Stran 2 od 2

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 08, 2007 4:54 pm
Napisal/-a BureK
jst sm tudi imel slabe izkusnje s tem cheap rostfraiem...nosilec za izpuh pri skuterju sem imel, pa je pocil od vibracij.
vijaki za zadnji amortizer pri DH kolesu so bli tudi z rostfraia pa so se zvili ko banane...pol pa sm mogu dal jeklenega 8.8 ali kaj je ze oznaka

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 08, 2007 4:57 pm
Napisal/-a ChromArt
A4 inox navojna šipka,namesto matice mora bit pa spojka,s katero se navojne šipke drugače spajajo med sabo (štukajo po domače).
Po obliki je enaka kot bi sestavil skupaj ene 5 matic,trdota 8.8 in to je to.
Pa podmazat navojno z LIS mastjo,lahko pa po nepotrebnem tudi z grafitno,da se kao film naredi na inoxu.

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 08, 2007 8:45 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
hm....ne vem no....1 metr m6 inox palice je 2 jurja pa pol, tko da pomoje ni lih pocen.

OdgovorObjavljeno: Pe Jun 08, 2007 8:47 pm
Napisal/-a BureK
sraka jedna, samo da se sveti, pa je ok :lol:

kupi 8.8 zarjavelo in bo bolse :)

OdgovorObjavljeno: Ne Jun 10, 2007 10:44 am
Napisal/-a Tha Reel M
OJ,

Tako fedre mi je uspelo losati brez najmanjšega problema, načeloma bi jih tut lahko na roke stisnu, če bi se ji le dalo kam upreti.. tako da vasa pretiavanja v smeri ne vem kakšnega pritiska so popolnoma odveč... sedaj če boste stiskali tole 1x na 2 leti in ne boste menjali fedrov pri vagonih bo zadeva delovala vec kot izvrstno... drugace pa poglejte malo okoli, kakšni vari držijo kakšno stvar.. pa se potem zamislite ali je varno... seveda pa previdnost ni nikoli odveč, tako da če to delate naredite tako kot se spodobi. Pri menjavi pa feder obrnite stran od sebe, če bi slučajno res prišlo do kakšnega podiranja orodja.

Slike menjave še sledijo...


LP

Real M

OdgovorObjavljeno: Ne Jun 10, 2007 12:14 pm
Napisal/-a $küll
si izdelal tudi ključ za losat prednji amortizer od šalce?

OdgovorObjavljeno: Po Jun 11, 2007 10:49 pm
Napisal/-a Tha Reel M
Sküll napisal/-a:si izdelal tudi ključ za losat prednji amortizer od šalce?


a seveda!!! in še en drug ključ, s pomočjo katerega lahko pozabite na kladivo pri izbijanju amortizerja iz spodnjega vpetja :) sej bom dal slike...


LP

Reel M

OdgovorObjavljeno: To Jun 12, 2007 9:35 pm
Napisal/-a Tha Reel M
evo kot obljubljeno slike orodja, ostale sledijo ker me nekaj net ne uboga.

Na prvi sliki je ključ za losanje fedra zgoraj pri šalci. Za to ponavadi potrebujete kljuc 21, jst sm ga malo predelal, privaril na kos zeleza, na sredini ključa pa izvratal luknjo skozi katero potisnes(hm kako lepa beseda) imbus številka 7.. no vsaj pri meni je tako...
Slika

to pa je ključ, ki preprečuje nasilno uporabo kladiva. Nic posebnega, zelo preprosto, a prekleto učinkovito. Imbus 8 vzameš in ga po eni strani popiliš do 5mm na drugi strani pa ostane 8mm. Enostavno ga vtaknes v luknjo, kjer je spodnji del amortizerja vpet in zavrtiš za 90 stopinj in amortizer skoraj sam pade ven.. đabe...
Slika