurje za nove Proflex-e, zraven dobiš pa skret od fedrov, da se avto pelje kot star ameriški V8. Ne vsi, je pa kar precej takih cvetk. Ni čudno da jih pol napere en s serijskim cliom :mrgreen:
Uporabniški avatar
kmetek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Mar 19, 2012 3:08 am
Kraj: Bloke
Avto: Clio 16S + E30

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a X-Hair dne Če Apr 18, 2013 8:37 am

Jurtz napisal/-a:
pikecbikec napisal/-a:Kaj predlagate?

karkoli, sam ne gevind za 200-300€.


Za začetek je dost, da upoštevaš že ta nasvet. Gewinde za 200-300€. Pa kako to zgleda. :mrgreen:

Kmetek, zanimivo branje. 8) S kje si? Za eno pivo bi z vesljem dal, pa čeprav nimam. [smilie=blink.gif] Namreč tudi sam že videl, ne se ti jebat. Ampak on še kar tuhta zakaj ne gre, potem pa konji v nebo, pa še kar nič, top shit gume, pa še kar nič. No ne bom naprej, ker bom spet un, ko je spet neki brihtn s tisto gnilo dvojko. :lol:

Pa če bo sedaj večji obisk, hočem procente. :twisted: :mrgreen:
EKOTOP - globinsko kemično čiščenje
Uporabniški avatar
X-Hair
Ga bazni!
 
Prispevkov: 2689
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 8:50 pm
Kraj: Fant od Fare
Avto: Beli 16V-strah in trepet Zale

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Če Apr 18, 2013 9:15 am

Jurtz napisal/-a:sicer ne na audiju, ampak, po mojih izkušnjah prokit kar fajn nabija ;) eibachi so eni izmed trših fedrov. definitivno bolj kot karkoli originalenga, športnega, tud s-line.

če ti s-line podvozje nabija, bi reku da so amortizerji zanič.


To nikakor ne bo držalo, ampak ok, vsakemu svoje.
"Nabijanje" je bilo mišljeno v drugačnem smislu, sem se napačno izrazil, uglavnem čutiš vsako luknjo veliko bolj kot pa z Eibachom..

In ne, ni problem v amortizerjih, ker v katerem koli S-line-u sem se vozil je pri vseh isto
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Apr 18, 2013 9:46 am

problem rata, ko nekdo kupi samo vzmeti za montirat na original amortizerje, čigava batnica je daljša kot pri amortizerjih namenjeni za športno podvozje.

čim kupiš kaj več kot -3cm krajše vzmeti bi naj menjal tudi amortizerje.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Če Apr 18, 2013 9:54 am

Res je, zato sem tudi napisal naj uzame Eibach -30mm ;)
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Apr 18, 2013 9:58 am

jaz se jih "podedoval" na bilstein amortizerjih in sem bil zadovoljen z njimi. potem sem kupil na odpadu solidno ohranjene KW amortizerje v kombinaciji z Vogtland vzmetmi in tudi s tem kompletom sem zelo zadovoljen. ne bi vedu komu kaj svetovat, razen že kompletnih Kit-ov ki so narejeni tako, da bojo dali najboljše od sebe.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Apr 18, 2013 10:18 am

OK, fajn da se debata razvija v pravi smeri. Tako da kmetek, brez skrbi, dokler je debata na civiliziranem nivoju ni nobenih zamer. Prav nasprotno, takih debat, podkrepljenih z lastnimi izkušnjami, se manjka!

Očitno so na različnih avtih zadeve povsem druge. Jest mam izkušnje sam iz Golfa 2 GTI. tam sem stestiral tri različne fedre. serijske, neke no name športne, in povsem nov eibach prokit. Tile noname so bli na starih amortizerjih, ostali pa na novih bilsteinih. In prokit je bil trši od ostalih dveh variant. In to občutno trši. Za po ovinkih in lepi cesti je bil ta setup milina, verjamem da tud za kak raceland pa to (mi je prav žal da mi ni uspelo sprobat) kolikor pa je bila cesta malo slabša, pa je bila zadeva občutno trdnejša, vožnja pa dost neudobna. Pa da bi eliminirali kake druge komponente... vsi drugi deli okol amortizerjev so bli pomenjani hkrati z bilsteini.

Na mk5 gti z 18" in serijskim GTI podvozjem nabija dosti manj oz je vožnja dosti udobnejša, kot je prej na dvojki z novimi bilsteini in eibach prokitom ter 15". Kolega ima a4 s-line na 17" in je podvozje dosti manj trdo kot pri mk5 gtiju in tud nič ne nabija. Praktično ko ga primerjaš z mojim GTIjem je kot da bi ga primerjal s serijsko petko tako da nevem...

Edit: Kmetek, sej v večini se strinjam s tvojim postom, ampak očitno so velike razlike od avta do avta, na mk2 GTIju je bla kombinacija bilstein/prokit za tišat majka, za vsakdanjo vožnjo pa pretrda. Aja... jest mam proflexe in take fedre gor, kot so pršli iz vw motorsporta. tak da pomoje je ql :P
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Če Apr 18, 2013 10:30 am

No to je pol tut čist druga primerjava, ker gre tut za čist različne avte.

Jst povem svojo izkušnjo z konkretno ta avto..

Ko sem šel gledat prvo A4 Avant B6 S-line, sem šel z kolegovo A4 Avant z Eibach prokit-om, pa je bila testna vožnja S-line na isti cesti, neprimerno trša, slabše je požirala luknje, tut če je kakšna jamica jo čutiš da zletiš vn (pa je avto mel realnih 90.000km), medtem ko na Eibach-u je čist druga zgodba (original amortizerji pa -30mm)...

Tut ko sem šel na daljšo pot s svojim, in pred tem s kolegovim, če ne bi mel S-line podvozja, bi definitivno nabavil Eibach..
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a kmetek dne Če Apr 18, 2013 2:02 pm

Dokler ne vidim črno na belem spring rate serijskih in Eibach fedrov ne verjamem nič, žal. So bili fedri tudi na roke dosti trši?
Ja, spring rate za serijske cliote sem napisal zgoraj, ko naročiš Proflex, pa dobiš zraven spredaj IN zadaj 60kg/cm, zdaj pa gruntaj kako in kaj. Tudi original Renault sport Gr.N podvozje uporablja Bilstein in 60kg/cm feder in avto se pelje za en drek! Ko daš zadfaj 90-120kg/cm fedre, pa je stvar zelo drugačna.
Uporabniški avatar
kmetek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Mar 19, 2012 3:08 am
Kraj: Bloke
Avto: Clio 16S + E30

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a LaKi dne Če Apr 18, 2013 2:14 pm

Pol pa veselo v iskanje specifikacij ;)
Uresniči trenutni plan, namesto da razmišljaš o možnostih
Uporabniški avatar
LaKi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: Če Sep 04, 2008 9:06 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: '03 Audi A4 Avant 1.8T BEX; '99 Audi A4 1.6 ARM

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Apr 18, 2013 3:58 pm

ja, eibach fedri so bli tud na roke občutno trši.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Podvozje Audi A4

OdgovorNapisal/-a kmetek dne Če Apr 18, 2013 10:13 pm

X-Hair napisal/-a:...S kje si? Za eno pivo bi z vesljem dal, pa čeprav nimam...

...Pa če bo sedaj večji obisk, hočem procente. :twisted: :mrgreen:


Tam kjer si ti že bil (sodeč po onboard-ih), piše v avatarju. Pridem tudi na dom :mrgreen:
Ne resno, sem parkrat letno v Idriji, tako da komot dam za [smilie=beer2.gif]

Tega o obisku pa ne razumem ravno.

@Jurtz, lahko da se je švaba potrudu za švaba, ker za francoze, italijane in japonce se niti ni :roll: Bi pa vseeno rad videl točne podatke.

Drugače pa se avto na Eibach + B8 pelje bolje kot na serijskih amortizerjih tudi zato (poleg seveda monotube tehnologije in primerno dolge batnice), ker oni stunajo amortizer za tole trdoto fedra. Če kupiš samo B8, imajo drugačen damping, nočejo povedat točno za koliko % trše vzmeti. Drugače pa pride 70€/kom, da ti stunajo amortizer po želji. Tako da dejansko za tistih 600-700€ za amortizerje, 280€ za tuning in nekaj za fedre, pa imaš podvozje kot se šika. Če hočeš pa imet ID fedre, pa je B14 še boljša in tudi cenejša opcija, saj so samo nekje 100-150€ dražji kot B6/B8, pa dobiš zraven še fedre in nastavljivo višino.
Za karkoli več, pa je treba sežt parkrat globje v denarnico, ker tudi kakšni Gaz Gold za dobre 1.5k€ ni neki oh in sploh, tiste nastavitve so bolj tako tako, fedri pa tudi niso zadost trdi, če imaš malo nižji avto. Podobno je z BC Racing, KW V3 in podobno...
Uporabniški avatar
kmetek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Mar 19, 2012 3:08 am
Kraj: Bloke
Avto: Clio 16S + E30


Vrni se na Podvozje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron