Nekaj za eugene-a :)

Pogovori o materialu (surovine, orodja, načrti, ...) in storitvah (barvanje, peskanje, poliranje, kleparji, ličarji, mehaniki, pooblaščeni servisi, ...)

Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Sep 22, 2008 10:43 pm

To sm čist slučajno najdu ob vsakdanjem brskanju po inter-vw-netu :) Če je neuporabno al pa "že videno" bomo pa brisal...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Sep 22, 2008 11:13 pm

na, zdaj bom pa moral nekje staknit napis rabbit za zadaj.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Sep 23, 2008 8:59 am

Bravo jurtz. Daj ko si se že tako potrudu in odpru temo, prilepi še link do strani če je še kaj in poberi slike dol in jih postaj nekam. Meni je namreč odprlo le dve.

To je približno to kar sem naredu jaz. Iz pretoka se vidi kaj je sposobna ta glava. 1 CFM je ponavadi dober za 1HP.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Sep 24, 2008 12:03 am

evo, sem naložil na shrani.si, zdej morajo delat vse slike. ;)

...and yes, there is more! [smilie=arrow.gif]

Modifying the Rabbit head for street use

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Sep 24, 2008 12:03 am

HEAD RUSH: Oettinger

Slika

Slika

Slika


Euro vs. U.S. Rabbit

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a MrLi dne To Nov 11, 2008 5:21 pm

to mi delaj bejbi! zakon..
DOBER PASULJ SE DALEČ SLIŠI!
Uporabniški avatar
MrLi
Resen človek :)
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:45 pm
Kraj: Idrje
Avto: Mk2 Gti 8v

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Nov 11, 2008 6:00 pm

Ko se bom lotu enke, bi rat to mel za pod haubo. Enkrat sem licitiral za eno brez kolektorja, odmičnih, zobnikov, ventilov, dročnikov. Ĺ la je za 720€. Zdaj se mi to ne zdi več tolko. 1.6 motor in kakih 150Km v enki. To je prava stvar!

Fritz: Kake so te feltne na luknje? To je nek USA aftermarket iz cajtov al kaj?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Nov 28, 2008 4:05 pm

old skool stuff
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Nov 28, 2008 4:10 pm

Slika

Cro-Banadium :mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Avg 25, 2009 6:54 pm

tu še niste videle tega ne?
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a DS71 dne To Avg 25, 2009 7:20 pm

neki podobnega kukr je na sliki 11 imam jst na jugotu 8)

aja..še en OT ..a je mogoče kje na favdlu kaj o Formel VW-super vee...tako da se vidi malo skeleton :D
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a luzr dne Ne Avg 30, 2009 11:30 pm

Da ne bi slučajno izbrisali teh dragocenih podatkov.

@ DS71:
DS71 napisal/-a:kaj o Formel VW-super vee
Porsche Museum Helmut Pfeifhofer. ;)
Uporabniški avatar
luzr
Novinec
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr Mar 14, 2007 6:47 pm
Kraj: lajbah
Avto: različna vozila

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a BOND 007 dne Pe Okt 30, 2009 8:41 pm

My name is Bond. James Bond. 8)
Uporabniški avatar
BOND 007
Na skrivaj vozi Aston Martina
 
Prispevkov: 2489
Pridružen: Če Feb 16, 2006 8:16 pm
Kraj: Forme, Velenje
Avto: '09 Passat TDI, '90 GTI 8V

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Dec 14, 2009 4:54 pm

VW 2 litre 16V cylinder head. (Engine code, 6A)

RED=Cut Faces.
YELLOW=Exhaust Ports.
GREEN=Intake Ports.
NAVY=Waterways.
ALLOY=Original Casting Open To Air.


One thing to note this was a test head, the injector cut outs and valve guide bosses have been smoothed, 3 intake ports were polished, THERE WAS NO METAL GROUND FROM ORIGINAL PORT WALLS, just polished.
In the mean time ill let the pictures do the talking,
enjoy
B.G)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Just getting the maximum porting dimensions together now, im going to try and make as simple as possible to understand so people can compare/go off these measurements if someone wants to take their head to the max and is afraid theyll hit a water/oil way.
Im going to present the measurement diagrams in 3d if you like, and show you how to make a simple datum point frame that can be fitted to a standard port(s) to take these measurements off so you can mimic them perfectly, or should i say use them to see how far you can go.
Ill leave a safety margin on them to allow minium port wall thickness of say 2.5mm(in spots) or so, i have to compare all the port wall thickness in a load of places first in order to get an average casting thickness, find the average and danger areas, and add a few mm for a safety zone.
I may even post 2 sets of dimensions, safe maximum dimensions for the experienced porter, and another set for the guys that like danger and want the MAXIMUM at all costs even if it means going near the borderlines.
Ill present the port diagrams in MS paint.

When i have time im going to run all these ''possible maximum'' port dimensions on my engine simulator(optimum port shape of course) package and see just what this head is theoretically able to flow.
Should be interesting even if it is simulated.


I forgot to point out that some of the cuts above arent at 90 degrees to each other, some had to be cut at 85degress in order to take in all i wanted intto account and at the same time avoid the valve seats and other stuff as i dident want to risk damaging my 400mm tct alloy blade doing it ££££££££££££££££.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Po Dec 14, 2009 5:14 pm

Pa še blok

Done for the future reference of all engine gurus worldwide.
Should answer all questions in respect to how far out the 2.0l block can be taken to.
Here we go now, enjoy!
Engine code 6A.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Green surfaces are VW factory faces, red surfaces are my own cut surface ground faces.
And the all important measurements>
Bore 82.50mm
Stroke 92.80mm
Average wall thickness of block through out(non high load areas)> 6.00mm.
Distance between bores taken with a high quality vernier callipers> 5.72mm.
Average main oil way gallery's diameter> 12.30mm.
Oil feed to head, average diameter> 5.60mm.
Minimum bore thickness> 4.44mm, max 7.80mm.
Average deck thickness, pretty uniform throughout>minimum measurement> 16.00mm
Bridge piece across water passage at number 1 and 4 cylinder> 10mm wide x 17mm high.

Block featured is a standard bore 2.0L 16v 6A external water pump forged crank(this had one?) type block with approx 150k miles.
I hope these pictures and specs help everyone who is thinking of or in the process of building a great engine.
I also hope these pictures will put peoples minds at ease with any doubts they may be having when it comes to boring these babies out or planing the deck, tapping oilways for remote supplies, dry sumping,etc.

Points to note are>
The bridge across water passage which is not in the 1.8T block as seen in the turbocharged section.
The mould bridge stabiliser seen between the 2 cylinders, fitted at time of casting to aid stability to cores im sure.
The general beefiness of the entire block compared to the AUG 1.8T.
I stand by all of the above measurements.
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Dec 21, 2009 4:59 pm

nekaj skenov iz ene moje knjige, da si bo kdo lahko orientiral glede osnovnih predelav portov. recimo zate endi.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Dec 22, 2009 1:39 am

"me so horny" :lol: :lol: :mrgreen:

Slika

:lol:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a BOND 007 dne To Dec 22, 2009 12:11 pm

Same asociacije tle na favdl-u... :lol: :lol: :lol:
My name is Bond. James Bond. 8)
Uporabniški avatar
BOND 007
Na skrivaj vozi Aston Martina
 
Prispevkov: 2489
Pridružen: Če Feb 16, 2006 8:16 pm
Kraj: Forme, Velenje
Avto: '09 Passat TDI, '90 GTI 8V

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Dec 22, 2009 12:17 pm

picture 24 shows G-spot massage :lol: :lol:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

nekaj okrog faze motorja

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 22, 2010 4:49 pm

Tu je nekaj uporabnih skanov o dajanju motorja v fazo iz ene fajn knjige o tunanju minimorisa. upam, da se bo komu, ki še ne ve posvetlo zakaj se uporablja nastavljiva jermenica. :wink:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 22, 2010 4:54 pm

in tu še poslastica z manipulacijami okrog zračnosti ventilov. dvomim, da so koga to učili v šoli. :wink: kako se isto naredi na hidravličnih dročnikih pa dajte sami pogruntat.
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Nekaj za eugene-a :)

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 12, 2012 10:40 pm

"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar


Vrni se na Material in storitve

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron