Davor80 napisal/-a:WOB napisal/-a:Davor80 napisal/-a:dve zrcalni ni problem narest,si narediš šalono pa gas
Nobeno stvar ni problem narest, sam je treba narest tako kot se zagre in ne kar nekaj čarat!
upam da to ni na mene letelo(poliuretan.press),ali pač?
Ne ne na nobenega ni letelo
Lejte osebno nimam nič proti polivretanu itd... in moje mnenje je, da so take stvari za vsakdanjo uporabo brez veze. In glede na to da imam sam izkušnje z podobnimi rečmi iz civilne uporabe kot iz rallya, se mi zdi brez smiselno take stvari klačit na avto, ker ne pridobiš prav nič oz. ravno nasprotno kaj hitro lahko uničiš kaj ki z original kosi nebi. Neprimerjajte dirkalnega avta z civilnim avtom. tam je vse prilagojeno dirki od karoserije do podvozja itd...
Civilni avto ni nobeden dodatno ojačan, prešvasan..., in da vse tako fiksiraš potem posledično vse dugo še toliko bolj trpi. Pa tukaj niso problem samo končniki pa premniki, te ti ene dobra firma ustrezno predela. Sami to prakticiramo v rallyu.
Ena zanimiva informacija od ing. M-sporta (Ford WRC team) nepovarjena karoserija fieste ST je po enem makadamskem rallyu toliko pretegnejana, da je zanič po njihovih merilih!
In še kar se tiče teh nastavkov sem že v enem prejšnem postu napisal kako pa kaj se tem stvarem streže oz. se delajo in s tem nisem hotel nobenega užalit, pa še tisto je samo en del vse zgodbe, ker potem se ponavadi naredi še drugo vpetje amortizerja na vrhu da se res lahko nastavlja optika na najbolj optimalno. In tiste tri cm kot se ponavadi avto spušča za tisto normalo uporabo v cestnem prometu, neboš z tem nastavkom prav nič pridobil in glede na to da zadeva ni niti preizkušena kaj šele a-testrirana boš s tem ogrožal sebe in še druge udeležence v prometu.
In kaj bo kdo delal s svojim avtom in denarjem je to čisto njegova odločitev!