kaj ti pa je, 4 stopinje
se ti je spipalo, potem boš imel pnevmatike samo za dva kroga na grobniku
, maximum za vsakdanjo vožnjo je 1,5 stopinje, za primerjavo, toliko je približno imela renault 5 gt turbo. Ne bi pa bil tako prepričan, da bi se ob šturci (nagibu) 4ih stopinj, avto zelo dobro ceste držal, po moje ne ravno čare, razmisli malo o stiku površine pnevmatike z cestiščem. Ali pa morda, bi se recimo na nekem dirkališču res zelo dobro držal v ovinkih, ampak recimo samo nekaj krogov, naslednjega pa bi odletel ko list z drevesa v jeseni, ko bi se profil že izrabil. Tale dodaten element na podvozju bo malokoga prepričal, je čare lepo napisal, da nihče ne bi opazil razlike, če bi mu jih zamenjal, da bi kaj razbremenil pa še manj, ker sile na končnik delujejo enake z ali brez tele zadeve, tudi nihajna roka dela povsem enake gibe le da je nižje pri cesti kar pa spet ni dobro, ko boš kakšno pizdarijo zakačil, ki bo ležala na cestišču, oziroma kar celo vilico, če boš zapeljal na neutrjeno bankino, potem pa je spet profit. Ta nagib je še vedno najbolje narest tako kot je čare napisal in tudi najbolj varno, najceneje in najbolj preverjeno. Sicer pa te nagibe vidiš bolj ali manj samo na dtm dirkah, pa še to mora biti strogo suho cestišče, ker po mokrem si out, ko bi rekel keks.
lp
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...